Κάνει εκδρομές σε παραλίες, και φωτογραφίζεται σε αντίσκηνα στα δάση, έχει όλα τα ονειρεμένα αξεσουάρ, ρούχα και αντικείμενα που τόσο ποθούμε να αποκτήσουμε. Ουσιαστικά, μας δείχνει πόσο ανελέητα ανόητα σκεφτόμαστε. Σατιρίζει τις μικροπρεπείς ζωές μας, που έχουν σκοπό απλώς να αποκτούμε αγαθά, και να τα επιδεικνύουμε λαίμαργα στα κοινωνικά δίκτυα:
Χρησιμοποιεί ακόμη και τις ατάκες που μπορεί να χρησιμοποιείς κι εσύ κάτω από τις φωτογραφίες σου. Κάνει trend τα γελοία hashtag με τον ίδιο τρόπο που θα το έκανες κι εσύ. Σου δείχνει με αυτόν τον τρόπο πως μία κούκλα, ένα ψεύτικο, πλαστικό αντικείμενο με μαλλιά απο ουρά αλόγου, μπορεί να κάνει ακριβώς αυτό που κάνεις κι εσύ. Και μπορεί να το κάνει και καλύτερα. Γιατί στην ουσία, ζει μια ψεύτικη ζωή. Αυτό δηλαδή που οι περισσότεροι instagrammers επιδιώκουν. Να αναδειχθούν στο κοινωνικό σύνολο μέσα από την πολυτέλεια και τα υλικά αγαθά. Τα σπα, τις πολυτελείς διακοπές, ακόμη και το καινούργιο lipstick που πήραν από την MAC.
Κανείς όμως δεν σκέφτεται πόσο μάταια και ανούσια είναι όλα αυτά. Καθώς αν παρατηρήσεις καλύτερα, ξοδεύουμε τον χρόνο μας, για κάτι τόσο ψεύτικο που ακόμη και μία Barbie μπορεί να το πετύχει. Και μάλιστα να μας βάλει και τα γυαλιά με την τελειότητα που θα την περιβάλλει.
Η Αμερικάνικη Huffington Post μίλησε με τη χρήστρια που κρύβεται πίσω από τον ίσως πιο επιτυχημένο λογαριασμό πλαστού προσώπου, αυτή την στιγμή εκεί έξω, και οι δηλώσεις της ήταν οι εξής:
Όπως είπε, «είμαι απλά μια άγνωστη που ζει στο Portland του Oregon και μόνο οι στενοί φίλοι και οι συγγενείς μου γνωρίζουν την ταυτότητά μου». Στην πραγματική της ζωή είναι φωτογράφος γάμων και αποφάσισε να ξεκινήσει την Socality Barbie πριν από τρεις μήνες.
«Δημιούργησα την SB καθαρά και μόνο για δική μου ευχαρίστηση και για την ευχαρίστηση των φίλων μου. Ήταν ένας ανάλαφρος και διασκεδαστικός τρόπος για να πειράξω, για πλάκα, όλους αυτούς που χρησιμοποιούν τα hashtag “Socality” και “LiveAuthentic”. Όλους αυτούς που βγάζουν τις ίδιες φωτογραφίες, στα ίδια μέρη, χρησιμοποιώντας τις ίδιες “μεγαλόπνοες” λεζάντες», είπε η δημιουργός. «Πώς γίνεται να είσαι αυθεντικός και να αποτελείς έμπνευση για κάποιον, όταν ακολουθείς το πλήθος; Σκέφτηκα πως, αν χρησιμοποιούσα μια κούκλα μαζικής παραγωγής θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για να τονίσω αυτό το θέμα».
Κάπως έτσι λοιπόν αφήνω τα υπόλοιπα στα μάτια σας, για να δείτε και μόνοι σας τον λογαριασμό που μας ενθουσίασε αλλά επίσης μας ταρακούνησε. Μπορείτε να θαυμάσετε αυτήν την εξέχουσα προσωπικότητα στο Instagram και να ξετρελαθείτε ακόμη περισσότερο, αλλά και στο Twitter. Ούτως ή άλλως, η Socality Barbie έχει καταλάβει όλα τα μέσα και κάνει πάταγο αφήνοντάς μας άφωνους.