Η Nicole Kidman στην νέα της ταινία, Babygirl υποδύεται την Romy, μια γυναίκα που έχει τα πάντα και ζει μια φαινομενικά τέλεια ζωή μέχρι που ένας νεαρός ασκούμενος, ο Samuel (Harris Dickinson) έρχεται για να ανατρέψει τον κόσμο της. Η επιτυχημένη CEO και μητέρα δύο παιδιών αρχίζει μια παράνομη σχέση και κινδυνεύει να χάσει την καριέρα και την οικογένειά της. Η σχέση αυτή χαρακτηρίζεται από πάθος ένταση και παιχνίδια εξουσίας, γεγονός που την οδηγεί σε μια επικίνδυνη ψυχολογική και συναισθηματική αναστάτωση.

H Romy είναι ένας χαρακτήρας που ενσαρκώνει τη σύγκρουση ανάμεσα στο καθωσπρέπει και το πρωτόγονο, στο λογικό και το ενστικτώδες, την τάξη και το χάος. Αποτελεί σύμβολο της γυναικείας καταπίεσης που, κάτω από την επιφάνεια της επιτυχίας και της αυτοσυγκράτησης, κρύβει μια ακατέργαστη επιθυμία για ελευθερία, απόδραση και αυτοκαταστροφή. Παράλληλα είναι ένα σύμβολο της πάλης ενάντια στον χρόνο, καθώς φοβάται τη φθορά της νεότητας, αλλά και της αέναης αναζήτησης του εαυτού μέσα από την επιθυμία και την παράβαση.

Από την άλλη, ο Samuel, λειτουργεί ως ο πειρασμός, ο καταλύτης της αποδόμησης της προσωπικότητας της Romy, αλλά και η προσωποποίηση της απόλυτης εξουσίας που επιτυγχάνεται μέσω της νεότητας και της γοητείας. Μοιάζει αθώος αλλά σταδιακά φανερώνεται ως ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, συμβολίζοντας τον έλεγχο μέσω της επιθυμίας, την πρόκληση της ηθικής και την δυναμική της αποπλάνησης.

Πέρα από τους δύο κεντρικούς χαρακτήρες, η ταινία Babygirl χρησιμοποιεί μια σειρά από σύμβολα και αντικείμενα που ενισχύουν τη θεματική της, αποτυπώνοντας βαθύτερες έννοιες γύρω από την επιθυμία, την εξουσία και την ταυτότητα.

Το ποτήρι με το γάλα

Σε μια από τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές της ταινίας, η Romy ενώ κάθεται σε ένα εστιατόριο, λαμβάνει ένα ποτήρι γάλα. Κάνει πως δεν ξέρει ποιος της το έστειλε και, παρά τις συμβουλές των συναδέλφων της να μην το πιει, το καταναλώνει μονομιάς. Το ποτήρι της το έχει στείλει φυσικά ο Samuel, ο οποίος φεύγοντας από το εστιατόριο, της ψιθυρίζει: «Καλή κοπέλα». Έτσι, το ποτήρι με το γάλα γίνεται σύμβολο της σχέσης τους, αντικατοπτρίζοντας την ανισορροπία εξουσίας, με τον νεαρό να έχει το πάνω χέρι.

Ο σκύλος

Το μοτίβο της «καλής κοπέλας» εμφανίζεται επανειλημμένα στην ταινία, όμως υπάρχει κι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο η σκηνοθέτρια παρουσιάζει τη Romy, καθώς φαίνεται σαν να μετατρέπεται σε σκύλο, όταν αποφασίζει να υποκύψει στις επιθυμίες της Αυτή η ιδέα συστήνεται από την αρχή της ταινίας, όταν η Romy βλέπει για πρώτη φορά τον Samuel ενώ κινδυνεύει να δεχθεί επίθεση από έναν γερμανικό ποιμενικό στον δρόμο. Όμως, μόλις εκείνος σφυρίζει, ο σκύλος αλλάζει κατεύθυνση και τον ακολουθεί υπάκουα, αφήνοντας τη Romy πίσω. Από εκείνη τη στιγμή, φαίνεται σαν να αναζητά να ξαναζήσει την αίσθηση ότι κάποιος την τιθασεύει.

Η γραβάτα

H Romy φαίνεται να έχει μια ιδιαίτερη προσκόλληση σε μια γραβάτα που ο Samuel αφήνει πίσω του κατά τη διάρκεια ενός πάρτι της εταιρείας. Τη μαζεύει και την κρατάει, σαν ένα μικρό τρόπαιο της έλξης που αρχίζει να νιώθει για εκείνον. Σε μια σκηνή, ενώ βρίσκεται μόνη της στο γραφείο της, παίρνει τη γραβάτα στα χέρια της και την αγγίζει με έναν σχεδόν αισθησιακό τρόπο, σηματοδοτώντας την αυξανόμενη επιθυμία της.

Το Botox

Παρόλο που δεν είναι κεντρικό στοιχείο της πλοκής, το Botox χρησιμοποιείται για να δείξει τις ανασφάλειες της Romy που συνοδεύουν τη γήρανση. H ταινία αποκαλύπτει σταδιακά ότι δεν αισθάνεται άνετα την εικόνα της και το Botox αποτελεί έναν μέσο για να διατηρήσει τον έλεγχο, τόσο στην επαγγελματική της ζωή, όσο και στην οικογένειά της.

Ο χορός στο “Father Figure” του George Michael

Ο Samuel χορεύει αυτό το τραγούδι για τη Romy σε μια ιδιωτική τους στιγμή, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη σκηνή-κλειδί στο ξενοδοχείο, όπου οι δυο τους παραδίδονται ολοκληρωτικά στη σχέση τους.