Η γαλλική μόδα ενάντια στην τρομοκρατία
Τις δυνάμεις τους ενώνουν τα σημαντικότερα πρόσωπα της γαλλικής μόδας για να δηλώσουν την υποστήριξη τους στο κίνημα «Je suis Charlie», που δημιουργήθηκε λόγω της τρομοκρατικής επίθεσης στα γραφεία του περιοδικού Charlie Hebdo την Δευτέρα, κατά την οποία σκοτώθηκαν 12 άτομα.
Πολλοί ήταν οι σχεδιαστές, που εξέφρασαν την αποστροφή τους για όσα έγιναν, στα ΜΜΕ ή μέσω των λογαριασμών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Η ελευθερία έκφρασης είναι βασική αξία του πολιτισμού και είναι κεντρική για κάθε είδος έκφρασης, από τα comics μέχρι την μόδα» είπε ο Kris Van Assche, καλλιτεχνικός διευθυντής του Dior Homme. Ο Riccardo Tisci του Givenchy δημοσίευσε στον λογαριασμό του το απόφθεγμα του Βολταίρου «Δεν συμφωνώ με όσα έχεις να πεις, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θάνατου το δικαίωμα σου να τα πεις». Ο σχεδιαστής του οίκου Balmain, Olivier Rousteing, δήλωσε ότι δεν περίμενε να συμβεί κάτι τέτοιο στη χώρα του και ότι δεν θα ήθελε να την δει να να χωρίζεται λόγω του εξτρεμισμού.
Η Jourdan Dunn στην Vogue Φεβρουαρίου
Η βρετανίδα καλλονή Jourdan Dunn είναι το cover girl για την βρετανική Vogue Φεβρουαρίου, στην οποία και παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’όλης της ύλης. Με στυλίστρια την Kate Phelan και φωτογράφο τον Patrick Demarchelier το αποτέλεσμα είναι θεαματικό και εμείς δεν σταματάμε να χαζεύουμε τις φωτογραφίες της.
Μίλησε για την ισορροπία ανάμεσα στους δυο ρόλους της ως μητέρα και ως εργαζόμενη. Παραδέχτηκε ότι δέχεται μεγάλη βοήθεια από την μητέρα της, που προσέχει τον 5χρονο γιό της, όταν η Dunn λείπει στο εξωτερικό για επαγγελματικούς λόγους.
Μεταξύ άλλων μίλησε και για τον ρατσισμό, που έχει βιώσει στο χώρο του modeling. Αποκάλυψε ότι έχει ακούσει πολλές φορές την φράση «Δεν έχουμε προσλάβει άλλα μαύρα μοντέλα για αυτή την σεζόν».
Φυσικά, η Vogue εξασφάλισε για τους αναγνώστες της ένα βίντεο από την σειρά «At Home With». Αν θέλεις, λοιπόν, να δεις το διαμέρισμα της Jourdan Dunn, καθώς και την ίδια να απαντάει στο δίλημμα «RiRi or Queen B?», μπες εδώ.
Η Miranda Kerr στο εξώφυλλο του Harper’s Bazaar
Η γλυκύτατη και προσωπικά αγαπημένη μου Miranda Kerr παραχώρησε μια πραγματικά εξομολογητική συνέντευξη και έκανε μια τρομερή φωτογράφιση με τον Terry Richardson για το τεύχος Φεβρουαρίου του Harper’s Bazaar.
Δήλωσε ότι ο Nicolas Ghesquière, σχεδιαστής του οίκου Louis Vuitton, πίστεψε πραγματικά σε εκείνη και την βοήθησε να μετατοπίσει την καριέρα της στην απέναντι όχθη, από τα εμπορικά projects στα πιο high fashion.
Όσο για τα tabloids, που την θέλουν να έχει σχέση με πολλούς διάσημους άνδρες, εκείνη λέει: «Πολλά από αυτά, που γράφονται για μένα, δεν έχουν την παραμικρή δόση αλήθειας».
Τέλος, η Miranda συμβουλεύει να βάλετε κάτι, που σας κάνει να νιώθετε όμορφα με τον εαυτό σας, στο πρώτο ραντεβού, ενώ περιγράφει με πολλή αγάπη τον γιό της ως ευχάριστο και αστείο.
Η Joni Mitchell πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Saint Laurent
Αυτή την περίοδο, θα σου δίνουμε πληροφορίες για όλες τις καμπάνιες, που γίνονται εκεί έξω. Θα έχεις παρατηρήσει, βέβαια, την τάση των οίκων να προτιμούν διάσημους κύριους και κυρίες για τους διαφημιστικούς σκοπούς τους.
Ο οίκος YSL, λοιπόν, διάλεξε την γνωστή τραγουδίστρια και συνθέτρια, Joni Mitchell. Ο σχεδιαστής του οίκου, Hedi Slimane, φωτογράφισε την Mitchell, ενώ έπαιζε κιθάρα φορώντας ένα boho inspired σύνολο, που αποτελείται από μια τουνίκ, μια κάπα και ένα καπέλο.
Να σημειώσουμε ότι οι φωτογραφίες της γνωστής καλλιτέχνιδας θα αποτελέσουν μέρος του Music Project του Slimane, στο οποίο διάφοροι καλλιτέχνες ποζάρουν με τις δημιουργίες του οίκου.
Adidas Originals #OriginalSuperstar
Σε προηγούμενα fashion news έχουμε μιλήσει για το comeback των Adidas Superstars, των γνωστών sneakers με τις τρεις ρίγες στο πλάι.
Σήμερα, θα μιλήσουμε για την διαφήμιση, που ετοίμασε η Adidas, στην οποία ο David Beckham, η Rita Ora, ο Pharrell Williams και ο Damian Lillard ορίζουν τι δεν είναι superstar. Πιο συγκεκριμένα, ενώ παρακολουθούμε στιγμές από τις μεγάλες καριέρες αυτών των διάσημων προσώπων, τους ακούμε να λένε «Αν νομίζεις ότι superstar είναι να κάνεις τους fans χαρούμενους, τότε δεν είμαι superstar».
Η Adidas επισήμανε στο You Tube ότι, όταν τα Superstars κυκλοφόρησαν το 1969, η λέξη ήταν σαφής, ενώ σήμερα ο ορισμός της λέξης είναι συγκεχυμένος. Δες την διαφήμιση εδώ.