Τι θα δούμε από εσάς στην έκθεση Andydote;
Η παρουσία μας σε κάθε έκθεση επιδιώκουμε να δημιουργεί την έκπληξη οπότε δεν θα αποκαλύψουμε πολλά εδώ. Μπορούμε όμως να αναφέρουμε ότι η καλοκαιρινή Zoya Collection SS17 φωτίζεται χρωματικά σε αντίθεση με τον ασπρόμαυρο χαρακτήρα της περυσινής σεζόν, αγαπά τη ρίγα και αποπνέει το resort look της διεθνούς σκηνής. Τα υπόλοιπα επί σκηνής…
Η σχέση των δημιουργών με τη μόδα διαθέτει διάρκεια και ξεκινάει από τότε που γεννήθηκε για πρώτη φορά στη ψυχή του σχεδιαστή. Πώς ξεκίνησε η δική σας σχέση με το χώρο της μόδας που σας οδήγησε μέχρι εδώ;
Η Zoya γεννήθηκε από την ανάγκη των δημιουργών για ένα high-end design brand σε νεανικό ύφος, που θα υιοθετεί τα διεθνή standards και θα εκφράζει μια ατίθαση γυναίκα που ξέρει τι θέλει και δημιουργεί μόνη της τη μόδα που της πάει συνδυάζοντας και μιξάροντας τάσεις, διάθεση και υφές.
Τι προσφέρει μια έκθεση μόδας σ’ ένα fashion brand;
Πριν από κάθε ενέργεια είναι καλό να εξετάσει μια εταιρία το προφίλ της έκθεσης και αν πληροί τις προδιαγραφές του brand και του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Διαφορετικά κάθε ενέργειά της θα πέσει στο κενό. Μια κατάλληλη και ανάλογη με το προφίλ του brand έκθεση παρόλα αυτά αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για ένα brand να επικοινωνήσει πρόσωπο με πρόσωπο με το ενδιαφερόμενο κοινό του, ενώ δίνει στην εταιρία πολύτιμη γνώση για τις απόψεις, τις προτιμήσεις και τα θέλω του κοινού και επιτρέπει την άμεση ανταλλαγή απόψεων. Η ευκαιρία να επικοινωνήσει το concept της με εύγλωττο και άμεσο τρόπο τη βοηθά να οργανωθεί και να εντοπίσει σημεία βελτίωσης. Μια έκθεση μόδας σίγουρα αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο επικοινωνίας το οποίο όπως κάθε εργαλείο πρέπει να χρησιμοποιηθεί με σύνεση και στρατηγικό σχεδιασμό.
Ποιο είναι τελικά το δικό σας μυστικό της επιτυχίας στην Ελλάδα της κρίσης ώστε να διατηρηθούν τα fashion brands;
Δεν προκειται για μυστικό επιτυχίας. Μετά από πολύ έρευνα, εμπειρία και σκληρή δουλειά έρχεται η δικαίωση. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη αίσθηση της εποχής και των αναγκών του κοινού στο οποίο κανείς απευθύνεται. Το να πιάνει to brand τον παλμό του κοινού του.Για τη Zoya είναι ιδιαίτερα σημαντικά: ο καλός σχεδιασμός, οι ανατροπές στο design, η εμμονή στην ποιότητα ραφής και υφασμάτων. Αυτά μας ξεχωρίζουν σαν brand χρόνια τώρα και πάνω εκεί χτίζουμε κάθε νέο εγχείρημα.
Πόσο εύκολα μπορεί ο δημιουργός να νιώσει τον παλμό του αγοραστικού κοινού,τις ανάγκες του και να προσφέρει κάτι που θα διαθέτει αυτό το “κάτι παραπάνω”;
Ο δημιουργός πρέπει να είναι “κοντά” στο κοινό του είτε ως φυσική παρουσία είτε ακολουθώντας το στενά μέσα από τα ενδιαφέροντα, τη διασκέδασή του τις συζητήσεις και τα πρότυπά του. Άλλωστε η μόδα συνδυάζεται αρμονικά με τα ρεύματα της Τέχνης και τα πρότυπα του lifestyle. Aπαιτεί μια κοσμοπολίτικη αντίληψη των πραγμάτων και εκφράζει κάθε φορά τις ευρύτερες τάσεις της εποχής. Θέλει καλλιέργεια και όχι εφησυχασμό. Πρέπει κανείς να βγαίνει έξω από τα σύνορα της χώρας του και να ενημερώνεται, να είναι ανοιχτός σε νέες αντιλήψεις όσο κι αν κοντράρουν στις πάγιες αντιλήψεις του, να πειραματίζεται και να αμφισβητεί κάθε φορά τα όσα νομίζει ότι γνωρίζει… Να αναμετριέται με τον εαυτό του και τις γνώσεις του και να ξαναγεννιέται σε κάθε κολεξιόν.