Η εταιρεία Hobo Sapiens είναι η υλοποίηση του ονείρου ενός ζευγαριού που αγαπάει όσο τίποτε άλλο τα ταξίδια. Η Κική και ο Χάρης και ανέκαθεν ταξίδευαν πολύ. ”Θα μπορούσες να πεις πως τα ταξίδια είναι το χόμπι μας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, λοιπόν, που καταφέραμε να μετατρέψουμε αυτό το χόμπι σε επάγγελμα, δημιουργώντας το πρώτο ελληνικό brand με προϊόντα που αφορούν συγκεκριμένα το κομμάτι του ταξιδιού”. Τα προϊόντα τους διατίθενται αποκλειστικά μέσω του e-shop hobosapiens.co.

Ποιά ήταν η αφορμή για να σκεφτείτε την ιδέα;

Το ερέθισμα για τη «γένεση» της Hobo Sapiens, εκτός από την ανάγκη μας να δημιουργήσουμε κάτι από κοινού, ήταν η διαπίστωση πως υπάρχει αυτή τη στιγμή ένα σημαντικό κενό στην ελληνική αγορά όσο αφορά το κομμάτι του ταξιδιού, παρότι τα ταξίδια έπαψαν να είννα δηαι πλέον αγαθό πολυτελείας χάρη στις οικονομικότερες λύσεις που μπορεί να βρει κανείς πλέον σε πτήσεις και διαμονή, άρα αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ζωής του μέσου Έλληνα. Με γνώμονα αυτό και έχοντας τις δικές μας ταξιδιωτικές εμπειρίες αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα οργανωμένο e-shop στο οποίο να μπορεί κανείς να καταφύγει για να προμηθευτεί τα απαραίτητα προϊόντα για κάθε του ταξίδι.

Πως ακριβώς περιγράφετε το Hobo Sapiens;

Η έμπνευση πίσω από το όνομα Hobo Sapiens ήταν αφενός ο άνθρωπος (Homo Sapiens) θέλοντας να τονίσουμε πως το brand μας είναι ανθρωποκεντρικό και αφετέρου οι πρώτοι Hobos, περιπλανώμενοι εργάτες στην Αμερική της Μεγάλης Ύφεσης που δεν είχαν σταθερή πατρίδα αλλά λειτουργούσαν περισσότερο ως νομάδες ταξιδεύοντας από πόλη σε πόλη προς εύρεση εργασίας. Στη σύγχρονη ορολογία Hobo σημαίνει μεταξύ άλλων και περιπλανητής, μια ελεύθερη ψυχή που αγαπά να περιηγείται στον κόσμο. Με άλλα λόγια, για εμάς ο Hobo Sapiens είναι ο σύγχρονος ταξιδιώτης, όπως μας αρέσει να λέμε.

Ποιο είναι το profile του ταξιδιώτη που έχετε στο μυαλό σας;

Σε συνέχεια της προηγούμενης απάντησης, το brand μας απευθύνεται στον μέσο ταξιδιώτη που μοιράζεται το ίδιο πάθος για τα ταξίδια με εμάς και ταυτόχρονα έχει κάποιες ανάγκες σε αυτά. Αναζητά, λοιπόν, προϊόντα που μπορούν να απογειώσουν τη συνολική εμπειρία του ταξιδιού του προσφέροντας μεταξύ άλλων ποιότητα, πρακτικότητα, ευκολία στη χρήση αλλά και υψηλή αισθητική.

Τι έχει αλλάξει στη δική σας ταξιδιωτική κουλτούρα από τότε που έχετε το brand;

Αυτό που έχει αλλάξει κυρίως είναι οι απαιτήσεις μας γύρω από τα προϊόντα ταξιδιού. Πριν δημιουργήσουμε τη Hobo Sapiens, είχαμε πέσει πολλές φορές θύματα προϊόντων που υπόσχονταν πολλά με πολύ χαμηλό κόστος. Πλέον, εξετάζουμε όλες τις παραμέτρους για το κάθε προϊόν που θα χρησιμοποιήσουμε στα ταξίδια μας: πρακτικότητα, ευκολία στη μεταφορά, ποιότητα, ευκολία χρήσης, συμφέρουσα τιμή και φυσικά ενδιαφέρον design. Αυτό συμβαίνει γιατί πλέον συνειδητοποιούμε πως αυτό είναι εφικτό, αφού το έχουμε καταφέρει με τα δικά μας προϊόντα. Το ίδιο προσπαθούμε να περάσουμε και στους καταναλωτές των προϊόντων μας, να μην αρκούνται στο μέτριο. Άλλωστε, ένα προϊόν ταξιδιού πρέπει να διευκολύνει την εμπειρία του ίδιου του ταξιδιού, όχι το αντίθετο.

