Πριν πολλά χρόνια η ταινία Casablanca εξιστόρησε μια ιστορία αγάπης που έμελλε να γίνει από τα μεγαλύτερα κλασικά έργα του κινηματογράφου. Μια εξίσου εμβληματική ιστορία φιλοδοξεί να πει ο Charaf Tajer μέσω του brand του Casablanca.

Η βάση του είναι το Παρίσι και το 2019 ξεκίνησε το brand  του από το σπίτι των γονιών του. Η αναγνώριση ήρθε πολύ γρήγορα, και αφού προτάθηκε το 2020 για το βραβείο LMVH η δημοτικότητα του label εκτοξεύθηκε.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CasablancaⒸ (@casablancabrand)

Το brand Casablanca στην αρχή ασχολήθηκε μόνο με την αντρική ένδυση αλλά μια συνεργασία με το Net-a-Porter ήταν αρκετή για να πείσει τον σχεδιαστή για την μονιμοποίηση της γυναικείας συλλογής.

Από τα αναγνωρίσιμα σημεία των ρούχων είναι τα έντονα χρώματα και prints, η διακριτική αρχιτεκτονική επιρροή που διαφαίνεται στις γραμμές των πατρόν – άλλωστε η αρχιτεκτονική είναι και το αντικείμενο σπουδών του Charaf Tajer – και η ικανότητα τους να σε ταξιδεύουν σε εξωτικούς προορισμούς.

Μέσα από τα σχέδια του ο Charaf Tajer τιμά την Μαροκινή καταγωγή του, τα χρώματα και τα ιδιαίτερα κτήρια που συνθέτουν την πόλη που τόσο αγαπάει.

Ο ίδιος προερχόμενος από τον χώρο του streetwear σκοπός του είναι να συνδυάσει την προτίμηση του νεαρού κοινού για αυτό με την κομψότητα του high-end prêt-a-porter. Αποφάσισε να εξειδικεύσει το ύφος του σε ένα κομμάτι που ποτέ άλλοτε δεν απασχόλησε τους σχεδιαστές, την après sport στιγμή, δηλαδή το ντύσιμο που ακολουθεί μετά την ώρα της προπόνησης και να ενσωματώσει σε αυτό και μερικά πιο βραδινά looks.

Η τελευταία του συλλογή ονομάζεται Grand Prix και εμπνέεται από τους αγώνες Φόρμουλας 1 του Μονακό καθώς και από τον Αριστοτέλη Ωνάση.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CasablancaⒸ (@casablancabrand)

Μια κλασικά σύγχρονη προσέγγιση της μόδας

Η συλλογή που παρουσιάστηκε μαζί με την αντρική, δείχνει την εικόνα μιας γυναίκας δυνατής, leader κι ανεξάρτητης. Δεν φοβάται να δανειστεί κομμάτια από την αντρική γκαρνταρόμπα αλλά ούτε και να αναδείξει την θηλυκότητα της με υπέροχα βραδινά φορέματα.

Το Casablanca είναι ένα brand της εποχής του που μετέχει και παίρνει θέση στα προβλήματα που απασχολούν την σημερινή κοινωνία. Δεν χρησιμοποιεί πουθενά πλαστικό, τα κουμπιά είναι φτιαγμένα από κέλυφος καρύδας και το βαμβάκι είναι οργανικό.

Το όραμα του Charaf Tajer, που είναι εναντίον της fast fashion είναι να δημιουργήσει διαχρονικά κομμάτια που θα αντέχουν στον χρόνο και μετά από καιρό θα περνάνε από γενιά σε γενιά σαν οικογενειακό κειμήλιο. Σέβεται την παράδοση που έχουν δημιουργήσει οι μεγάλοι οίκοι μόδας όπως η Hermès, η Chanel και η Cartier και θέλει να γίνει μέρος αυτής. Για αυτό και φροντίζει ιδιαίτερα τα υλικά του όπως το μετάξι, το μαλλί και την δαντέλα επιλέγοντας μόνο την καλύτερη ποιότητα από διαφορετικά σημεία της Ευρώπης.

Με το κατάλληλο styling και accessories θεωρεί πως τα ρούχα του φοριούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Απαντώντας σε ερώτηση της Γαλλικής Vogue για τα 5 κομμάτια που μια γυναίκα πρέπει οπωσδήποτε να έχει πάντα στην ντουλάπα της, η απάντηση του δεν μας κάνει εντύπωση.

Ένα ζευγάρι μαύρα παπούτσια, μαύρα γυαλιά ηλίου, ένα πολύχρωμο μεταξωτό πουκάμισο Casablanca, ένα αντρικό ρολόι και ένα κολιέ από πέρλες.

Πιστός στην αισθητική του που μπλέκει το ανδρόγυνο και θηλυκό στοιχείο κι ορίζοντας την Jacquie Kennedy-Onassis ως fashion icon, το μόνο σίγουρο είναι πως διεκδικεί επάξια την μόνιμη θέση του στον πλανήτη της μόδας.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CasablancaⒸ (@casablancabrand)

 featured photo: www.newsunseen.com