Εκεί που νόμιζες πως το η τάση του να ορίζεις μιας ηλικιακή ομάδα με ένα συγκεκριμένο χρώμα -ναι σε σένα millennial αναφερόμαστε και στο ροζ σου- πέθαινε αργά και βασανιστικά, έρχεται το «Gen Z» κίτρινο, η απάντηση της φετινής σεζόν στο millennial pink και η απόχρωση που εντοπίσαμε στα αγαπημένα μας fashion icons και σε street style εμφανίσεις κατά τη διάρκεια των εβδομάδων μόδας και όχι μόνο. Όπως αποδεικνύει το όνομά του, η αγάπη για το συγκεκριμένο χρώμα δεν προέκυψε από influencers και συντάκτες που συμμετείχαν στις κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018, αλλά από την Generation Z, την ηλικιακή ομάδα που έχει γεννηθεί μεταξύ των μέσων της δεκαετίας του ’90 και των αρχών του ’00, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes.
Ίσως παρατήρησες κι εσύ κάποιες αλλαγές στo κατά τ΄άλλα τσιχλοφουσκέ ροζ feed του Instagram σου. Ξαφνικά, ανάμεσα στα ροζ σημειωματάρια, τις παιώνιες και τα προϊόντα Glossier, εμφανίστηκε μια ηλιόλουστη, λιγότερο σακχαρώδης απόχρωση: η κίτρινη. Φτάνουμε στο σημείο ακόμη και να υποθέσουμε ότι η τάση ξεκίνησε με την Beyoncé. Το marigold φόρεμα Roberto Cavalli που φορούσε στο βίντεο του τραγουδιού Hold Up του album της Lemonade έφερε χιλιάδες απομιμήσεις από γαμήλιους καλεσμένους, αλλά ίσως τώρα να βλέπουμε τον πραγματικό αντίκτυπο της στυλιστικής επιλογής της Queen Bey.
Με τον ίδιο τρόπο, που το millennial pink χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά για να ανακτήσει τη θηλυκότητα κατά τη διάρκεια ενός νέου κύματος φεμινισμού που επαναπροσδιορίζεται και επανασυστύνεται από μια καινούργια γενιά γυναικών, το κίτρινο αντιπροσωπεύει την αισιόδοξη προοπτική των εφήβων της Gen Z που αλλάζουν το παιχνίδι. “Το κίτρινο χρώμα αντιπροσωπεύει την ελπίδα, την αισιοδοξία και τη χαρά. Είναι το παγκόσμιο σύμβολο της ηλιοφάνειας και της ζεστασιάς “, δήλωσε ο Leatrice Eiseman, διευθυντής του ινστιτούτου χρωμάτων Pantone, στο Refinery29. “Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά συμβολίζουν το τι ψάχνει η Gen Z – μια ανανεωμένη ελπίδα για το μέλλον και την ενέργεια να δράσει ουσιαστικά.”
Δες επίσης: Τα millennial pink beauty προϊόντα που έχεις βαρεθεί να βλέπεις στο Instagram