Πλέον, το να λανσάρεις ρούχα που απλά είναι όμορφα, δεν είναι αρκετό. Αντίθετα, οι σχεδιαστές μόδας, πρέπει να σκέφτονται και τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις όσων δημιουργούν. Μαζί με τις στρατηγικές τους να οδηγήσουν τον καταναλωτισμό σε μια πιο αισιόδοξη κατεύθυνση. Το Zazi Vintage είναι ένα brand, γνωστό για τα statement παλτό του, αλλά και για την επιμονή του να έχει τη βιωσιμότητα ως προτεραιότητα. Και δείχνει να τα καταφέρνει και με το παραπάνω.
Παρόλο που πλέον ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο για τις ανάγκες νέων project, έχει γίνει περισσότερο γνωστή για τα ιδιαίτερα Suzani coats, σχεδιασμένα με ανακυκλώσιμα υλικά και φτιαγμένα από γυναίκες στη Νότια Ασία
Οι δημιουργίες της έχουν πλούσια ιστορία και μια vintage αισθητική. Ωστόσο η ίδια αισθάνεται ακόμα σύγχρονη και παραλληλισμένη απόλυτα με την εποχή του Instagram. Μπορούμε εύκολα να φανταστούμε τα παλτό της συνδυασμένα με wide-leg jeans και πιο loose ύφος είναι η αλήθεια. Το πιο ενδιαφέρον είναι όμως πως αυτό το brand αποδεικνύει πως δε χρειάζεται να είναι κανείς απλός και minimal για να δίνει ένα πιο πολυτελές αποτέλεσμα στο style. Ναι, η Jeanne de Kroon αποδεικνύει πως το brand της, Zazi Vintage, είναι έτοιμο να κερδίσει τον αγώνα απόδειξης πως η βιώσιμη πολυτέλεια είναι κάτι το δυνατό, το προσεγγίσιμο και το καλαίσθητο.
Η Jeanne de Kroon μετά από ένα ταξίδι της στην Ινδία, και όσο πουλούσε vintage ρούχα και δίδασκε yoga στο χωριό του άντρα της, γνώρισε τη Madhu Ji
Μαζί αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια συλλογή ρούχων. “Με λίγες ινδικές εφημερίδες που έγιναν fashion patterns και λίγο μετάξι τον 80s από το Uzbekistan, φτιάξαμε τα πρώτα Madhu φορέματα. Αυτό έγινε το θεμέλιο για ό,τι είναι το Zazi σήμερα”, είπε στο The Zoe Report.
Από εκεί μετά, η De Kroon συνέχισε να παρουσιάζει συλλογές με παλτό και φορέματα, να χτίζει το δίκτυο με προμηθευτές που χρειαζόταν για να κάνει παραγωγή. Σήμερα μπορεί να λέει περήφανη πως τα items της φτιάχνονται με υλικά προσεκτικά επιλεγμένα από την Ασία. Αλλά και ότι το Suzani coat της είχε ως έμπνευση ένα παλτό που φόρεσε ο Jimi Hendrix. Το αποτέλεσμα είναι αντάξιο της έμπνευσης.
Οι άνθρωποι της παραγωγής της δε δουλεύουν σε εργοστάσια, αλλά από την άνεση τους σπιτιού τους
Το site της επιτρέπει στους καταναλωτές να έχουν πλήρη εικόνα της διαδικασίας παραγωγής και του τι ακριβώς πληρώνουν. “Η πολυτέλεια είναι κάτι που φτιάχνεται από την ανθρώπινη δημιουργικότητα. Εύχομαι πως στο μέλλον δε θα συγχέουμε την πολυτέλεια με ένα συγκεκριμένο όνομα, αλλά θα μπορούμε να αναγνωρίσουμε τη δουλειά. Αυτό δήλωσε στην ίδια συνέντευξή της στο The Zoe Report. Και η ευχή της είναι και δική μας ευχή.