Η Νίκη Θεοδοσίου και η Ιωάννα Μακρυνάκη, οι δύο φίλες πίσω από το Beautypin.gr γνωρίστηκαν στη σχολή (Αισθητικής και Κοσμητολογίας, ΑΤΕΙΘ), αν και δεν έγιναν φίλες από την αρχή. “Όλα ξεκίνησαν σε μια εξεταστική, όταν η Ιωάννα τα είχε πάει χάλια σ’ ένα μάθημα, ενώ η Νίκη το είχε περάσει. Αρχίσαμε να μιλάμε μετά την εξέταση και…the rest is history!”
Η γνώση από τις σπουδές αισθητικής και κοσμετολογίας και η εμπειρία από την εργασία τους σε εταιρείες καλλυντικών της ώθησε να δημιουργήσουν το δικό τους e-shop. Οι ίδιες μάς λένε ότι κυριότερος παράγοντας ήταν η επιθυμία τους να βρει το κοινό ένα safe space για να εκφράσει τις ανησυχίες – απορίες του για το μακιγιάζ – είτε μιλάμε για επαγγελματίες του χώρου, είτε για άτομα που απλώς θέλουν να περιποιηθούν τον εαυτό τους.
“Είμαστε ένα κατάστημα που απευθυνόμαστε σε όλα τα άτομα που χρησιμοποιούν μακιγιάζ και προϊόντα περιποίησης: δεν πιστεύουμε δηλαδή ότι το μακιγιάζ είναι γυναικεία υπόθεση, ούτε υπόθεση που αφορά μόνο τους επαγγελματίες.”
Το φυσικό κατάστημα ξεκίνησε σε ένα στενό της Ναυαρίνου, όπου τότε υπήρχε μόνο ο Σίμος ο ψαράς και ο Κώστας με τα μουσικά όργανα. “Δεν το σκεφτήκαμε πολύ. Λίγη ροζ μπογιά, τα αγαπημένα μας προϊόντα, πολύ βοήθεια από φίλους και έπειτα η γειτονιά γέμισε ζωή. Δίπλα μας μετά από λίγο καιρό ήρθε και η Αριάδνη με την Blackblom, ο Κωνσταντίνος και ο Ανέστης ή αλλιώς οι Hues και ο Ζάχος με το κρεοπωλείο του. Πλέον, η Σπύρου Λούη, είμαστε μια γειτονιά-παρέα.”
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τι θα βρούμε στο beautypin.gr;
Στο beautypin.gr θα βρείτε προϊόντα value for money, μικρές εταιρίες, εταιρείες από όλο τον κόσμο που λατρέψαμε και θέλαμε να έχουμε στο χώρο μας. Κάτι που αποτελεί προτεραιότητα για εμάς και που θα θέλαμε να τονίσουμε, είναι το ότι πάντα δοκιμάζουμε τα προϊόντα και έπειτα τα προτείνουμε. Και αυτό έχει σημασία γιατί στο beautypin είμαστε πλέον τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι: η Νίκη, η Ιωάννα, η Αθηνά και η Μαρία. Όταν λοιπόν έρθεις στο μαγαζί, θα ακούσεις τέσσερις διαφορετικές απόψεις. Δεν πρόκειται δηλαδή για ένα μαγαζί με τη φιλοσοφία του μεγάλου καταστήματος καλλυντικών. Εδώ γνωριζόμαστε με τους πελάτες και τις πελάτισσές μας, πίνουμε καφέ, αναλύουμε τα προσωπικά τους, ανταλλάσσουμε ζωδιακές προβλέψεις και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα από το e-shop;
Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη ερώτηση! Είναι σαν να μας ρωτάς ποιο παιδί είναι το αγαπημένο μας. Σίγουρα ξεχωρίζουμε το προϊόν που βραβεύτηκε πρόσφατα, το fluff makeup removing melting balm. Τo μεγαλύτερο challenge είναι το ντεμακιγιάζ, με την έννοια ότι συχνά δεν αφαιρούμε σωστά το make up – είτε επειδή βαριόμαστε (βάζουμε και εμάς μέσα), είτε επειδή τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε δεν είναι κατάλληλα. Σε εμάς, όλα είναι δοκιμασμένα, και κυρίως, προσεκτικά επιλεγμένα από εμάς τις ίδιες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
“Ανακαλύψαμε την πολωνική Fluff Skin Superfood την περίοδο της καραντίνας, τότε που ήταν δύσκολο να βρούμε καινούργιες εταιρείες. Εκείνη την περίοδο η επικοινωνία με νέες εταιρίες αλλά και με το εξωτερικό γενικότερα ήταν πολύ δύσκολη έως μηδενική. Μια μέρα λοιπόν, βρήκαμε τυχαία τη Fluff στο Instagram και αποφασίσαμε να βάλουμε μια παραγγελία για να δοκιμάσουμε τα προϊόντα της. Fun Fact: Όταν η παραγγελία έφτασε, η Ιωάννα είχε Covid και δεν μπορούσε να μυρίσει τα προϊόντα. Τα μύρισε όμως η Νίκη… και πλέον αποτελούμε περήφανες συνεργάτιδες της Fluff.”
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τι συμβαίνει τελικά όταν ενώνεις την αγάπη για τα καλλυντικά, το πάθος για το μακιγιάζ και το επιχειρηματικό όραμα;
Ένα beauty pin. Με άλλα λόγια, γεννιέται μια οικογένεια, μέσα από τις προσωπικές σχέσεις που αναπτύσσουμε μεταξύ μας αλλά και με τον κόσμο που μας εμπιστεύεται. Δεν μας ενδιαφέρει να φτιάξουμε ακόμη ένα μαγαζί με υπαλλήλους. Αυτό που μας αφορά περισσότερο είναι το να εκπροσωπήσουμε επαρκώς το κάθε μικρό brand που δημιουργείται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Τι σημαίνει αυτό; Να εκπροσωπήσουμε όσο καλύτερα γίνεται τις μεγάλες σκέψεις, το όραμα και τις ανησυχίες που οδήγησαν στη δημιουργία του εκάστοτε brand. Θέλουμε επίσης να βοηθήσουμε τις μικρές εταιρίες που διαθέτουν μικρό budget να βρουν την προβολή και τον χώρο που τους λείπει -όταν υπάρχει ανταγωνισμός με τις μεγάλες εταιρίες που διαθέτουν όχι μόνο το κεφάλαιο, αλλά και τα μέσα.