Οι μύθοι γύρω από τα ξενοδοχεία είναι πολλοί, και σίγουρα έχεις ακούσει και εσύ κάποιους από αυτούς. Εδώ θα δεις τους πιο κοινούς μύθους, που από ότι φαίνεται δεν θα ξεχαστούν εύκολα.
Τα ξενοδοχεία έχουν πάντα ένα ή δύο επιπλέον δωμάτια διαθέσιμα, δεν είναι ποτέ πραγματικά sold-out.
Αυτό συμβαίνει, αλλά πολύ πιο σπάνια από όσο νομίζεις. Κάθε ξενοδοχείο αναζητά 100% πληρότητα, κάθε βράδυ. Είναι αυτό που οι ξενοδόχοι αποκαλούν «perfect fill». Όταν λένε ότι είναι fully booked (100% πληρότητα), είναι πολύ πιθανό να λένε την αλήθεια. Θα ήταν ευτυχείς, προφανώς, να σου δώσουν ένα δωμάτιο και να πάρουν τα χρήματά σας, αν μπορούσαν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα στοιχεία της ταυτότητας και της πιστωτικής σου κάρτας αποθηκεύονται στην ηλεκτρονική κάρτα που αποτελεί το κλειδί του δωματίου σου.
Όχι, δεν συμβαίνει αυτό. Για χρόνια, υπήρχαν φήμες ότι τα ξενοδοχεία κωδικοποιούσαν τις κάρτες-κλειδιά των δωματίων με τα προσωπικά στοιχεία των επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένων των αριθμών πιστωτικών καρτών. Εάν αυτό ίσχυε, τότε ένας υποψήφιος κλέφτης με συσκευή ανάγνωσης καρτών θα μπορούσε να αποκτήσει πρόσβαση στα προσωπικά σου δεδομένα σχετικά εύκολα.
Το γεγονός είναι ότι οι περισσότερες κάρτες ξενοδοχείων είναι απλώς κωδικοποιημένες για να σε μεταφέρουν σε ένα συγκεκριμένο δωμάτιο τις ημέρες της διαμονής σου. Ορισμένες κάρτες έχουν έναν εσωτερικό αριθμό επισκέπτη και μια ένδειξη ότι έχεις μια πιστωτική κάρτα στο αρχείο για να εξουσιοδοτήσεις τις αγορές που θα γίνουν στο δωμάτιό σου. Να θυμάσαι όμως πως αυτή η τελευταία πληροφορία είναι καλός λόγος για να μην αφήνεις την κάρτα σου σε σημεία που μπορεί κάποιος να τη χρησιμοποιήσει όσο βρίσκεσαι στο ξενοδοχείο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Όταν ένα ξενοδοχείο λέει ότι όλα τα δωμάτιά που έχουν την ίδια τιμή είναι και εσωτερικά ίδια, το εννοούν.
Ανεξάρτητα από το αν είναι ένα μεγάλο ξενοδοχείο ή ένα μικρότερο ξενοδοχείο, σχεδόν κανένα δωμάτιο δεν είναι ακριβώς το ίδιο σε ένα ξενοδοχείο. Πώς θα μπορούσαν να είναι; Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι ένα ξενοδοχείο δεν θα προσπαθήσει να σε πείσει για το αντίθετο. Γεγονός είναι ότι κάθε ξενοδοχείο, κάθε όροφος, έχει δομικές διαφορές, χάρη στις σκάλες ή τον ανελκυστήρα. Υπάρχουν διαφορετικά μεγέθη δωματίων και προφανώς διαφορετική θέα, που μπορεί να είναι σε μια παραλία ή μια πισίνα ή ίσως στο πάρκινγκ.
Ωστόσο, αυτά τα δωμάτια ενδέχεται να εξακολουθούν να περιλαμβάνονται στην ίδια κατηγορία τιμών, όλα πανομοιότυπα στα μάτια του συστήματος. Η διαφορά περιλαμβάνει επίσης θόρυβο, από ανεμιστήρες, ανελκυστήρες, δρόμους ή το προσωπικό της κουζίνας. Σαφώς κάποιος πρέπει να μείνει στα λιγότερο επιθυμητά δωμάτια. Απλώς βεβαιώσου με κάποιον τρόπο ότι δεν είσαι εσύ. Η έξυπνη συμβουλή είναι να ενεργείς όπως κάνουν οι περισσότεροι έμπειροι ταξιδιώτες και να ζητάς να δεις το δωμάτιό σου κατά το check in προτού το αποδεχτείς.
Εάν πεις στο ξενοδοχείο ότι είσαι στον μήνα του μέλιτος ή γιορτάζεις τα γενέθλιά σου, μπορείς να περιμένεις μια αυτόματη αναβάθμιση.
Η πικρή αλήθεια είναι πως πάντα είναι η επέτειος κάποιου, τα γενέθλια ή ο μήνας του μέλιτος. Οι άνθρωποι θα πουν σχεδόν τα πάντα για να λάβουν μια αναβάθμιση, είτε είναι αλήθεια είτε όχι. Δεν υπάρχει δωρεάν μεσημεριανό γεύμα και δεν υπάρχουν αυτόματες αναβαθμίσεις για τις γιορτές. Αλλά το να φέρεσαι ευγενικά στο προσωπικό στη ρεσεψιόν μπορεί απλώς να σε βοηθήσει να βελτιώσεις την ισορροπία. Το ίδιο ισχύει και για την ενημέρωση του ξενοδοχείου τη στιγμή της κράτησης σχετικά με μια μεγάλη μέρα, πράγμα που μπορεί να σημαίνει ότι το αίτημά σου μπορεί – τονίζουμε το μπορεί – να λάβει μεγαλύτερη προσοχή εάν υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση. Αλλά δεν υπάρχουν εγγυήσεις.
Εάν θέλεις πραγματικά αυτή τη σουίτα με τη θέα στον Πύργο του Άιφελ ή την παραλία του Waikiki όπου μπορείς να ακούς τους σέρφερς, να είσαι έτοιμος να το πληρώσεις!
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Lily in Scandinavia: Οι σκανδιναβικές χώρες μέσα από το ταξίδι του μέλιτος της Lily Collins και του Charlie McDowell