Για αρκετούς μήνες υπήρχε έντονη φημολογία πως οι σχεδιαστές της Proenza Schouler, Jack McCollough και Lazaro Hernandes, εργάζονται εντατικά σε μια sister line της αγαπημένης τους/μας εταιρίας. Οι φήμες τελικά επιβεβαιώθηκαν, καθώς το ζευγάρι σχεδιαστών ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες την κυκλοφορία της Proenza Schouler White Label –PSWL για μια σύντομη, παράλληλη με την επίσημη, καμπάνια πρωταγωνίστρια της οποίας είναι η αιώνια cool, Chloe Sevigny.
Πρόκειται για μια lower-priced συλλογή, επέκταση της ready-to-wear γραμμής του brand, που αποτελείται από κλασικά κομμάτια που η εταιρία έχει τελειοποιήσει όλα αυτά τα χρόνια όπως denim, t-shirts, sweatshirts και casual πανωφόρια. Όπως και σε προηγούμενες συλλογές, η νέα αυτή σειρά ‘επικαλείται’ αναφορές σε παλιότερες καμπάνιες όπως η σφραγίδα της ταινίας ‘KIDS’ της Harmony Korine, στην οποία μάλιστα πρωταγωνιστούσε η Chloe Sevigny, τα βίντεο του Powell Peralta και το έργο του graphic artist Guy de Cointet.
Στην καμπάνια, της οποίας φωτογράφος είναι το αγόρι της Sevigny, Ricky Saiz, η Chloe ποζάρει με το γνωστό νωχελικό της ύφος αναδεικνύοντας στο έπακρο τις εν λόγω δημιουργίες. Το PSWL ακολουθεί τα βήματα παρόμοιων σειρών σχεδιαστών χαμηλότερων τιμών όπως το Derek Lam 10 Crosby, το Gray Jason Wu και το Marc by Marc Jacobs, το οποίο μάλιστα αφομοιώθηκε στην κύρια συλλογή.
Έρχεται επίσης σε μια εποχή ανανεώσιμης φιλοδοξίας για την εταιρία, η οποία πρόσφατα μετέφερε τη βάση της από τη Νέα Υόρκη στο Παρίσι και επιπλέον, είναι έτοιμη να λανσάρει το άρωμα του οίκου με την πολύτιμη βοήθεια της L’oreal Paris.