Πέντε αγαπημένα αρώματα που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2018 και συμβολίζουν χαρακτηριστικά, σηματοδοτούν αναμνήσεις, μας ταξιδεύουν ή μας ενθαρρύνουν.
Μέχρι να τελειώσεις το παρακάτω κείμενο θα έχεις πειστεί και εσύ πως ο στόχος των αρωμάτων δεν είναι μία θέση στο ράφι με τα καλλυντικά σου αλλά να κατανοήσεις πως κάθε άρωμα έχει δημιουργηθεί με μία συγκεκριμένη αποστολή, για τον καθένα από εμάς διαφορετική. Η δική σου αποστολή είναι ν’ ανακαλύψεις τι σου προσφέρει το δικό σου αγαπημένο. Παρακάτω θα βρεις τα δικά μου.
Το άρωμα που θα μου θυμίζει πως ξεκινούν τα καλοκαίρια
Τον Απρίλιο του 2018 ο οίκος Marc Jacobs, παρουσίασε το νέο άρωμα της σειράς Daisy Marc Jacobs, το Daisy Love Marc Jacobs με πρωταγωνίστρια της καμπάνιας την Kaia Gerber. Ο Βρετανός fashion photographer Alasdair McLennan ανέλαβε να κάνει εικόνα τα ”Daisy Girls” αφού μαζί με την Kaia Gerber εμφανίστηκαν και οι Aube Jolicoeur και Faith Lynch, με πλάνο τη Ranchos Palos Verde, παραλία της Καλιφόρνια.
Το άρωμα Daisy Love Marc Jacobs, είναι θηλυκό, με μια νεανική και παράλληλα εκλεπτυσμένη σύνθεση. ”To Daisy Love θα μπορούσε να παρομοιαστεί με την ευτυχία που προκαλεί η εικόνα του ήλιου που αντανακλά στη θάλασσα, κάτω από τον καθαρό γαλάζιο ουρανό με νότες από cloudberries, φωτεινά και κρεμώδη πέταλα μαργαρίτας και ένα ζεστό άρωμα από κασμιρένιο musk και νότες ξύλου. Το άρωμα αυτό, δημιουργήθηκε από τον master perfumer και για χρόνια συνεργάτη του οίκου Marc Jacobs, Alberto Morillas του αρωματικού οίκου Firmenich” περιέγραφε το υλικό της παρουσίασης την άνοιξη και πλέον είναι ένα από τα αρώματα που θα μας θυμίζει την αρχή του φετινού καλοκαιριού. Αυτές τις πρώτες φορές που βούτηξαμε τα πόδια μας στη θάλασσα, τις πρώτες εκδρομές που αρχίζουν και μοιάζουν με καλοκαιρινές διακοπές και όλες εκείνες τις φορές που είδαμε τον ήλιο να καθρεφτίζεται στη θάλασσα.
Το άρωμα που φανερώνει τον νομά που κρύβεται μέσα μου
Το έχεις σκεφτεί και εσύ. Αν μπορούσες θα ήσουν και τους δώδεκα μήνες μέσα σε τρένα και αεροπλάνα και θα αναζητούσες νέους ορίζοντες. Χρειαζόμασταν ένα άρωμα που να έχει το συγκεκριμένο όνομα για να μας θυμίζει αυτή τη πτυχή του εαυτού μας. Του ταξιδευτή χωρίς σύνορα. Η απόδραση και η αναζήτηση εξάλλου κρύβουν γοητεία.
Η Γαλλίδα ηθοποιός Ariane Labed, γεννήθηκε στην Αθήνα, ζει στο Λονδίνο και είναι η απόλυτη ενσάρκωση της γυναίκας του Nomade. Για την καμπάνια αυτή φωτογραφήθηκε στο Ρατζαστάν από τον καλλιτέχνη σύγχρονης τέχνης Ryan McGinley. Το βίντεο της καμπάνιας γυρίστηκε επίσης στο Ρατζαστάν και σκηνοθετήθηκε από τoν Fleur Fortuné.
