Κι άλλοι τόσοι για να το αποφύγεις…
Προσεγμένη εμφάνιση, σεμνοτυφία μα και σνομπισμός, φρου-φρου κι αρώματα. Τα κορίτσια στον δυτικό κόσμο (αν ακόμα θεωρείται η Ελλάδα δυτική κοινωνία) μεγαλώνουμε σα να τρέχει γαλάζιο αίμα στις φλέβες μας. Καταναλώσαμε αμάσητες δεκάδες ταινίες του Disney, ντυθήκαμε βασίλισσες, νεράιδες και πριγκιποπούλες σε κάθε γιορτή των αποκριών και μάθαμε δύο πολύ σημαντικές αρχές.
Πρώτον, δεν γίνεται να επιτρέπουμε στους άλλους να μας συμπεριφέρονται σαν κοινές θνητές και δεύτερον, αν κάνουμε υπομονή, θα έρθει ο πρίγκιπας με την καλογυαλισμένη BMW για να μας σώσει από κάποιον δράκο της φαντασίας μας. Υπάρχουν πολλά θετικά και αρνητικά στοιχεία σε αυτή την κατάσταση. Εγώ θα σου πω 3+1 λόγους για να ξυπνήσεις την πριγκίπισσα που κρύβεται μέσα σου και άλλους τόσους για να την αφήσεις να κοιμηθεί.
Γιατί να γίνεις πριγκίπισσα:
Μια πριγκίπισσα είναι προορισμένη να γίνει βασίλισσα. Δεν χρειάζεται να σπαταλήσει τον χρόνο της κάνοντας δουλειές δύσκολες και κουραστικές. Είναι γεννημένη αφεντικό.
Οι πριγκίπισσες ζουν πλουσιοπάροχα, χωρίς να βγάζουν οι ίδιες χρήματα. Μπορείς λοιπόν να ζήσεις την dolce vita με τα λεφτά των γονιών, του αγοριού ή των… υπηκόων σου.
Μια γαλαζοαίματη κόρη απαγορεύεται να αγγίζεται από τους κοινούς θνητούς. Την επόμενη φορά που θα μπεις στον ηλεκτρικό, μπορείς να απαιτήσεις να κάνουν όλοι χώρο, κι ας είναι γεμάτο το βαγόνι, γιατί δεν επιτρέπεται να σε ακουμπάει ο κάθε «άπλυτος».
Ως μέλος της βασιλικής οικογένειας, μπορείς να δίνεις περίεργες εντολές χωρίς να σε θεωρούν σκύλα. Κανείς δεν μπορεί να αποκαλέσει control freak μια πριγκίπισσα που απαιτεί ησυχία σε μια συναυλία ή ζητάει διαιτητικό φαγητό σε γυράδικο. Οι εντολές σου, επιθυμίες τους.
Γιατί να μην γίνεις πριγκίπισσα:
Μια πριγκίπισσα πρέπει να είναι καθώς πρέπει. Δεν γίνεται να αγνοείς επιδεικτικά το πρωτόκολλο. Ξέχνα τα ξενύχτια σε μπαρ, πρόσεξε την γλώσσα σου και μην διανοηθείς να κάτσεις στον καναπέ με ανοιχτά πόδια, καμπουριάζοντας.
Δυστυχώς, οι πριγκίπισσες δεν μαθαίνουν να λύνουν μόνες τους τα προβλήματά τους. Αν δεν μπορείς να ανοίξεις το βάζο με την μαρμελάδα, αν χάθηκες στον δρόμο, αν σου σφυρίζουν στον δρόμο, μην διανοηθείς να αρπάξεις μια πετσέτα για να μειώσεις την τριβή, μην βγάλεις GPS και προς θεού, μην αντιμιλήσεις σε αυτούς που σε πειράζουν. Κάποιος ιππότης θα υπάρχει εκεί κοντά να σε βοηθήσει. Αν όμως ο ιππότης δεν έρθει ποτέ;
Ως μέλος βασιλικής οικογένειας πρέπει να είσαι υπέρκομψη 24/7. Δυστυχώς, η κομψότητα απαιτεί να αντέχεις να νιώθεις συνεχώς άβολα, γιατί ακόμα κι αν σήμερα δεν χρειάζεται να φοράς κορσέδες και μεταλλικούς κορμούς κάτω από τα ρούχα σου, τα ψηλοτάκουνα γίνονται όλο και πιο ψηλά, ενώ τα φορέματα είναι πολύ κοντά για να μπορείς να κάτσεις άνετα.
Οι πριγκίπισσες δεν διαλέγουν οι ίδιες τον σύντροφο ή τους φίλους τους. Κάνουν δημόσιες σχέσεις, όχι σχέσεις αληθινές και ουσιώδεις. Αρκεί να έχουν οι άλλοι φωτογένεια, ώστε να μην σου χαλάνε τις αναρτήσεις στο instagram και να σε καλούν στα καλύτερα πάρτι. Άσε που μια υγιής σχέση απαιτεί ισότητα και εσύ προφανώς είσαι ανώτερη από όλους τους άλλους.
Το savoirville.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.