Σχεδιαστές που επηρέασαν την κουλτούρα της χώρας. Που άλλαξαν εκτός από τα ρούχα, τη νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης. Ξεχωρίσαμε 9 από αυτούς που θα μπορούσε κανείς να πει ότι το όνομά τους ταυτίζεται με το αμερικανικό όνειρο. Ποιοι είναι αυτοί οι θρύλοι της μόδας λοιπόν;

David Yurman

Με ξεκίνημα το 1980 από τον David Yurman και τη σύζυγό του, Sybil, αυτή η εταιρεία κοσμημάτων έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της αμερικανικής κουλτούρας. Το χαρακτηριστικό cable bracelet που δημιουργήθηκε το 1983 φορέθηκε και συνεχίζει να φοριέται σήμερα από celebrities, ανάμεσά τους η Rihanna, η Kris Jenner και η Rosie Huntington-Whiteley.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by David Yurman (@davidyurman) on

Tory Burch

Ιδρύοντας την εταιρεία το 2004, η Tory Burch καταχωρήθηκε ως μία από τις πιο ισχυρές γυναίκες στη λίστα του Forbes. Με το λανσάρισμα του μοντέλου παπουτσιών Reva flat, έγινε γνωστή σε όλον τον κόσμο. Ένα διαχρονικό σχέδιο, που δεν έχει φύγει από την αμερικανική μόδα από τη στιγμή που βγήκε στην αγορά έως τώρα.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by Tory Burch (@toryburch) on

Kate Spade New York

Αποφοιτώντας από σχολή δημοσιογραφίας, η Katherine Noel Brosnahan ίδρυσε την εταιρεία Kate Spade NY από κοινού με τον άνδρα και συνέταιρό της, Andy Spade το 1993. Από τότε και για τρεις συνεχόμενες δεκαετίες, η εταιρεία παραμένει από τις πιο δημοφιλείς, κυρίως στο νεανικό κοινό της Αμερικής.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by kate spade new york (@katespadeny) on

Ralph Lauren

Με πάνω από πενήντα χρόνια δραστηριότητας, ο Ralph Lauren έχει γίνει ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, με την ίδρυση της εταιρείας του το 1968. Χαρακτηριστικό το ξεκίνημά του με το polo μπλουζάκι για άνδρες, το οποίο προτιμάται μέχρι σήμερα από εκατομμύρια ανθρώπους και η συνέχιση του brand με γυναικεία ρούχα από το 1971.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren) on

Calvin Klein

Μεταφερόμαστε ξανά στο 1968, με την ίδρυση της εταιρείας Calvin Klein ως κατάστημα με πανωφόρια, στη Νέα Υόρκη. Από τα ’90s και μετά με τη μέχρι τότε συνεχή ανοδική πορεία, η φήμη της εταιρείας κορυφώθηκε, ιδιαίτερα με το λανσάρισμα του boxer slip που διαφημίστηκε από το υπέροχο duo, Mark Walhberg και Kate Moss.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

Tommy Hilfiger

Γέννημα θρέμμα της Νέας Υόρκης, ο Tommy ξεκίνησε την εταιρεία του με ανδρική σειρά ρούχων το 1985. Έγινε η πρώτη εταιρεία που λειτούργησε ως χορηγός για καλλιτέχνες στα tours τους. Ανάμεσά τους, υποστήριξε θρυλικά ονόματα όπως την Britney Spears, τους Rolling Stones και τον Lenny Κravitz.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

Marc Jacobs

Δύο χρόνια μετά την αποφοίτησή του από το Parsons School of Design στη Νέα Υόρκη, o Marc Jacobs λάνσαρε την πρώτη του σειρά με ρούχα το 1986. Μόλις έναν χρόνο αργότερα, έγραψε ιστορία ως ο νεότερος σχεδιαστής που κέρδισε βραβείο Perry Ellis στην κατηγορία “Nέο Ταλέντο Μόδας”. Από το 1997 έως και το 2014 μάλιστα, κατείχε τη θέση του διευθυντή δημιουργικού τμήματος στην Louis Vuitton, για την οποία λάνσαρε την πρώτη σειρά με ready-to-wear ρούχα.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by Marc Jacobs (@marcjacobs) on

Michael Kors

To 1981, ο Kors ίδρυσε την επώνυμη εταιρεία του, η οποία χαρακτηρίστηκε ως η πρώτη εταιρεία με ready-to-wear γυναικεία ρούχα. Πολύ σύντομα, μετά το πρώτο runway show του, το brand αγοράστηκε από κορυφαίους λιανοπωλητές όπως Bloomingdales, Neiman Marcus και Saks Fifth Avenue. Παράλληλα, διακρίθηκε ως διευθυντής δημιουργικού τμήματος για τη γαλλική εταιρεία Céline, από το 1997 έως το 2003, που αποφάσισε να συγκεντρωθεί ολοκληρωτικά στη δική του εταιρεία.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on

Kenneth Jay Lane

O Kenneth Jay Lane ήρθε στην αμερικανική σκηνή στα μέσα των ’60s σχεδιάζοντας παπούτσια με κοσμήματα για τον οίκο Dior. Γνωστοποιήθηκε μέσω της Δούκισσας του Windsor, Wallis Simpson, η οποία ξετρελάθηκε με τα κοσμήματά του και τα έδειξε στον Τύπο. Ανάμεσα στο elit πελατολόγιό του και η Elizabeth Taylor, η Audrey Hepburn και η Diana Vreeland. Το 1993, η New York Times τον συνέκρινε με την Coco Chanel, για τον επιτυχημένο σχεδιασμό faux κοσμημάτων υψηλής ποιότητας, που όμως είναι και προσιτά στους κοινούς θνητούς.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by Kenneth Jay Lane (@kennethjaylane) on

featured photo: hashtaglegend.com