Η αγάπη του ιταλικού οίκου Versace ως προς την ελληνική κουλτούρα ομολογουμένως είναι εμφανής, μιας και το σήμα κατατεθέν της είναι η ελληνική κλείδα (μαίανδρος) και το κεφάλι της Μέδουσας, που ως γνωστόν κατά την μυθολογία ήταν μία γοργόνα απείρου κάλλους και ομορφιάς που κατάφερε να αποπλανήσει τον Ποσειδώνα. Αυτός ήταν ο λόγος που χρησιμοποιήθηκε ως λογότυπο του οίκου, ο οποίος ήθελε να δείξει πως τα ρούχα που σχεδιάζει είναι λαμπερά και σαγηνευτικά.
Φέτος, για την συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2015, ο οίκος παρουσίασε μία συλλογή εμπνευσμένη εξολοκλήρου από την Ελλάδα, ονομάζοντάς την #GREEK. Ρούχα και αξεσουάρ φέρουν το κλασσικό λογότυπο του οίκου σε συνδυασμό με καινοτόμα σχέδια και φουτουριστικό αέρα που, αν μη τι άλλο, δεν περνάνε απαρατήρητα. «#Greek είναι η τελευταία σχεδιαστική καινοτομία του οίκου Versace. Συνδυάζοντας το ιστορικό ελληνικό κλειδί με ποπ πινελιές, η καμπάνια #Greek φέρνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μαζί σε μια όμορφη αρμονία», έτσι περιγράφει στην επίσημη ιστοσελίδα του ο οίκος, την νέα του συλλογή.