Η αλήθεια είναι ότι ένας πραγματικός σινεφίλ δε χρειάζεται ιδιαίτερη δικαιολογία για να προτιμήσει τη συντροφιά μιας καλής ταινίας από μια έξοδο. Αλλά να μια λίστα με πέντε ταινίες που σίγουρα δεν πρέπει να προσπεράσουμε μια βραδιά που θα κάνει πολύ κρύο και θα θες το κρασί σου και την ταινία σου.
The light between oceans: πρόκειται για την κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου μπέστ- σέλερ.Ένα οσκαρικό καστ με Φασμπέντερ, Βικάντερ και Βάις, ένα ανδρόγυνο που παλεύει σε όλη την ταινία με το ηθικό, το δίκαιο και τις ενοχές του, μια μητέρα σε απόγνωση που ζητάει να βρει το δίκιο της, εξαιρετική φωτογραφία και δυνατές, εκφραστικές ερμηνείες (κυρίως από τις γυναίκες της ταινίας ). Η ταινία θα συγκινήσει λίγο παραπάνω το γυναικείο κοινό.
Arrival: Εξωγήινη μορφή ζωής προσεγγίζει τη Γη. Στην προσπάθεια να απαντήσουν σε βασικά ερωτήματα σχετικά με αυτή την επίσκεψη, τίθενται και άλλα πιο βαθιά σχετικά με την ίδια την ανθρώπινη ύπαρξη. Οπότε,όποιος περιμένει άλλο ένα blockbuster θα απογοητευτεί. Δεν υπάρχουν ούτε μάχες με εξωγήινους, ούτε φωτόσπαθα, ούτε ξεκινάει κάποιος πόλεμος μεταξύ πλανήτη Γη και των άγνωστων επισκεπτών. Αυτό που συμβαίνει είναι η καλύτερη ταινία του Βιλνέβ που καταφέρνει να κάνει μια ταινία sci-fi να βγάλει έντονο συναίσθημα και μια Έιμι Άνταμς στα καλύτερα της.
Αllied: Το πρωταγωνιστικό δίδυμο πολύ δυνατό: Μπράντ Πιτ και Μαριόν Κοτιγιάρ και η ιστορία πολλά υποσχόμενη στην εμπόλεμη Ευρώπη, ωραία κοστούμια και ατμόσφαιρα ταινίας επηρεασμένη σαφώς από γνωστές κλασσικές ταινίες των ’40 και των ’50.
Ηacksaw ridge: η μεγάλη επιστροφή του Μελ Γκίμπσον. Το στόρι δυνατό και πιασάρικο: ένας νεαρός άντρας αρχίζει να υπηρετεί την πατρίδα του με μια διαφορά όμως από τους υπόλοιπους, αρνείται πεισματικά ακόμα και να πιάσει όπλο στα χέρια του. Αποτέλεσμα να απομονώνεται και να ταπεινώνεται από τους συμπολεμιστές του. Μπορεί άραγε ένας άνθρωπος που ζει κυριολεκτικά μέσα στον πόλεμο να διατηρήσει τις αρχές του ή όλα θα χαθούν στο τέλος;
Τhe lobster: μια ταινία που αξίζει να τη δεις για δεκάδες λόγους. Το πρωτότυπο σενάριο της, που υπογράφουν οι Ευθύμης Φιλίππου και Γιώργος Λάνθιμος μας μεταφέρει σε μια κοινωνία που ιδρυματοποιεί όσους είναι μόνοι, εκεί έχουν 45 μέρες να βρουν σύντροφο αλλιώς μεταμορφώνονται σε ζώα. Ο Λάνθιμος, λοιπόν, βγαίνει στο δάσος και ψάχνει να βρει το νόημα της αγάπης και της συντροφικότητας. Για την ακρίβεια, το νόημα το ψάχνει ο Κόλιν Φάρελ σε μια πολύ καλή ερμηνεία και η πραγματικά εξαιρετική Ρέιτσελ Βάις. Ένα περίεργο ρομάντσο με αρκετά έξυπνο μαύρο χιούμορ και με μια υποψηφιότητα για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου.