Ένα μαύρο δερμάτινο μπερέ και η παλέτα των σκούρων χρωμάτων και του λευκού ήταν τα στοιχεία της επίδειξης του οίκου Dior για την χειμερινή συλλογή. Το συγκεκριμένο αξεσουάρ εμπνεύστηκε η Maria Grazia Chiuri σχεδιάστρια του οίκου δίνοντας στο show μια ιδιαίτερη συμφωνία ανάμεσα σε όλα τα look, φαινόμενο που παρατηρείται σπάνια στα catwalks των μεγάλων οίκων.
Τα μπερέ έχουν αποτελέσει ένα βασικό κομμάτι του Dior για δεκαετίες, όμως απέκτησαν και μια πολιτική χροιά όταν υιοθετήθηκαν ως ένα δείγμα αισθητικής για τη νέα επανάσταση σε μια αρκετά ταραγμένη πολιτικά περίοδο. Κατά τη διάρκεια των ταραγμένων 60s τα δερμάτινοι μπερέ αποτέλεσαν δείγμα επανάστασης αφού ήταν μέρος της στολής των Μαύρων Πανθήρων. Τα κλασσικά αυτά φλατ καπέλα που είχαν από πάντα ένα στρατιωτικό χαρακτήρα, αποτέλεσαν μέρος της στολής του γαλλικού στρατού για πάνω από έναν αιώνα. Ο Che Guevara φορούσε σε καθημερινή βάση ένα μπερέ σε στυλ Basque, με ένα μεταλλικό ασημί αστέρι. Στην πιο pop εκδοχή, η Beyonce κατά τη μισή διάρκεια της εμφάνισης της στο Super Bowl του 2016 απέδωσε φόρο τιμής στα κινήματα Μαύροι Πάνθηρες και Black Lives Matter καθώς στην εμφάνιση της όλοι οι χορευτές φορούσαν μαύρα μπερέ.
Διάβασε ακόμα: Πως να φορέσεις φέτος το μπερέ
Όσο εντυπωσιακή είναι η πορεία του στο πολιτικό προσκήνιο άλλο τόσο έχει τροφοδοτήσει με υλικό την ιστορία της μόδας αποτελώντας ένα από τα αξεσουάρ συνώνυμο της κομψότητας, έχοντας κοσμήσει πολλές σημαντικές “κεφαλές” του χώρου. Η Brigitte Bardot, με τα ξανθά μαλλιά σε σαμπανιζέ τόνους τακτοποιημένα μέσα σε ένα μαύρο μπερέ, αλλά και με πολύ υλικό στο Hollywood όπως η Faye Dunaway στο Bonnie & Clyde, η Lauren Bacall στο Τhe Big Sheep και φυσικά η Cher Horowitz στο Clueless. Σημαντικές στιγμές αποτελούν επίσης όταν το φόρεσε η ίδια η Coco Chanel, η Claudia Schiffer και η Naomi Campbell στην πασαρέλα του Αzzadine Alaia το 1991, και ως δημιουργία του Alessandro Michele για τον οίκο Gucci.
Εμφανίστηκε φέτος και στο χώρο του men’s wear από οίκους όπως Prada και Louis Vuitton σε στυλ που παρέπεμπε στις εμφανίσεις του ζωγράφου Jean Michele Basque.