pan_01543

Τι θα δούμε από εσάς στην έκθεση Andydote;

Την συλλογή για την περίοδο Άνοιξη / Καλοκαίρι 2017 υπό τον τίτλο Knit Chemistry. Η SS 2017 Συλλογή αντλεί την έμπνευση της από την Χημεία και τα μεταλλικά στοιχεία του Περιοδικού Πίνακα: Au, Ar, Cu που αντιστοιχούν στον χρυσό, τον αργυρό και τον μπρούντζο. Τα βασικά χαρακτηριστικά της συλλογής αυτής είναι τα αέρινα πλεκτά και πολυτελή υφάσματα, τα μεταλλικά drape και οι έντονες λάμψεις που προσθέτουν μία εντυπωσιακή, βραδινή πινελιά σε μία all-day συλλογή. 

Η σχέση των δημιουργών με τη μόδα διαθέτει διάρκεια και ξεκινάει από τότε που γεννήθηκε για πρώτη φορά στη ψυχή του σχεδιαστή. Πώς ξεκίνησε η δική σας σχέση με το χώρο της μόδας που σας οδήγησε μέχρι εδώ;

Ήταν κάτι έμφυτο. Από πολύ μικρή ηλικία ήξερα ότι θα ασχοληθώ με αυτό, όταν τ’ άλλα παιδιά στο σχολείο ζωγράφιζαν σπιτάκια και ήλιους, εγώ ήδη σχεδίαζα ρούχα. Στη συνέχεια κι ενώ σπούδαζα και παράλληλα εργαζόμουν, συνειδητοποίησα ότι αυτό το επάγγελμα σου δίνει την απόλυτη ελευθερία να εκφραστείς χρησιμοποιώντας ανεξάντλητα την φαντασία σου και να δημιουργήσεις κάτι τελικά τόσο πρακτικό για την καθημερινότητα. 

athens-xclusive-designers-week-6

Τι προσφέρει η συμμετοχή ενός fashion brand σε μια έκθεση μόδας;

Σκοπός μιας έκθεσης είναι να συγκεντρώνει brands που διαθέτουν κοινά στοιχεία ούτως ώστε να προσελκύσει καταστήματα και buyers, ιδανικά όχι μόνο από την χώρα που διοργανώνεται αλλά από όλο τον κόσμο, καθώς επίσης και η γνωριμία του εκάστοτε brand με το ευρύ κοινό. Με βάση αυτά, ένα brand μπορεί να ωφεληθεί σε εμπορικό επίπεδο αλλά και μέσω της αύξησης της αναγνωρισιμότητας του από μια σωστά οργανωμένη έκθεση. 

Ποιο είναι τελικά το δικό σας μυστικό της επιτυχίας στην Ελλάδα της κρίσης ώστε να διατηρηθούν τα fashion brands;

Στόχοι, στρατηγική, διαρκής ενημέρωση, σωστό προϊόν, καλή σχέση ποιότητας και τιμής, σεβασμός προς τον καταναλωτή και αμέριστη αγάπη για αυτό που κάνεις. 

athens-xclusive-designers-week-4

Πόσο εύκολα μπορεί ο δημιουργός να νιώσει τον παλμό του αγοραστικού κοινού, τις ανάγκες του και να προσφέρει κάτι που θα διαθέτει αυτό το “κάτι παραπάνω”;

Πιστεύω πως όταν ο εκάστοτε δημιουργός δεν επαναπαύεται στα κεκτημένα του, αλλά τουναντίον ψάχνεται στο πως να εξελίξει το προϊόν του παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις κι ερχόμενος κοντά στο αγοραστικό του κοινό, γνωρίζοντας που απευθύνεται και χωρίς να επιδιώκει να το ξεγελάσει, τότε σίγουρα μπορεί να προσφέρει αυτό το ‘’κάτι παραπάνω”.