Είτε ταξιδεύετε συχνά είτε μια φορά το χρόνο σίγουρα κάποια στιγμή σας έχει τύχει να πάτε στο Ελ. Βενιζέλος για να προλάβετε την πτήση σας για έναν εντός ή εκτός Ελλάδος προορισμό. Και σίγουρα έχετε περιμένει στην ουρά για να ανεβείτε στο αεροπλάνο. Και ακόμα πιο σίγουρα έχετε βρεθεί ένα βήμα πριν στολίσετε με βρισιές τον διπλανό, μπροστινό ή πισινό σας γιατί σας έσπασε τα νεύρα.

1

Εντάξει, μην ντρέπεστε να το παραδεχτείτε! Δεν είστε οι μόνοι, ούτε φυσικά είστε υπερβολικοί! Και για να δείτε ότι εμείς εδώ στο Savoir Ville σας καταλαβαίνουμε απόλυτα, συγκεντρώσαμε τους 8 πιο εκνευριστικούς τύπους συνεπιβάτη και  σας δίνουμε λύσεις για να τους αντιμετωπίσετε.

Ξεκινάμε;

1. Ο βιαστικός επιβάτης στην πύλη επιβίβασης

Είναι αυτός που πολύ πριν ακούσει από τα μεγάφωνα πως έχει ανοίξει η Gate τάδε για επιβίβαση έχει σηκωθεί από τη θέση του, έχει πάρει όλα του τα συμπράγκαλα και έχει σταθεί πρώτος στη σειρά προκαλώντας από πίσω του ουρά χιλιομέτρων. Και όλο αυτό γιατί απλά θέλει να μπει πρώτος στο αεροπλάνο!

Πώς να τον αντιμετωπίσετε

Δύο λύσεις υπάρχουν. Όταν ανακοινωθεί από τα μεγάφωνα πως η Πύλη έχει ανοίξει, σηκωθείτε και  σταθείτε επιδεικτικά μπροστά του.  Έτσι απλά, γιατί θέλετε να του σπάσετε τα νεύρα. Αν πάλι δεν είστε για τόσο extreme καταστάσεις, μπείτε στην ουρά και επιδιώξτε να κατεβείτε  πρώτοι από το λεωφορειάκι που σας μεταφέρει. Φυσικά ανεβείτε από την πίσω πόρτα του αεροπλάνου γιατί ο συνωστισμός γίνεται πάντα στην μπροστινή πόρτα. Ο βιαστικός επιβάτης θα σας βρει μπροστά του και δε θα του αρέσει καθόλου.

2

2. Αυτός ο κάποιος που κλείνει πάντα το διάδρομο

Είναι ο επιβάτης που βρίσκεται μπροστά σας όταν ανεβαίνετε τη σκάλα του αεροπλάνου. Είναι αυτός που όταν αρχίσετε να περπατάτε στο διάδρομο ψάχνοντας τη θέση σας, θα σταματήσει ακριβώς μπροστά σας και δε θα σας αφήσει να προχωρήσετε γιατί θα χρειαστεί 10 ολόκληρα λεπτά μέχρι να βάλει τη βαλίτσα του στο χώρο των αποσκευών, να τοποθετήσει προσεκτικά τη duty free σακούλα πάνω από τη βαλίτσα , θα διπλώσει το μπουφάν του, θα θυμηθεί να αδειάσει τις τσέπες του και να πάρει το περιοδικό του στο χέρι πριν καθίσει στο κάθισμά του.

Πώς να τον αντιμετωπίσετε

Του λέτε με τσαντισμένο ύφος: «Κύριε, να περάσουμε;» Και προσπερνώντας αφήνετε το χαρακτηριστικό ήχο τσαντισμένου Έλληνα πολίτη «τς, τς, τς, ήμαρτον! Τόση αγένεια πχια;». Εναλλακτικά, προχωράτε με την όπισθεν σπρώχνοντας, τσαλαπατώντας και προσπερνώντας τον.

 3. Ο επιβάτης που κάθεται στη θέση σας

Είναι αυτός που έχει καθίσει πριν από εσάς στη θέση σας. Αυτός που μόλις έχετε εντοπίσει το νούμερο της θέσης σας και στέκεστε με απορία κοιτώντας μια το εισιτήριο μια τον κλέφτη θέσης, σας κοιτάει με ύφος όλο απορία και σας ρωτάει: «Αχ, εδώ κάθεστεεε; Μπερδεύτηκα, συγγνώμη!»

Πώς να τον αντιμετωπίσετε

Σφαλιάρα, τίποτα λιγότερο.-

4. Ο επιβάτης που αγνοεί επιδεικτικά τη hostess

Είναι αυτός που όταν η hostess ξεκινάει να δίνει τις οδηγίες  ασφαλείας εκείνος ανοίγει επιδεικτικά την εφημερίδα του και αρχίζει να διαβάζει αγνοώντας την κοπέλα πλήρως. Μη σου πούμε και για την περίπτωση που πιάνει κουβέντα με τον διπλανό του ή κάνει το τελευταίο τηλεφώνημα στη μάνα του  « έλα μάνα, το κλείνω το κινητό ντάξει;».

