img_1306

Τι θα δούμε από εσάς στην έκθεση Andydote;

Στην έκθεση Andydote Fashion Fair θα παρουσιάσουμε τη νέα μας συλλογή Resort Collection “GAIA” Spring/Summer 2017, την οποία χαρακτηρίζει τόσο η επιλογή φυσικών ινών όσο και τα exclusive printed designs.

Η σχέση των δημιουργών με τη μόδα διαθέτει διάρκεια και ξεκινάει από τότε που γεννήθηκε για πρώτη φορά στη ψυχή του σχεδιαστή. Πώς ξεκίνησε η δική σας σχέση με το χώρο της μόδας που σας οδήγησε μέχρι εδώ;

Από το 1976, η οικογένεια μας δραστηριοποιήθηκε στο κλωστουφαντουργικό κλάδο και αποτέλεσε τις τελευταίες δεκαετίες μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής υφασμάτων ένδυσης στην ελληνική αγορά. Γεννηθήκαμε μέσα στην παραγωγή υφασμάτων, κληρονομήσαμε τη γνώση και την εμπειρία της ποιότητας των υφασμάτων, αγαπήσαμε το χώρο της μόδας και μεγαλώνουμε μαζί του. Είναι για μας η οικογένεια μας όπου με πολύ μεράκι και δημιουργία καθώς και με γνώση των πρώτων υλών προσπαθούμε να εμπνεύσουμε και να εμπνευστούμε από νέα υλικά και τάσεις της εκάστοτε εποχής ώστε να δημιουργούμε all day Resort Wear outfits για τη σύγχρονη traveller woman.

img_0880

Τι προσφέρει σε ένα fashion brand η συμμετοχή σε μια έκθεση μόδας; 

Αναγνωρισιμότητα καθώς είμαστε ένα νεοσύστατο brand, ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής, άκρως προσανατολισμένο σε resort wear outfits για τη σύγχρονη traveller woman. Επαφές και γνωριμίες τόσο με πελάτες από Ελλάδα και εξωτερικό όσο και με άλλους σχεδιαστές.

Ποιο είναι τελικά το δικό σας μυστικό της επιτυχίας στην Ελλάδα της κρίσης ώστε να διατηρηθούν τα fashion brands;

Το μυστικό της επιτυχίας για μας είναι τρίπτυχο: Σωστή επιλογή ποιοτικών πρώτων υλών – Άριστα φινιρίσματα υλικών και υφασμάτων – Έξυπνοι συνδυασμοί σχεδίων/υλικών ανάλογα με τις τάσεις της κάθε εποχής.

Πόσο εύκολα μπορεί ο δημιουργός να νιώσει τον παλμό του αγοραστικού κοινού, τις ανάγκες του και να προσφέρει κάτι που θα διαθέτει αυτό το “κάτι παραπάνω”;

Σε καμία περίπτωση δεν είναι εύκολο να συνδυάσεις την εμπορική αξία ενός προϊόντος με την έμπνευση και τις τάσεις της κάθε εποχής. Όμως προσπαθούμε να έχουμε άμεση επαφή με τους πελάτες μας και κατ’ επέκταση με τους καταναλωτές ώστε να είμαστε κοντά στις ανάγκες της αγοράς εφόσον χρειαζόμαστε όλοι τις πωλήσεις.

hera-kimono