Τι θα δούμε από εσάς στην έκθεση Andydote; Θα παρουσιάσουμε την καινούργια μας συλλογή για «Ανοιξη-Καλοκαίρι 2017»! Εμπνευσμένη από τον ήλιο και το φεγγάρι και από την επιβλητική μαγεία του ηλιακού μας συστήματος, αναμένουμε ότι η συλλογή αυτή, θα αγαπηθεί και θα φορεθεί πολύ!
Η σχέση των δημιουργών με τη μόδα διαθέτει διάρκεια και ξεκινάει από τότε που γεννήθηκε για πρώτη φορά στη ψυχή του σχεδιαστή. Πώς ξεκίνησε η δική σας σχέση με το χώρο της μόδας που σας οδήγησε μέχρι εδώ;
Αγαπώ τη μόδα και κάθε τι συνυφασμένη με αυτή, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Ίσως να έχω επηρεαστεί και από τη μητέρα μου, η οποία ήταν μοδίστρα και πάντα θαύμαζα τον τρόπο με τον οποίο μπορούσε, ένα κομμάτι ύφασμα να το μετατρέψει σε κάτι άλλο, όπως μια μπλούζα ή ένα φόρεμα). Αυτό, όμως, που με οδήγησε τελικά στη δημιουργία της «3rd Floor», ήταν η αγάπη μου για την τέχνη του χειροποίητου. Έχοντας ζήσει για 12 χρόνια στην Κένυα, έμαθα ότι το να δουλεύεις με τα χέρια σου, είναι ευτυχία. Είναι το μυστικό της ευτυχίας, όπως λένε οι ίδιοι οι Κενυάτες. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, θέλησα να τελειοποιήσω την τέχνη αυτή και ειδικότερα την τέχνη του χειροποίητου κοσμήματος. Στην αρχή μόνη μου, αργότερα παρακολουθώντας εργαστήρια και σεμινάρια, κατέληξα – το 2013 – στην ίδρυση της εταιρείας.
Τι προσφέρει μια έκθεση μόδας σ’ ένα fashion brand; Μια έκθεση μόδας, όπως άλλωστε και κάθε καταξιωμένο fashion event, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία, να γνωρίσει ο κόσμος της δουλειά σου, το όνομά σου, το brand σου. Η παρουσία ενός fashion brand, ειδικά όταν αυτή γίνεται ανάμεσα σε εδραιωμένα fashion brands, θα μπορούσε ακόμα, να αποτελέσει και το εφαλτήριο για μια νέα συνεργασία. Πιστεύω, ότι αν έχεις δουλέψει σωστά κι οργανωμένα, πριν την παρουσία σου, σε οποιοδήποτε fashion event, αυτό μόνο υπέρ σου μπορεί να λειτουργήσει.
Ποιο είναι τελικά το δικό σας μυστικό της επιτυχίας στην Ελλάδα της κρίσης ώστε να διατηρηθούν τα fashion brands; Μιλώντας μόνο για τη «3rd Floor», δεν είμαι σίγουρη ότι πρόκειται, τόσο, για «μυστικό» όσο το να γνωρίζεις πολύ καλά, το αντικείμενό σου, το target group σου και φυσικά τον ανταγωνισμό σου. Σε καμία περίπτωση αυτά δεν εγγυώνται την επιτυχία ή τη μακροβιότητα ενός brand, σίγουρα όμως σε βοηθούν να μπορείς να ελίσσεσαι και να «προσαρμόζεσαι» ανάλογα.
Πόσο εύκολα μπορεί ο δημιουργός να νιώσει τον παλμό του αγοραστικού κοινού, τις ανάγκες του και να προσφέρει κάτι που θα διαθέτει αυτό το “κάτι παραπάνω”; Η αιώνια ερώτηση όλων των marketeer και το μόνιμο άγχος όλων των brand!.. Δεν είναι καθόλου εύκολο. Προϋποθέτει, όχι μόνο να γνωρίζεις τον ανταγωνισμό σου, όπως προανέφερα, αλλά και την αγορά στην οποία έχεις ήδη, ή στην οποία προσπαθείς να κερδίσεις μερίδιο. Έχοντας τις πληροφορίες αυτές, ως σημείο αναφοράς, πρέπει να μπορείς να τις ερμηνεύεις, να τις «μεταφράζεις», έτσι ώστε οι δημιουργίες σου να ανταποκρίνονται στην εκάστοτε τάση, χωρίς όμως να χάνουν την ταυτότητά τους!
Σε μερικές μέρες θα έχεις περισσότερες λεπτομέρειες για τον διαγωνισμό της Andydote Fashion Fair σε συνεργασία με το Savoirville.gr
3rdfloorjewels