Για την επικοινωνία της νέας συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016 του Ted Baker, μια ξεχωριστή συνεργασία με τον αναγνωρισμένο σκηνοθέτη Guy Ritchie στο ρόλο του παραγωγού και μέντορα των αναδυόμενων σκηνοθετών Crowns & Owls, άνθισε. Το πλήρες βίντεο διάρκειας τριών λεπτών θα κυκλοφορήσει αύριο στο Tedbaker.com, στο Selfridges.com (αποκλειστικός συνεργάτης για το Ηνωμένο Βασίλειο) και στο Nordstrom.com (αποκλειστικός συνεργάτης για την Αμερική).
Η ταινία μικρού μήκους παρουσιάζει τον T.E.D, έναν αινιγματικό ηγέτη της ομώνυμης εταιρίας του, να παρατάσσει τους καλύτερους πράκτορές του, προκειμένου να αποτρέψει μια θεαματική καταστροφή της υψηλής ραπτικής στα χέρια ενός διεστραμμένου εγκληματία.
Μέχρι την κυκλοφορία της ταινίας, τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του Ted θα “παραβιαστούν” με τη νέα συνεργασία του Ted Baker με το δημιουργικό γραφείο Poke.
Ο Victor Voile – κωδικό όνομα [The Needle] – θα αναλάβει τα κανάλια του Facebook και του Instagram του Ted με σκοπό να διαρρεύσει εμπιστευτικές πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016.
Ο Craig Smith, Global Brand Communication Director του Ted Baker, δηλώνει σχετικά: «Η ταινία της καμπάνιας Mission Impeccable είναι το κεντρικό γεγονός, χωρίς να αποτελεί μόνο μία ελκυστική καμπάνια του brand παρά μία νέα, πλήρως διαδραστική εμπειρία αγορών, διαθέσιμη σε μία ευρεία γκάμα από πλατφόρμες και συσκευές. Είναι μια συναρπαστική στιγμή για τον Ted και τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας, η οποία είναι ότι πιο πρωτότυπο έχουμε παρουσιάσει ποτέ.»