Ήταν κάπου στις αρχές του 2014 όταν η Gilda Ambrosio και η Georgia Tordini εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο site της Vogue. Ο Phill Oh και άλλοι αξιόλογοι φωτογράφοι του δρόμου, έχουν ξοδέψει αμέτρητα φιλμ απαθανατίζοντας τις influencers από όλες τις μητροπόλεις της μόδας, που την τελευταία δεκαετία έχουν φέρει στο προσκήνιο το φαινόμενο του street style. Τον τελευταίο καιρό, οι πιο έξυπνες από αυτές τις γυναίκες μετατρέπουν την εν λόγω επιρροή σε fashion brand.
Η Ambrosio και η Tordini, των οποίων οι ντουλάπες αξίζουν πολλά μόνο και μόνο από το γεγονός ότι είναι Ιταλίδες, είναι οι πρωτοπόροι της τάσης αυτής.
Η Attico, που στα ιταλικά σημαίνει ρετιρέ, είναι μια εταιρία που ιδρύθηκε πριν από ενάμιση χρόνο λανσάροντας μια σειρά από robe dresses τα οποία γρήγορα ‘’απορροφήθηκαν’’ από τους κορυφαίους των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Στη συνέχεια, συνειδητοποιώντας τη μεγάλη απήχηση που είχε στο καταναλωτικό κοινό, άρχισε να διευρύνει τη συλλογή της προσθέτοντας αξεσουάρ και παπούτσια, χρησιμοποιώντας παράλληλα πλούσια χρώματα και μοτίβα και περίτεχνα κεντήματα, πάντοτε απευθυνόμενη σε μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση που ξέρει ποια είναι και τι θέλει. Το ηλεκτρονικό κατάστημα Matchesfashion.com παρακολούθησε το αμέριστο πάθος με το οποίο εργάζονται τα δυο κορίτσια για το brand τους, το οποίο έχει εξελιχθεί σε μια πλήρη συλλογή vintage-inspired κομματιών, και προέτρεψε το ιταλικό δίδυμο να δημιουργήσει μια capsule συλλογή που θα λανσαριστεί αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.
Τα 80’s ήταν η κύρια έμπνευση της σειράς. Φορέματα γεμάτα glitter, statement ώμοι και sequined mini φορέματα, είναι μερικές από τις extravagant εμφανίσεις που προορίζονται για το δικό τους Studio 54. ”Θέλαμε οι πελάτισσές μας να νιώθουν πλούσιες, θηλυκές και λιγάκι ερωτικές”, αναφέρει σε συνέντευξή της η Georgia Tordini.