Το ότι πέρασες αρκετό χρόνο στο σπίτι φέτος είναι μία γενική αλήθεια. Η συνεχής διακόσμηση του ίσως μετατράπηκε σε προτεραιότητα σου.
Η πανδημία μπορεί να σε έκανε πιο δημιουργική. Μπορεί όμως και να σε έκανε να ξοδεύεις περισσότερα. Η διακόσμηση του σπιτιού αναδύθηκε -αν δεν ήταν ήδη- σε προτεραιότητα μιας και οι ώρες ήταν πολλές σε αυτό. Ήθελες να δημιουργήσεις έναν χώρο τον οποίο θα απολαμβάνεις να βλέπεις. Και ίσως αυτή η συνήθεια, να σου έχει μείνει μέχρι και σήμερα παρά το κόστος που κρύβει το home deco. Εμείς σου έχουμε όμως τη λύση. Μάθε πως να ξοδεύεις λιγότερα από εδώ και πέρα στη διακόσμηση του σπιτιού σου:
1. Καλλιέργησε φυτά από τα αποκόμματα
Αν είχες κάποιο φυτό από το οποίο έχουν περισσέψει κομμάτια, μπορείς κάλλιστα να το αξιοποιήσεις. Φύτεψε τα κομμάτια που έχουν μείνει, πότισε το χώμα και άφησε τα να μεγαλώσουν. Με αυτό τον τρόπο, θα αποκτήσεις μία ποικιλία φυτών από πολλά μικρά στοιχεία τους. Θα έχεις έναν σπιτικό κήπο πολύ σύντομα.
2. Χρησιμοποίησε αποξηραμένα φυτά
Το να αγοράζεις κάθε εβδομάδα φρέσκα λουλούδια δεν είναι και τόσο πρακτικό. Μία έξυπνη λύση είναι να αγοράσεις αποξηραμένα φυτά. Εξακολουθούν να προσφέρουν μία floral διάθεση στο χώρο σου και δεν χρειάζεται συχνή ανανέωση όσο τα φρέσκα.
3. Επισκέψου second-hand καταστήματα
Δεν υπάρχουν μόνο οι αλυσίδες για να ψωνίσεις τα έπιπλα σου. Το thrift shopping είναι τάση και υπάρχουν αρκετά μαγαζιά με vintage αντικείμενα που αξίζουν την επίσκεψη σου. Εκτός αυτού, οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες ενώ τα είδη σπιτιού κουβαλούν τη δική τους ιστορία.
4. Παράλειψε τις κορνίζες
Ένας ωραίος καμβάς μπορεί εξίσου να κάνει τη διαφορά στο χώρο σου. Δεν χρειάζεται να βάλεις κορνίζες σε οποιοδήποτε art κομμάτι έχεις. Κάποια μπορούν να σταθούν μόνα τους, αρκεί να τα συνδυάσεις έξυπνα. Επίσης, μεγάλα posters μπορούν να καλύψουν τον τοίχο σου χωρίς να έχουν ανάγκη από framing.
5. Αξιοποίησε τα souvenirs σου
Σίγουρα έχεις ενθύμια που κάποτε σου άρεσαν αλλά δεν χρησιμοποίησες ποτέ. Καιρός να ρίξεις μια ματιά στο θησαυρό που έχεις. Μπορείς να συγκεντρώσεις τα καρτ ποστάλ σου από διάφορα μέρη και να φτιάξεις ένα project που θα κρεμάσεις στο υπνοδωμάτιο σου, για παράδειγμα.
6.Πρόσθεσε έντονες ή pastel πινελιές σε διάφορα μέρη του σπιτιού
Μπορεί κατά βάθος να θες να αλλάξεις όλο το σαλόνι ή την κρεβατοκάμαρα. Αν όμως θες και να κάνεις οικονομία ταυτόχρονα, πρόσθεσε μερικές πινελιές που θα δώσουν κάτι διαφορετικό στο χώρο. Διακοσμητικά μαξιλάρια, πουφ ή ένα εκκεντρικό χαλί στο σαλόνι μπορούν να αμέσως να μεταμορφώσουν το χώρο σου.
7. Δώσε ένα νέο look σε ένα έπιπλο που έχεις
Αυτό μπορεί να σημαίνει ένα νέο κάλυμμα στον καναπέ σου, ένα καινούριο τραπεζομάντηλο ή ακόμη και να βάψεις μόνη σου κάποιο έπιπλο ή τοίχο σου. Γιατί όχι; Μπορεί τελικά να αποφασίσεις να δώσεις λίγο χρώμα και σε άλλες γωνιές του σπιτιού σου και έτσι να φτιάξεις ένα σχεδόν καινούριο χώρο από την αρχή.
8. Επένδυσε σε βιβλία
Αν έχεις μία γωνιά που σου φαίνεται άδεια. Αν έχεις κάποια ράφια που δεν χρησιμοποιείς. Μπορείς να επενδύσεις σε μερικά βιβλία, χρησιμοποιημένα ή όχι και να τα τοποθετήσεις εκεί. Μία μικρή αυτοσχέδια βιβλιοθήκη θα δώσει μία πιο σοφιστικέ άποψη στο χώρο σου.
Το savoirville.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.