Στη μόδα δεν υπάρχει παρθενογένεση. Η μόδα κάνει κύκλους, επαναλαμβάνεται. Με την έναρξη κάθε σεζόν, οι τάσεις που έρχονται μαζί ΄κουβαλούν΄ χαρακτηριστικά από παλαιότερες δεκαετίες. Σχεδιαστές, φωτογράφοι και influencers του κόσμου της μόδας αντλούν έμπνευση από οτιδήποτε ενδιαφέρον τους κεντρίσει την προσοχή, ακόμη και αν αυτό σημαίνει μια αναδρομή στο παρελθόν, σε κάποιο παλιό εξώφυλλο ή editorial περιοδικού που άλλοτε τους δημιούργησε κάποιο συναίσθημα. Εκλαμβάνουν την έμπνευση, την τροποποιούν, την εκσυγχρονίζουν και την παρουσιάζουν ξανά σύμφωνα με τα πρότυπα της εκάστοτε εποχής.
Natalia Vodianova (Numéro April 2002) – Natalia Vodianova (W September 2004)Helmut Newton (1990′s) – Daniel Sannwald (Antidote SS 2015)Marina (Dazed & Confused April 2005) – Marina Pérez (Harper’s Bazaar Spain January 2016)Linda Evangelista (Vogue Italia 1989) – Rihanna (Vogue Brazil May 2014)Inez & Vinoodh (Yves Saint Laurent FW 2010) – Hedi Slimane (Saint Laurent by Hedi Slimane, Le Smoking 2014)Chris von Wangenheim (1970′s) – Mert & Marcus (Vogue Paris April 2014)Eleonora Bosé by Mario Testino (Gucci SS 2001) – Elle Fanning by Collier Schorr (i-D Fall 2015)Willy van Rooy by Helmut Newton (Nova, 1973) – Anna Selezneva (Vogue Spain, March 2013)
Το savoirville.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.