Είτε το online shopping βρίσκεται στη κορυφή των προτιμήσεων σου, κάθε φορά που θέλεις να αγοράσεις κάτι, είτε είσαι νέος στο μονοπάτι αυτό, υπάρχουν μερικοί χρυσοί κανόνες που θα χρειαστεί να εχεις στο νου σου, στην επόμενη ή πρώτη αγορά.
Μπορεί τα μεγάλα eshops, όπως είναι το polyvore, topshop κ.α. να μοιάζουν χαοτικά και να χρειάζεται να μείνεις πολλές ώρες μπερδεμένη σε εκατοντάδες σελίδες, μέχρι τη στιγμή που θα χρησιμοποιήσεις τα φίλτρα που διαθέτουν. Θα σου φανεί εξαιρετικά χρήσιμη επιλογή, αν μάλιστα ψάχνεις για ένα κομμάτι συγκεκριμένο ή κάποιου σχεδιαστή και αυτό βρεθεί σε τιμή έκπληξη, στο νούμερό σου σε κάποια χώρα. Στα συν εδώ βάλε, ότι αν εκδηλώσεις ενδιαφέρον, θα ενημερωθείς γι αυτό.
Ποτέ μη κλείσεις κάτι (ειδικά σε περίπτωση που αυτό κοστίζει, όσο είναι ο μισός μισθός σου) αν δεν συγκρίνεις τις τιμές με άλλα. Ανάμεσα σε μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα, θα βρεις πολλές διαφορές στη τιμή ενός ίδιου ρούχου, ετοιμάσου να εκπλαγείς όσο ψάχνεις.
Επιπλέον κανόνας, σε συνέχεια του προηγούμενου, αν κάνεις περισσότερο υπομονή για όσα θέλεις να αγοράσεις, μπορεί, λόγω ανταγωνισμού μεταξύ τους, να ρίξουν τις τιμές σταδιακά και να μετανιώσεις αν έχεις βιαστεί.
Πάντα να ελέγχεις τα έξοδα μεταφοράς και τους ειδικούς φόρους, που μπορεί να επιβάλλει μία χώρα, καθώς αλλάζουν ή κρύβονται πίσω από “τα μικρά γράμματα”.
Οι wishlists δεν υπάρχουν μόνο για να αγαπάμε όλα όσα βάζουμε εκεί, αλλά για να εκδηλώνουμε το ενδιαφέρον, ακόμα και σε ενα sold out κομμάτι. Πολλά sites αφού δουν το ενδιαφέρον σου αλλά και πολλών άλλων που σκέφτηκαν το ίδιο, υπάρχει πιθανότητα να προσπαθήσουν για μια ακόμη παραγγελία ή σε περίπτωση που αυτό επιστραφεί και είναι διαθέσιμο στο νούμερο σου, να έρθει email ένα πρωί και ποιός δεν θα θελε το αγαπημένο του παλτό που εξαντλήθηκε τόσο γρήγορα, να του χτυπήσει μια μέρα τη πόρτα;
Πάντα να έχεις, κατά τη παραγγελία σου, μία μεζούρα. Κάτι που σε ένα μοντέλο μπορεί να είναι κοντό ή μακρύ, σε εσένα συνήθως εφαρμόζει διαφορετικά. Επιπλέον, πολλά καταστήματα έχουν διαφορετική προσέγγιση και εξήγηση των αριθμών που βρίσκονται στις ετικέτες, πράγμα που μπορείς να διαπιστώσεις ακόμα και στα σχόλια όσων τα έχουν δοκιμάσει.
Ακόμα και σε περίπτωση που υπάρχει φυσικό κατάστημα στη χώρα ή τη πόλη σου, πριν φτάσεις να αγοράσεις, κάνε μία αναζήτηση για το online κατάστημα, αλλά ακόμα και για κάποιο app της εταιρείας. Πολλές εταιρείες προκειμένου να οδηγήσουν τους πελάτες να χρησιμοποιούν το online store ή το νέο application, σαν “κέρασμα” για την online παραγγελία, έχουν ειδικές εκπτώσεις, αλλά συχνά και προσφορές στην αντίστοιχη κατηγορία τους. Σε αυτό το σημείο, διαλέγεις κατάστημα παραλαβής που επιθυμείς, αν είναι εφικτό και αν δεν θέλεις να μπεις σε περαιτέρω έξοδα μεταφοράς.