Τι θα βρούμε; Ποιο είναι το best seller προϊόν σας;

Στο e-shop μας μπορεί κανείς να βρει προϊόντα που αφορούν την έξυπνη οργάνωση και μεταφορά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Θήκες οργάνωσης βαλίτσας ή μπουκαλάκια μεταφοράς προϊόντων προσωπικής περιποίησης και backpacks ή πορτοφόλια σχεδιασμένα για στοχευμένη οργάνωση αλλά και τεχνολογικά gadgets που χρειάζεται κανείς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το σημαντικό είναι πως δοκιμάζουμε προσωπικά καθένα από τα προϊόντα στα δικά μας ταξίδια πριν αποφασίσουμε να τα διαθέσουμε στην αγορά. Όσο αφορά τα best-sellers, ο κόσμος έχει αγκαλιάσει όλα τα προϊόντα μας με θέρμη. Σίγουρα τα τεχνολογικής φύσης προϊόντα παραδοσιακά έχουν περισσότερη ζήτηση και αυτό ήταν το δεδομένο στην αρχή και για εμάς, όμως ο χρόνος δείχνει πως με την αυξανόμενη στροφή του κόσμου στα ταξίδια δημιουργούνται ανάγκες και για άλλα προϊόντα μας που μέχρι πρότινος θεωρούνταν πιο πρωτοποριακά για την Ελλάδα, όπως για παράδειγμα οι σειρές μας με είδη έξυπνης αποθήκευσης.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;

Αρχικά, να πούμε πως το τελευταίο τρίμηνο έχουμε επιχειρήσει να βγούμε στο εξωτερικό και τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Αυτό από μόνο του είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο που θα απασχολήσει την εταιρεία μας στο μέλλον. Ένα δεύτερο κομμάτι είναι να προσθέσουμε στις συλλογές μας και κάποια πιο εποχικά προϊόντα πάντα με κέντρο αφετηρίας το ταξίδι. Για παράδειγμα, έχουμε ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζουμε για του χρόνου την πρώτη μας συλλογή με μαγιώ. Τα μαγιώ εμπνευσμένα από ένα πρόσφατο ταξίδι μας σε προορισμό έκπληξη. Τρίτον, στα άμεσα σχέδιά μας είναι σίγουρα να εμπλουτίσουμε το blog που λειτουργούμε ήδη στην ιστοσελίδα μας hobosapiens.co. Σκοπό έχει να μεταφέρει τις δικές μας εικόνες, συμβουλές ή λίγη από τη δική μας έμπνευση, αν θέλετε, από τα προσωπικά μας ταξίδια. Επίσης θέλουμε να δημιουργήσουμε το δικό μας κανάλι στο Youtube που θα έρθει να συμπληρώσει το κομμάτι αυτό. Απώτερος στόχος είναι η δημιουργία μιας πιο ολοκληρωμένης ιστοσελίδας γύρω από το ταξίδι. Μας ενδιαφέρει, δηλαδή οποιοσδήποτε επισκέπτεται το hobosapiens.co να μπορεί όχι μόνο να βρει ποιοτικά και χρήσιμα προϊόντα ταξιδιού. Αλλά και να ενημερωθεί ή έστω να πάρει κάποιες ιδέες για το επόμενό του ταξίδι. Αυτό για εμάς θα είναι μεγάλη επιτυχία!

Πάρε μέρος στον διαγωνισμό μας για να κερδίσεις power bank

O φορτιστής κυκλοφορεί σε χρυσό χρώμα με χωρητικότητα φόρτισης 20000 mAh, 2 θύρες USB και 4 ενδεικτικές λυχνίες LED για το υπόλοιπο της μπαταρίας. Υποστηρίζει smartphone, tablet, ψηφιακή μηχανή, mp3 player. Αλλά και ηλεκτρονικό τσιγάρο και προσφέρει 3-5 κύκλους φόρτισης ανάλογα με το είδος της συσκευής που φορτίζει. Επιπλέον, μίνι φακός έκτακτης ανάγκης. Συνοδεύεται από 1 χρόνο εγγύηση.

Πληροφορίες για τον διαγωνισμό θα βρεις στο Instagram του Savoirville.gr.

facebook.com/hobosapiens.grinstagram.com/hobosapiens.gr