Έπειτα από ένα μήνα σχεδόν από το τέλος των εβδομάδων μόδας, το διαδίκτυο είναι γεμάτο από εικόνες των συλλογών που παρουσιάστηκαν και κορεσμένο πλέον από φωτογραφίες από τις πασαρέλες και τα backstage των φετινών fashion show. Ωστόσο, η καλλιτέχνης και φωτογράφος mise en aka Marie Volognes, κάνει μια προσέγγιση σε όλο αυτό το μαγικό γεγονός της μόδας μέσα από τη δική της ιδιαίτερη οπτική γωνία.
Η ‘mise en’ λοιπόν, όπως είναι το καλλιτεχνικό της ψευδώνυμο συλλέγει μερικά άσχετα μεταξύ τους αντικείμενα, τα ενώνει μεταξύ τους και τα μετατρέπει σε αφηρημένα έργα τέχνης-μόδας, κάνει για παράδειγμα να τούρκικο λουκάνικο να μοιάζει με τη συλλογή της Vetements ή ακόμη, ένα μάτσο αποξηραμένα φύκια να θυμίζει κάτι από το show της Yohji Yamamoto.
“Πίεσα πολύ τον εαυτό μου ώστε να βγει το καλύτερο αποτέλεσμα”, εξηγεί η καλλιτέχνης και συνεχίζει “Δεν ξέρω κάθε φορά αν θα καταφέρω να πετύχω ατό που θέλω, αλλά από την άλλη, κάθε φορά με ένα μαγικό τρόπο στο τέλος θα βγει το αποτέλεσμα που έχω στο μυαλό μου”.
Για την περασμένη σεζόν, η εκκεντρική καλλιτέχνης κατάφερε να κάνει ένα ζευγάρι πλαστικά ροζ γάντια να μοιάζει με το ροζ ογκώδες jacket της Comme des Garcons, ενώ ένα μπουκάλι με σαπούνι χεριών έμοιαζε όσο τίποτε με την παστέλ συλλογή της Versace.
Αυτή τη σεζόν λοιπόν αποφασίζει να ‘μετατρέψει’ τα headpieces της Maison Margiela σε pickled ginger που βρήκε σε ένα κινέζικο σούπερ μάρκετ. “Δεν είναι εύκολο σε όλους να συνειδητοποιήσουν μονομιάς τι απεικονίζει το κάθε έργο”, συμπληρώνει, “Η Fendi ήταν το πιο δύσκολο, καθώς αν και ήταν κάτι απλό, δεν μπορούσα να το αποκωδικοποιήσω με την πρώτη ματιά. Έτσι το άφησα για το τέλος”.