Μία αξέχαστη εμπειρία, σε μια υπέροχη πόλη, με πολύ γέλιο και ένα fashion show που ξεπέρασε κάθε μας προσδοκία.
Ταξιδέψαμε μαζί με την Calzedonia μέχρι την ηλιόλουστη Βερόνα και πήραμε μια δυνατή γεύση από καλοκαίρι. Το Calzedonia fashion show 2015 ήταν πραγματικά μεγάλο summer party. Backround με εξωτικά μεγάλα λουλούδια και πεταλούδες, σε μία πασαρέλα όπου τα μοντέλα περπάτησαν και χόρεψαν φορώντας τα πιο fun και sexy μαγιό. Έθνικ μπλε και κίτρινα, παραμυθένια γαλάζια, μεθυστικά burgundy και κλασσικά μαύρα sexy μαγιό, με αποκορύφωμα τους ξεσηκωτικούς χορευτές, που ανέβασαν την ενέργεια του κόσμου αλλά και των μοντέλων στα ύψη.
Την παράσταση δεν θα μπορούσε να μην κλέψει η web- friendly συλλογή bikini #CLZ με τα χρώματα-βιταμίνες και τα happy prints (μοτίβα με κεράσια, πεταλούδες, παγωτά, τροπικά άνθη κ.α). Στο πνεύμα της digital εποχής και συμμορφωμένα με το όλο concept ήταν και τα μοντέλα που περπατούσαν με το κινητό στο χέρι κι έβγαζαν selfies.
Ένα πραγματικά viral γεγονός με όλα τα μέσα ενημέρωσης επικεντρωμένα στο catwalk, που ανέδειξε ένα νέο τρόπος συμμετοχής των fans από μακριά! Με στόχο την υποστήριξη του λανσαρίσματος της νέας συλλογής μαγιό Summer 2015, 3 #Tweetcams ήταν τοποθετημένα στην πασαρέλα, πήραν 1000 εικόνες σε real time τις οποίες είδαν οι χρήστες χάρη σε ένα tweet που αποστάλθηκε από το λογαριασμό Tweet Calzedonia. Κάτι που έγινε για πρώτη φορά στην Ιταλία! Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για μία ευρωπαϊκή εκστρατεία στο Twitter που γέννησε συνολικά περίπου 6 εκατομμύρια views, και ένα ποσοστό engagement 4 φορές μεγαλύτερο από το κανονικό επίπεδο. Όλα μέσα σε 2 μέρες που διήρκεσε η επίδειξη μόδας.
Στο Instagram, τα hashtags #calzedoniashow #calzedonia και #CLZ χρησιμοποιήθηκαν περισσότερες από 8200 φορές, οι φωτογραφίες του λογαριασμού calzedonia με αναφορά στο show μέτρησαν πάνω από 140.000 likes συνολικά, επιτρέποντας το brand να υπερβαίνει τους 300.000 follοwers. Μεγάλη επιτυχία σημειώθηκε και στο Facebook, καθώς: 34.000 likes συνολικά εντός 2 ημερών κατά την επίδειξη μόδας είχε σαν αποτέλεσμα το ιταλικό brand να φτάσει τους 2.500.000 θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Αντίστοιχα, το site calzedonia.com δέχτηκε συνολικά 250.000 επισκέψεις και είχε 1.270.000 page views.