Όταν την άνοιξη που μας πέρασε ο Virgil Abloh ανέλαβε καθήκοντα καλλιτεχνικού διευθυντή στον οίκο μόδας Louis Vuitton, η νέα αντρική σειρά που δημιούργησε έλαβε διθυραμβικά σχόλια. Οι πάντες εξεπλάγησαν και τον στήριξαν μιας και ήταν- και είναι ακόμα -ένας από τους ελάχιστους έγχρωμους σχεδιαστές μόδας σε έναν τόσο σημαντικό οίκο.

Φέτος, λοιπόν, η νέα του καμπάνια για την αντρική σειρά θυμίζει μια όμορφη ιστορία, χωρισμένη σε 3 κεφάλαια. Το πρώτο μέρος της ιστορίας κυκλοφόρησε πριν λίγες μόλις ημέρες και ονομάζεται “Infancy, Childhood and Adolescence”. Μέσα από το κεφάλαιο αυτό εξερευνούμε το πως ένας άντρας ανακαλύπτει και διαμορφώνει την προσωπικότητα του -και τη ντουλάπα του- στο πέρασμα των χρόνων. Όπως είναι φυσικό στην καμπανιά αυτή τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν είναι αυτά νεαρών αγοριών και εφήβων με μια λάμψη στα μάτια που δεν περνά απαρατήρητη. Και κυρίως με πολλές λάμψεις και ουράνια τόξα στο background, βγαλμένα κατευθείαν από την ιστορία με τον Μάγο του Οζ.

Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton είναι ένας ύμνος στη διαφορετικότητα
“Infancy, Childhood and Adolescence” by Inez & Vinoodh

Το δεύτερο κεφάλαιο, κυκλοφορεί αύριο με το όνομα “The Painter’s Studio”. Εμπνευσμένο από το έργο του Γάλλου ζωγράφου Goustav Courbet, δεν πρόκειται για μια απλή αναπαραγωγή του έργου. Μαζί με τον φωτογράφο Mohamed Bourouissa, ο Abloh δημιούργησε ένα νέο στούντιο, αυτό του 2019 για τον οίκο Louis Vuitton. Τοποθέτησε μάλιστα τον εαυτό του στο κέντρο αυτού του στούντιο, όπου περιτριγυρίζεται από τους συνεργάτες και τους φίλους του. Θα λέγαμε ότι ο εν λόγω πίνακας κατά κάποιον τρόπο (ξ)αναγεννήθηκε.

Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton είναι ένας ύμνος στη διαφορετικότητα
“The Painter’s Studio” by Mohamed Bourouissa

Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 22 Μαρτίου με όνομα “School Teens”. Σε αυτό θα παρακολουθήσουμε μέσα από την κάμερα του Raimond Wouda δύο οπτικές. Από την μια βλέπουμε πως άνθρωποι από διαφορετικές κουλτούρες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Κυρίως, όμως, παρακολουθούμε το πέρασμα των αγοριών από την εφηβεία στην ενηλικίωση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton είναι ένας ύμνος στη διαφορετικότητα
“School Teens” by Raimond Wouda

O Abloh με αυτή την καμπάνια εγκαινιάζει έναν νέο τρόπο σκέψης, όσον αφορά τη μόδα. Ρίχνει το φως στις αξίες, στην διαφορετικότητα, στον σεβασμό και την εξέλιξη. Δεν μένει μόνο στα υφάσματα, τις ραφές και τα κοψίματα. Άλλωστε και η μόδα μπορεί να είναι εμπνευσμένη από την καθημερινότητα και τη ζωή. Τώρα όμως σίγουρα θα μπορεί και να εμπνεύσει τη ζωή. Η αρχή έγινε κι εμείς περιμένουμε να δούμε πολλά μέσα από το νέο πρίσμα του Virgil Abloh.


Featured Image: us.louisvuitton.com | Inez & Vinoodh