Πώς θα αντιδρούσες αν σου λέγαμε πως υπάρχει ένα site στο οποίο μπορείς να βρεις έπιπλά και items διακόσμησης από πολλά, διαφορετικά καταστήματα και σχεδιαστές; Και χωρίς να χαώνεσαι σε εκατό διαφορετικά tabs; Μην κρατάς τον ενθουσιασμό σου, γιατί ακριβώς αυτό κάνει το HouseID.
Μετά από μια συζήτηση με το team του καινοτόμου και lifesaving project, HouseID, βρήκαμε τι ακριβώς χρειάζεται ο πλανήτης: Ανθρώπους που απλώς θέλουν να κάνουν τα πράγματα λιγότερο περίπλοκα και περισσότερο καλόγουστα.
Πώς θα περιγράφατε το HouseID με λίγα λόγια;
Το HouseID είναι ο πιο εύκολος τρόπος ώστε να δει κάποιος τι έπιπλα και decor, υψηλής αισθητικής, υπάρχουν σε όλη την Αθήνα και που ακριβώς βρίσκονται μέσα στην πόλη. Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ψάχνει φωτιστικά. Πάει λοιπόν στην κατηγορία «φωτιστικά» που έχουμε στην πλατφόρμα, βλέπει τι προϊόντα υπάρχουν τώρα στην Αθήνα, με τιμές, και στην συνέχεια μπορεί να επιλέξει το φωτιστικό που θέλει και να δει σε ποιο κατάστημα βρίσκεται. Μπορεί επίσης να ανακατευθυνθεί στο site του καταστήματος. Είναι όλα μαζεμένα σε μια πλατφόρμα. Έτσι ο χρήστης δεν χρειάζεται να ψάξει σε πολλά διαφορετικά websites ή να ψάχνει στο Google Search. Να σημειώσουμε ότι μέσα από το HouseID δεν γίνονται συναλλαγές. Ο χρήστης βρίσκει αυτό που θέλει, και μετά το αγοράζει από το κατάστημα. Είναι σημαντικό ότι το προϊόν που διατίθεται στην πλατφόρμα, είναι ακριβώς αυτό που υπάρχει και στο κατάστημα. Άμεσα διαθέσιμο. Δεν πρόκειται για εμπορεύματα που μπορεί να βρίσκονται σε κάποια αποθήκη, όπως βλέπουμε πολλές φορές στα sites σύγκρισης τιμών.
Πώς προέκυψε η ιδέα;
Ήταν ένα πρόβλημα που βιώναμε ο καθένας από τη δική του σκοπιά για μια περίοδο: Οι συνιδρύτριες Νάντια και Αγγελική, που είναι αρχιτέκτονες, προσπαθούσαν να βρουν έπιπλα και αντικείμενα στην Αθήνα, και δεν μπορούσαν. Η όλη διαδικασία ήταν χρονοβόρα αφού έπρεπε να ψάχνουν το κάθε μαγαζί ξεχωριστά και να παίρνουν τηλέφωνο. Σπαταλούσαμε πολύ χρόνο για να βρούμε καλά προϊόντα στην τιμή που θέλουμε, ενώ δεν βρίσκαμε και νέους designers, αφού είχαν σαφώς μικρότερη προβολή.
Από την εμπειρία σας, ποια έπιπλα είναι best sellers στην ελληνική αγορά;
Πιστεύουμε πως δεν έχει να κάνει τόσο με συγκεκριμένα μοντέλα, αλλά κυρίως με τις ανάγκες ενός χώρου και των ανθρώπων. Επίσης και η εποχικότητα παίζει ένα ρόλο σε κάποιες τάσεις που δημιουργούνται. Διαδικτυακά τουλάχιστον βλέπουμε πως υπάρχουν αρκετές αναζητήσεις για έπιπλα και διακοσμητικά που σχετίζονται με τον χώρο του σαλονιού. Ή γενικότερα για αξεσουάρ και μικρά αντικείμενα για όλο το σπίτι.
Είναι εύκολο να κερδίσει κανείς την εμπιστοσύνη των Ελλήνων επιχειρηματιών το 2019;
Εμείς βλέπουμε πως ο Έλληνας επιχειρηματίας είναι έτοιμος να επενδύσει και να ρισκάρει αρκεί οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα να ανταποκρίνονται στις πραγματικές του ανάγκες. Ταυτόχρονα όταν υπάρχει ειλικρίνεια μαζί με μία ξεκάθαρη περιγραφή κάποιας επιχειρηματικής πρότασης τότε είναι πολύ πιθανό να κερδίσει κανείς την εμπιστοσύνη του. Για παράδειγμα εμείς επιλέξαμε να συναντάμε τους επιχειρηματίες από κοντά ώστε να τους δείξουμε τι φτιάχνουμε και να ακούσουμε τις ανάγκες τους. Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί είδαμε πως με αυτόν τον τρόπο ο επιχειρηματίας καταλάβαινε γρήγορα αυτό το νέο concept, ενώ στη συνέχεια βρισκόταν δίπλα μας ώστε να μας προτείνει πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την πλατφόρμα.
Πραγματικά είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που τόσο σημαντικοί άνθρωποι του χώρου έχουν αγκαλιάσει και στηρίξει την πλατφόρμα από τα πρώτα της βήματα, ενώ όλοι μαζί φτιάχνουμε ένα καινοτόμο προϊόν που ξεκινάει από την χώρα μας.
Κατά τη γνώμη σας, ποια είναι τα 5 έπιπλα/items που δεν γίνεται να λείπουν από ένα σπίτι;
Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες και αισθητική. Θα λέγαμε πως δεν γίνεται να λείπουν όλα αυτά που μας χαλαρώνουν ή αυτά που μας βοηθάνε να είμαστε ακόμα περισσότερο ο εαυτός μας μέσα στο χώρο μας.
Ποια είναι τα πλάνα σας για το HouseID;
Κύριο μέλημά μας είναι να προσφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές, επαγγελματίες και επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα. Αποστολή μας είναι να διευκολύνουμε τον καταναλωτή να δημιουργήσει ένα χώρο που θα αντανακλά την προσωπικότητα του και θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες του. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν και μέχρι το τέλος του χρόνου θα συνεχίσουμε να αυξάνουμε τις κατηγορίες προϊόντων στην πλατφόρμα, ενώ ταυτόχρονα θα αυξηθεί και ο αριθμός των επιχειρήσεων.
Τέλος, αναπτύσσουμε call to action buttons για τους καταναλωτές που θα κάνουν την επικοινωνία τους με καταστήματα αλλά και την εύρεση προϊόντων ακόμα πιο γρήγορη και εύκολη. Ταυτόχρονα αναπτύσσουμε και ένα inspirational section (blog) στην πλατφόρμα που θα δώσει ιδέες στο καταναλωτικό κοινό ενώ θα αναδείξει projects επιχειρήσεων, σχεδιαστών και καλλιτεχνών. Ακόμα ο διαχειριστικός λογαριασμός των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα θα γίνει ακόμα πιο «έξυπνος» με περισσότερα αναλυτικά στοιχεία.