Η χωρίστρα στη μέση όχι μόνο έχει επιστρέψει δυναμικά, αλλά οργώνει στο πέρασμά τις γενιές Gen Z και Millennials, προκαλώντας μια τεράστια αναταραχή. Και ναι, απ’ ό,τι φαίνεται μέχρι στιγμής, η χωρίστρα στη μέση έχει κερδίσει τη μάχη.
Όλα ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 2020, όταν ο χρήστης @glorjanita δημοσίευσε ένα δικό της video στο TikTok όπου δήλωνε τολμηρά: «Αποδείξτε ότι κάνω λάθος, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει ούτε ένα άτομο που να φαίνεται πιο ωραίο με μια χωρίστρα στο πλάι από ό,τι με μια χωρίστρα στη μέση». Ένα και μόνο video ήταν αρκετό για να ξεσπάσει μια αμφισβητούμενη διαμάχη στο TikTok, μεταξύ της γενιάς Gen Z και των Millennials για το ποια φαντάζει η ιδανικότερη επιλογή.
@glor.janitaWhen I don’t have bangs I rock the middle part I swear ##BeautyTutorial ##fyp ##middlepart♬ Middle part baddies – glorjanita
Και ναι, όλοι γνωρίζουμε πόσο εφήμερες είναι οι τάσεις που αναδύονται από τους κόλπους των social media. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση, τα πράγματα έχουν εξελιχθεί κάπως διαφορετικά αφού ακόμα και σήμερα, έναν χρόνο μετά, αυτή η κωμική διαμάχη εξακολουθεί να λαμβάνει χώρα. Οι απόψεις για ακόμα μια φορά διίστανται.
Τα skinny jeans δεν έμειναν φυσικά εκτός παιχνιδιού
Όπως αντιλαμβάνεσαι, τα skinny jeans δεν θα μπορούσαν να μη βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της διαμάχης. Σύμφωνα με τη λογική του TikTok, τα skinny jeans είναι μια από τις πιο ξεπερασμένες τάσεις των Millennials, εν αντιθέσει με τα baggy jeans τα οποία προσθέτουν μια δροσερή και φρέσκια πινελιά στις fashion επιλογές της γενιάς Gen Z. Σε παιχνιδιάρικα αμφιλεγόμενα video, οι Millennials υπερασπίζονται τα αγαπημένα τους skinny jeans, ενώ οι trend setters της γενιάς Gen Z τα χλευάζουν. Και ναι, όσο «αστείο» κι αν σου φαίνεται, αυτές οι λεπτές διαφορές στο styling των μαλλιών και την επιλογή των jeans έχουν προκαλέσει κυριολεκτικά πανικό στα social media.
@rebeccaxko skinny jeans just don’t give anymore for me 😔 #fyp #foryou #tiktokfashion #jeans ♬ i like you have a cupcake_fish hooks – faythe
Το νόημα πίσω από αυτή τη διαμάχη
Για τα άτομα εντός μιας συγκεκριμένης ηλικιακής κατηγορίας, η χωρίστρα στο πλάι σηματοδοτούσε έναν ξεχωριστό ρόλο στην αυτοανακάλυψη. Οι Millennials μελάνωσαν με ένα ασίγαστο πάθος για εξέγερση, προσπαθώντας να βρουν μικρούς τρόπους για να ξεχωρίσουν ή, με άλλα λόγια, να επαναστατήσουν. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τη γενιά Gen Z. Όπως ακριβώς οι Millennials επιθυμούσαν να πηγαίνουν αντίθετα στο ρεύμα και την εκάστοτέ νόρμα, έτσι και η γενιά Gen Z θέλει να υψώσει ανάστημα και να εγκαθιδρύσει την ξεχωριστή της ταυτότητά. Οι νέοι πάντα θα επαναστατούν.
Οι τάσεις στον χώρο της μόδας ακολουθούν μια κυκλική πορεία. Έρχονται και φεύγουν. Επιστρέφουν πάντα από εκεί που δεν το περιμένεις με έναν ανανεωμένο και επαναστατικό τρόπο. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, καμία από τις γενιές μας δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι πιο πιο cool από την άλλη.