Είναι σε όλους σαφές ότι η βιομηχανία της μόδας αυξάνει το ποσοστό της στις διεθνείς αγορές, με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, ενώ το ίδιο βλέπουμε να συμβαίνει και στην Ελλάδα. Αρκετοί είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι χρειάζεται ένα μεγαλύτερο μερίδιο στη πίτα και έτσι σχέδια, εκδηλώσεις και σεμινάρια διοργανώνονται για την ανάπτυξη αυτής της επιχειρηματικότητας.
Όπως ανακοινώνεται στην επίσημη σελίδα της Ally, εταιρεία στρατηγικού Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, μαζί με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ανοίγουν στις 3 Μαρτίου τις πόρτες στο πρώτο Fashion Business Course.
Σε διάστημα έξι εβδομάδων, το πρόγραμμα στοχεύει να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες, μέσω διδασκαλίας από έμπειρους καθηγητές πανεπιστημίου και παρουσίασης πραγματικών case studies από guru της αγοράς, για θέματα που αφορούν όλα τα επίπεδα της επιχειρηματικής δραστηριότητας, στη Βιομηχανία της Μόδας.
Στο πλαίσιο του προγράμματος θα καλυφθούν θέματα όπως το marketing και το management στη Βιομηχανία της Μόδας, στρατηγικές κατευθύνσεις σχετικά με τη δημιουργία ενός brand, η λειτουργική ανάπτυξη e-shop, οι εξαγωγές και οι βέλτιστες μέθοδοι προώθησης στο εξωτερικό. Παράλληλα, ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στη σύγχρονη προσέγγιση των media καθώς και στη μετάβαση στην digital δημοσιογραφική πραγματικότητα.
Tο πρόγραμμα απευθύνεται: σε στελέχη της διαφημιστικής αγοράς, σχεδιαστές μόδας, Fashion Bloggers/Vloggers, δημοσιογράφους καθώς και επιχειρηματίες. Επιπλέον, το πρόγραμμα αυτό αφορά και ανθρώπους που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ουσιαστικές γνώσεις και περισσότερες κατευθυντήριες γραμμές για το χώρο της μόδας, που συνεχώς αναπτύσσεται και εξελίσσεται.
Επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο καθηγητής Γιώργος Κουρέτας, Διευθυντής του ΜΒΑ.