Η Jenna Lyons ως creative director και πρόεδρος της J.Crew ανέλαβε να μετατρέψει το brand της J.Crew σε έναν παράδεισο με ρούχα σχεδιαστών αντικατοπτρίζοντας μέσα από αυτή την επιτυχία και το προσωπικό της στυλ. Σύμφωνα με το περιοδικό Vogue, η Jenna από αυτό το φθινόπωρο θα καταπιαστεί με κάτι καινούργιο. Πρόκειται για ”μία εβδομαδιαία τηλεοπτική εκπομπή, χωρίς συγκεκριμένο concept η οποία θα καταπιάνεται με τη μόδα, τη διακόσμηση και το lifestyle”. Την εκπομπή θα συνοδεύει και ένα site στο οποίο θα αναρτάται το υλικό του show. Και αυτή είναι η επιστροφή της αγαπημένης μας fashion expert στον χώρο της μόδας μετά την αποχώρησή της από την J. Crew το 2017.
Σε συνέντευξή της στο WWD πριν μερικούς μήνες είχε αναφέρει ότι θέλει να πάρει τον χρόνο την να σκεφτεί τι θέλει. Το διαζύγιο της από την J. Crew την προίκισε με ένα εκατομμύριο δολάρια κάτι που της δίνει την πολυτέλεια να μη βιαστεί στις αποφάσεις της. Και είχε προσθέσει κάνοντας μία μικρή προφητεία: ”Δε νομίζω ότι το δικό μου brand είναι στις επόμενες κινήσεις μου. Αν θα επέστρεφα στη μόδα μάλλον θα το έκανα με πολύ διαφορετικό τρόπο.”
“Το διάστημα που δεν δούλευα βοήθησα φίλους που αγόρασαν δικό τους χώρο και έκαναν ανακαίνιση στο μπάνιο τους ή φίλους που ετοίμαζαν κάποιο event. Aυτά ήταν εύκολα πράγματα για μένα αλλά ανακάλυψα ότι μερικοί άνθρωποι δυσκολεύονται να ζητήσουν βοήθεια. Το σημαντικό είναι ότι όλοι μας μπορούμε να φτιάξουμε κάτι όμορφο.” Η διαφορά είναι να μην κάνεις φόκους σε ένα στυλ αισθητικής αλλά να δημιουργήσεις χρησιμοποιώντας τη δυναμική και του μοντέρνου και του ρομαντικού και του μίνιμαλ και του καθωσπρέπει, υποστηρίζει η Jenna.
Το νέο εγχείρημα της Jenna Lyons θα γίνει σε σύμπραξη με την Turner Entertainment και θα λανσαριστεί στις αρχές του 2019.