Το άρωμα που με φέρνει πιο κοντά στην Ιταλία
Όλοι θυμόμαστε την Emilia Clarke και τη συνεργασία της με τον Ιταλό σκηνοθέτη Matteo Garrone και τον οίκο Dolce & Gabbana Beauty, πριν λίγους μήνες. Η Emilia Clarke φωτογραφήθηκε για την καμπάνια σε μια αυθεντική παραδοσιακή trattoria στην περιοχή Trastevere της Ρώμης ενώ στο βίντεο του διαφημιστικού την ακούσαμε να τραγουδάει και την αγαπήσαμε ένα τσικ παραπάνω. Το The Only One συνδυάζει τη βιολέτα και τον καφέ, το διακριτικό άρωμα του περγαμόντου, το άρωμα του άνθους της ίριδας και τη βανίλια, συνδυαστικά με το πατσουλί και κάθε φορά που μυρίζω το άρωμα του κάνω νοερά μία μικρή βόλτα στα στενά της Ρώμης, φορώντας μαύρο δαντελένιο φόρεμα και αναζητώντας μία κλασική trattoria με καρώ τραπεζομάντηλα και αγαπημένους Ιταλούς να παίζουν το Quanto, Quanto.
Το άρωμα που με προέτρεψε για το πιο σημαντικό: Να αποσυνδεθώ για λίγο
”Μπορείς πραγματικά να συνδεθείς με κάποιον που δεν έχεις συναντήσει ποτέ από κοντά; Είναι δυνατόν να αισθανθείς οικειότητα με έναν άνθρωπο που στην πραγματικότητα δε γνωρίζεις; Ζούμε σε έναν εικονικό κόσμο, που γνωριζόμαστε, επικοινωνούμε και συναναστρεφόμαστε πίσω από τις οθόνες των ηλεκτρονικών συσκευών. Η αλήθεια είναι, πως μόνο μέσα από την φυσική επαφή μπορεί να υπάρξει πραγματική και ουσιαστική αλληλεπίδραση αισθήσεων. Όραση. Ήχος. Επαφή. Μυρωδιά.” αυτά είναι τα λόγια που περιέχει η επίσημη παρουσίαση του αρώματος.
Με πρωταγωνιστές τον διάσημο ηθοποιό Jamie Dornan και το διεθνούς φήμης μοντέλο, Brigit Kos η καμπάνια επικοινώνησε ένα ανδρικό και ένα γυναικείο άρωμα, το δεύτερο, BOSS THE SCENT Private Accord For Her με την υποφραφή της Louise Turner να εμπεριέχει νότες από γλυκό μανταρίνι και άνθη οσμανθού, αιθέριου ελαίου Cocoa Absolute και Tonka.
Το άρωμα που θα με βοηθήσει να υποδεχτώ το φθινόπωρο
Jasmine & Sun Rose. Οι πιο αγαπημένες μας λέξεις σε ένα όνομα. Το γιασεμί, λένε, κόβεται από τις όχθες του Δέλτα του ποταμού Νείλου τις βραδινές ώρες, για να διατηρηθεί η μεθυστική του ουσία στην κορυφαία της μυρωδιά.
«Το άρωμα αυτό δημιουργήθηκε σαν ένας όμορφος πίνακας, με τα συστατικά του να αναμειγνύονται όπως τα χρώματα. Νεανικά, ερυθρά χρώματα από σμέουρα και ροδάκινα, έρχονται σε αντίθεση με τις λουλουδένιες πινελιές του γιασεμιού και του οσμανθού. Το Labdanum και ο μόσχος δημιουργούν έναν ιδιαίτερο καμβά. Στο τέλος δημιουργείται μια απόλυτα αρμονική σύνθεση», δήλωσε η Virginie Daniau, Fragrance Expert.
Το μήνυμα της καμπάνιας είναι #OwnYourBold κι αν αυτό δεν είναι το τέλειο σύνθημα για μία νέα σεζόν τότε ποιο;