Με την τόση έκθεση στα social media, όλοι έχουμε δεχτεί λίγο πολύ το λεγόμενο cyberbullying. Είναι λογικό όταν εκτίθεσαι να δέχεσαι κριτική, αλλά ποιο είναι το όριο που δεν θα πρέπει να υπερβαίνει ώστε να μην γίνει μίσος;

Ειδικά στα δημόσια πρόσωπα, είτε είναι τραγουδιστές, ηθοποιοί ή YouTubers, κάτω από κάθε post υπάρχουν σχεδόν πάντα αρνητικά comments για τα κιλά, το πρόσωπο τους, την προσωπική τους ζωή ή οτιδήποτε άλλο αποφασίζει να σχολιάσει από το καναπέ του σπιτιού του ο «ανώνυμος» bully.

H Diesel αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την δύναμη της απέναντι σε αυτό το hate που έχει δεχθεί και η ίδια κατά καιρούς, αλλά και όλοι μας. Γι’αυτό μέσα από τη συλλογή της, Ha(u)te Couture, μετατρέπει όλα αυτά τα σχόλια μίσους σε μοναδικά κομμάτια μόδας.

diesel.com

Μία τολμηρή και πρωτότυπη κίνηση που αγκάλιασαν και πολλά δημόσια πρόσωπα όπως Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In και Jonathan Bellini, οι οποίοι έχουν «ακούσει» πολλά κατά καιρούς! Διάλεξαν λοιπόν τα χειρότερα σχόλια που έχουν γραφτεί για εκείνους και η Diesel σχεδίασε εκπληκτικές δημιουργίες. Εκπρόσωπος της Diesel δήλωσε ότι η καμπάνια αυτή ξεκίνησε λόγω του μίσους που έχει δεχθεί το ίδιο το brand, όπως τα σχόλια «Diesel is Dead» και «Diesel is not cool anymore».

Η συνεργασία τους με δημόσια πρόσωπα που έχουν δεχθεί το ίδιο hate, δείχνει ότι όσο προβάλλεις το hate που δέχεσαι, τόσο περισσότερο χάνει τη δύναμη του. Άλλωστε το μήνυμα της Diesel “The more hate you wear the less you care” τα λέει όλα.

diesel.com

Από τις 6 Οκτωβρίου μπορούμε όλοι να δημιουργήσουμε το δικό μας fashion κομμάτι από το χειρότερο σχόλιο που έχουμε δεχθεί, στα Diesel stores σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μέρος των εσόδων θα διατεθεί για την υποστήριξη των anti-bullying και cyberbullying προγραμμάτων διαφόρων χωρών μέσω του OTB Foundation.

Κάνε το μίσος ρούχο, φόρα το, δείξε το, εκθέσου και αμέσως θα χάσει την δύναμη του. Δείξε ότι δεν σε νοιάζει, δεν σε αγγίζει και σύμβαλε στο να μειωθεί η ιντερνετική «κακία» στα Social Media.


featured photo: teenvogue