Για άλλη μία φορά η αναφορά κάποιου σχεδιαστή στην ελληνική μυθολογία, παίρνει τη μορφή αέρινων υφασμάτων που τυλίγονται και διπλώνονται με δεξιοτεχνία γύρω από τα σχεδόν αγαλμάτινα σώματα των μοντέλων, χωρίς να ορίζουν με ακρίβεια τις φυσικές τους αναλογίες, τονίζοντας έτσι περισσότερο τη γραμμή των φορεμάτων.
Ο Pierpaolo Piccioli, στη πρώτη δική του couture συλλογή για τον οίκο Valentino, εντυπωσίασε όλους όσους είχαν στραμμένη τη προσοχή τους στις 59 εμπνευσμένες δημιουργίες του, φέρνοντας και πάλι έναν λυρισμό, πίσω στο Παρίσι της υψηλής ραπτικής.
Σε φορέματα που ξεκινούν ψηλά στο λαιμό ή και κάτω από τους ώμους, καταλήγοντας ελεύθερα στα πόδια, κυριάρχησαν πιέτες και ίσιες γραμμές σε “ήσυχα” χρώματα σαν μόλις να έχουν ξεθωριάσει, ενώ φορέματα με έμνευση τους ελληνικούς μύθους όπως εκείνο με τη θεά Πασιθέα και τη Πανδώρα, κεντήθηκαν στο χέρι με αστραφτερά λουλούδια και μαργαριτάρια στερεωμένα στις διαφάνειες. Λεπτομέρειες, όπως η σχεδίαση της μορφής της Πανδώρας που κρατά ένα πιθάρι γεμάτο χάντρες, αλλά και αυτές που παρουσιάστηκαν σε όλη την υπόλοιπη συλλογή του, σύστησαν τον Piccioli και το όραμά του, στον ευματάβλητο κόσμο της μόδας, με τον πιο αξιομνημόνευτο τρόπο, θέλοντας να τον πείσει να ονειρευτεί.
Η συλλογή περιλάμβανε και πρωινά ρούχα, όπως κάπες και στολισμένα παλτό, παντελόνια, σανδάλια και ένα φυσικό μακιγιάζ που ενέτεινε τη κομψότητα και την καθαρότητά τους. “Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα” παραδέχεται ο ίδιος, με το μέλλον να είναι υποσχόμενο.