Πώς να τον αντιμετωπίσετε

Το ρωτάτε χύμα: «Αν υποθέσουμε πως έπεφτε το αεροπλάνο, θα ξέρατε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε και πώς να συμπεριφερθείτε;» Μετά το πρώτο σοκ να είστε σίγουροι πως δε θα αφήσει από τα χέρια του την καρτέλα με τις οδηγίες και την επόμενη φορά θα κοιτάει στα μάτια τη hostess.

3

5. O συνεπιβάτης που πάει συνεχώς στο μπάνιο

Εκεί που θα έχετε γλαρώσει, θα σας σκουντήσει ρωτώντας σας αν μπορείτε να σηκωθείτε για να περάσει. Το ίδιο και την ώρα που έχετε κατεβάσει το τραπεζάκι για να φάτε. Και την ώρα που έχετε ανοίξει το βιβλίο για να διαβάσετε μπας και περάσει η ώρα.

Πώς να τον αντιμετωπίσετε

Όταν σηκωθεί για να πάει για χιλιοστή φορά προς… νερού του, καθίστε στη θέση του. Αν θέλετε να είστε ευγενικοί μαζί του, πείτε του ότι το κάνατε για εκείνον. Αν πάλι σας έχει σπάσει τα νεύρα, πείτε του ότι αφού θέλει να πηγαίνει κάθε 10 λεπτά στην τουαλέτα θα ήταν καλό την επόμενη φορά να κλείνει θέση στο διάδρομο ώστε να μην ενοχλεί τον κοσμάκη που προσπαθεί να χαλαρώσει. Τελεία και παύλα.

6.  Ο συνεπιβάτης που πιάνει περισσότερο χώρο απ’ όσο δικαιούται

Είναι αυτός που σας σκουντάει συνέχεια. Αυτός που έχει πιάσει τόσο το δεξί όσο και το αριστερό μπράτσο του καθίσματος. Αυτός που επειδή δε βολεύεται έχει στρίψει το σώμα και τα πόδια του προς το μέρος σας.

Πώς να τον αντιμετωπίσετε

Πείτε του πώς αν ήθελε να έχει όλο το χώρο για πάρτη του ας έκλεινε Business class εισιτήριο. Απλά τα πράγματα.

7. Ο πισινός που σπρώχνει με τα γόνατά του το κάθισμά σας

Χαζεύετε τα σύννεφα κοιτώντας έξω από το παράθυρο όταν νιώθετε ένα κλότσημα στην πλάτη της θέσης σας. Το αγνοείτε  – γιατί είστε καλοί άνθρωποι – μέχρι που ακολουθεί δεύτερο κλότσημα. Και τρίτο. Τα κακά νέα είναι ότι ο πισινός σας προσπαθεί να βολέψει τα γόνατά του στην πλάτη του καθίσματός σας, ή το μπουκάλι με το νερό στο τσεπάκι της πλάτης. Τα ακόμα χειρότερα νέα είναι ότι δεν συνειδητοποιεί ότι νιώθετε την κάθε του κίνηση και ότι σας ενοχλεί.

Πώς να τον αντιμετωπίσετε

Εδώ θέλουμε δραστικά μέτρα. Πρώτη λύση: ρίχνουμε την πλάτη του καθίσματος όσο πιο πίσω γίνεται. Για να δούμε, πού θα βάλει τώρα τα πόδια του;! Δεύτερη λύση: Σηκωνόμαστε και ζητάμε από τον πισινό του ενοχλητικού πισινού μας να μας παραχωρήσει για 1 λεπτό τη θέση του. Καθόμαστε και βάζουμε με δύναμη τα γόνατά μας στην πλάτη του καθίσματος.  Ε δεν μπορεί να μην κατάλαβε! Αν παρ’ όλα αυτά δεν έχει πάρει χαμπάρι τίποτα τότε το μόνο που μένει είναι να του το φωνάξουμε: «Συγγνώμη κύριος, μπορείτε να μην σπρώχνετε το κάθισμα;» Βασικά τώρα που το ξανασκεφτόμαστε καλύτερα, ξεκινήστε με αυτή την εκδοχή και αν συνεχίσει να σπρώχνει πάτε στις 2 πρώτες εναλλακτικές!

8. Ο αγχωμένος

Είναι αυτός που κάθεται δίπλα σας, δένει τη ζώνη του κατευθείαν, διαβάζει αμέσως την καρτέλα με τις οδηγίες έκτακτης ανάγκης, τρώει τα νύχια του, φυσάει ξεφυσάει, ιδρώνει, δε βολεύεται με τίποτα στο κάθισμά του, κάνει το σταυρό του και  πετάει ατάκα τύπου «Ελπίζω να μην έχει έρθει η ώρα του πιλότου και μας πάρει όλους μαζί του».

Πώς να τον αντιμετωπίσετε

‘Η ζητάτε από τη hostess να σας αλλάξει θέση, ή του λέτε ότι θέλετε να τον κεράσετε ποτάκι και του ρίχνετε μέσα κάτι για extra χαλάρωση. Εναλλακτικά, μπορείτε πάντα να τον αντιμετωπίσετε όπως και τον ενοχλητικό επιβάτη νούμερο 3… Φλαπππ

Καλά ταξίδια σας είπαμε; Ε σας το λέμε! Καλό ταξίδι και καλό υπόλοιπο διακοπών!