Come to Greece για να την βρεις έλεγαν οι παλαιότεροι, όμως, μια παρέα τριών φίλων με καινοτόμες ιδέες και δημιουργική διάθεση υπόσχεται να αναβαθμίσει την εμπειρία ενός ταξιδιού αλά ελληνικά σε πολλά περισσότερα.
Ο Αντώνης, ο Δημήτρης και ο Βασίλης, οι εμπνευστές της «Be a Greek» είναι νέοι, μορφωμένοι, αγαπούν τα ταξίδια ενώ διαθέτουν ζηλευτές οργανωτικές ικανότητες καθώς και οι τρεις είναι παιδιά με γνώση και εμπειρία στην ευρύτερη αγορά. Η αρχική ιδέα για το εγχείρημα όπως μου είπε ο Αντώνης γεννήθηκε σε ένα ταξίδι του στην Μόσχα. “Εκεί το 2011 είχα πάρει μέρος σε ένα free walking tour στο οποίο δεν μπήκαμε μέσα σε χώρους αρχαιολογικού ενδιαφέροντος αλλά αντί αυτού ακολουθήσαμε μία local διαδρομή. Ο ξεναγός μας μίλησε για την ιστορία και την σύγχρονη ζωή της πόλης, κάτι που βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον”. Το πράγμα μπόλιασε μέσα του και δεν άργησε να το μοιραστεί με τον Δημήτρη και τον Βασίλη που το συμμερίστηκαν απόλυτα. Κάπως έτσι, λίγα χρόνια και πολύ προσωπική δουλειά μετά, δημιουργήθηκε αισίως η ελληνική εταιρία “Be a Greek”. Eδώ και 5 μήνες που λειτουργεί, έχει ως μοναδικό στόχο να προσφέρει υπηρεσίες αντάξιες της αυθεντικής ελληνικής κουλτούρας/τρόπου ζωής και όχι του τρίπτυχου Akropolis-Moussaka-kamaki που -ας μην γελιόμαστε- ήταν για χρόνια ο κανόνας στον χώρο του τουρισμού. Βασική επιθυμία των παιδιών, άλλωστε, είναι οι ταξιδιώτες (και όχι οι τουρίστες) να βιώσουν από πρώτο χέρι τι σημαίνει να είσαι και να νιώθεις Έλληνας, σήμερα.
Αναποδογυρίζοντας το γνωστό moto «Live the Experience» στο εναλλακτικό «Experience the Living» δημιούργησαν κάποιες θεματικές εμπειρίες μέσω των οποίων ο ταξιδιώτης θα μπορέσει να ανακαλύψει και να βιώσει τα στοιχεία που συνθέτουν τον ελληνικό πολιτισμό όπως η Γαστρονομία, η Αρχαιολογία, η Ιστορία, η Διασκέδαση, η Οινογνωσία, η Φιλοσοφία.
Οι θεματικές εμπειρίες αυτές έχουν μεγάλο εύρος, από walking tours, πτήσεις με ελικόπτερο, δραστηριότητες σχεδιασμένες για παιδιά μέχρι εταιρικά events. Οργανώνονται κατά βάση σε private groups μέχρι 8 άτομα αντικατοπτρίζοντας, έτσι, την φιλοσοφία της εταιρείας όσο αφορά στον εισερχόμενο τουρισμό: “We believe that each traveler has unique interests and wishes, which have to be met while exploring a new country in order to gain lifetime memories and this can only be done in small, private groups where everyone gets the attention they deserve.”
Η “Βe a Greek”, όμως, δεν μένει μόνο εκεί. Προσφέρει και σχεδιάζει εξ’ ολοκλήρου και ένα δεύτερο κομμάτι, εκείνο των Tailor made διακοπών. Σ’ αυτό οι ταξιδιώτες έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν μέσω μιας εύχρηστης ηλεκτρονικής πλατφόρμας τις παραμέτρους του ταξιδιού τους στην Ελλάδα (διάρκεια, άτομα, διαμονή κτλ.), το τι ακριβώς θέλουν από το συγκεκριμένο ταξίδι (local tips, roadtrips, γαστρονομία, κτλ.) και ποια είναι τα προσωπικά τους ενδιαφέροντά (nightlife, sea life, reading, shopping κτλ). Σκιαγραφείται, έτσι, το προφίλ κάθε ενδιαφερόμενου ξεχωριστά και οι διακοπές σχεδιάζονται ακριβώς στα μέτρα του χωρίς εκείνος να ανησυχεί για τίποτα από την στιγμή που προσγειωθεί σε ελληνικό έδαφος.
