Η εβδομάδα μόδας στο Παρίσι είναι ίσως μια από τις πιο μεγάλες προκλήσεις για ένα νέο δημιουργό. Δεν διαθέτει την καλλιτεχνική τρέλα του Λονδίνου, ούτε την εμπορική χροιά της Νέας Υόρκης, αλλά κυριαρχείται από γαλλική κομψότητα, ιστορικούς οίκους και υψηλή ραπτική. Υπάρχει όμως μια πολύ ενδιαφέρουσα εξαίρεση, η οποία αφορά το έργο των Ασιατών κι ιδιαίτερα των Ιαπώνων σχεδιαστών. Σχεδιαστές όπως η Rei Kawakubo, o Yamamoto, ο Kenzo κτλ, κατάφεραν να αναδειχθούν στην πόλη του φωτός σε μεγάλα ονόματα και να νικήσουν την στενή κλίκα της γαλλικής ελίτ. Στο ίδιο πλαίσιο ανήκει και η περίπτωση του Kunihiko Morinaga, σχεδιαστή πίσω από το cult label Anrealage, ο οποίος από τις πρώτες κιόλας συλλογές του κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις κι να τραβήξει τα βλέμματα των posh Παριζίανων.
Το έργο του οργανώνεται πάνω σε ένα παιχνίδι σκιάς και φωτός, ανάμεσα στο λευκό και απόλυτο μαύρο. Αυτός ο διπολικός διάλογος του καλού και του κακού δημιουργεί ιδιαίτερα εντυπωσιακές δραματικές φιγούρες οι οποίες προκαλούν την λογική μας καθώς παρουσιάζονται σαν να φωτίζονται από προβολέα, ο οποίος και σχηματίζει τα μοτίβα των ρούχων. Σύγχρονες γεωμετρικές φόρμες, σακάκια και φαρδιές πλισέ φούστες που φέρνουν στο μυαλό μια διεστραμμένη gothic εκδοχή του New Look του Christian Dior, καθώς και φουτουριστικά παλτό και μονόχρωμα biker shorts συμπληρώνουν την εικόνα ενός κόσμου βγαλμένου από ταινία του Tim Burton. Ακόμα προφανής είναι η χαρακτηριστική επίδραση της Rei Kawakubo των Comme des Garcons, με την τυπική αυτή αποδομιστική οπτική, τα πουά και την σκοτεινή, σχεδόν μονοχρωματική, παλέτα. Μία απόλυτα δημιουργική προσπάθεια αποκάλυψης και διερέυνησης των βαθύτερων και ουσιαστικότερων δομών που κρύβονται κάτω από τα πλισέ, τα εξώραφα και τις αντιθετικές υφές των υφασμάτων. Οι cult ασπρόμαυροι πολεμιστές του Αnrealage θολώνουν τα όρια ανάμεσα στην performance art, την μόδα και τα εικαστικά προκαλώντας την προσοχή και την περιέργειά μας.