Όλα ωραία μέχρι εδώ αλλά δεν το κρύβω πως με τόσες δραστηριότητες εγώ ήδη ζήλεψα. Μόνο οι ξένοι θα χαίρονται τις ελληνικές ομορφιές, δηλαδή, παιδιά; Ο Αντώνης με καθησύχασε λέγοντας μου πως οι “ΒaG” φροντίζουν και για τους Έλληνες. “Στο κομμάτι αυτό, η φιλοσοφία μας είναι να μπορέσει ο Έλληνας με χαμηλό κόστος να ξεφύγει από την απάθεια και την έλλειψη δραστηριοτήτων που έχει δημιουργήσει η κρίση. Υλοποιούμε, έτσι, μαζικές δράσεις με χαμηλό κόστος συμμετοχής ώστε να μπορούν να συμμετέχουν όλοι ή τουλάχιστον όσο το δυνατόν περισσότεροι. Οι δράσεις αυτές έχουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, με κοινό παρονομαστή τον ελληνικό πολιτισμό και την πόλη μας, την Αθήνα. Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι πρόκειται για περιπάτους στις γειτονιές της Αθήνας, ξεναγήσεις σε μουσεία, δράσεις γαστρονομίας και οινογνωσίας, δράσεις ειδικά σχεδιασμένες από το team μας το οποίο εκτός από εμάς τους 3 απαριθμεί άλλα 12 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων και συνεχώς μεγαλώνει. Μπορείς αν θέλεις να έρθεις σε μία να δεις από κοντά και μόνη σου.»
Δεν πρόλαβε να πέσει η πρόταση και, φυσικά, δεν έχασα την ευκαιρία να πω το μεγάλο ναι. Την πρώτη Κυριακή του Μάρτη διέσχιζα την Βουλής για να παρακολουθήσω τον «ΕλλΟΙΝισμό», μία Δράση οινογνωσίας με τον Άρη Σκλαβενίτη στο γνωστό πια Wine Bar Oinoscent στο κέντρο. Τα παιδιά με καλωσόρισαν στην είσοδο και με συνοπτικές διαδικασίες τσέκαραν το voucher το οποίο είχα παραλάβει μερικές ημέρες πριν στο mail μου μαζί με όλες τις κατατοπιστικές πληροφορίες. Ήταν και οι τρεις διακριτικά παρόντες για όποια λεπτομέρεια ή τεχνικό θέμα προκύψει και ενώ οι συμμετέχοντες ήμαστε αρκετοί (καθότι sold out), το κλίμα ήταν εξαιρετικό και το απόγευμα κύλησε χωρίς να το καταλάβω. Κορυφαίος Οινοχόος για το 2016 στη Ελλάδα, ο Άρης μας μύησε στα μυστικά του ελληνικού οίνου σε ένα εισαγωγικό σεμινάριο για αρχαρίους που κατέληξε σε γευσιγνωσία ενώ είχε την διάθεση να μας λύσει όλες τις απορίες πάνω στο αντικείμενο και να μοιραστεί μαζί μας τις εμπειρίες του.
Εκεί προς το βραδάκι, πίνοντας το τελευταίο ποτήρι Κράτιστος από το οινοποιείο του Λύκου (καθότι τα μάθαμε όλα ε), ο Αντώνης πάνω στην συζήτηση μου εμπιστεύτηκε ότι “Όλο αυτό έχει γίνει με πολύ κόπο, άπειρες ώρες δουλειάς, αλλά πάνω απ’ όλα με αγάπη και αμέτρητα όνειρα. Στο τέλος της ημέρας, είμαστε απλά 3 φίλοι που νιώθουμε ότι έχουμε πολλές όμορφες ιδέες και συναισθήματα να μοιραστούμε. Κι αν μας ρωτήσεις τι κάνουμε, θα σου απαντήσουμε ότι δημιουργούμε όμορφες αναμνήσεις”.
After all αυτές οι όμορφες στιγμές δεν είναι που μετράνε στη ζωή;
Be a Greek | Γεωργίου Μπάκου 1, Νέα Φιλοθέη (Τηλ: 694 833 2630)