Νεκρή Φύση
Η τεχνοτροπία της Νεκρής Φύσης στη ζωγραφική, έχει τις ρίζες της στις τοιχογραφίες της αρχαιότητας. Πρόκειται για τη σύνθεση άψυχων αντικειμένων, είτε φυσικών όπως φυτών και ζώων, είτε τεχνητών, όπως βάζων, βιβλίων, επίπλων, σε πίνακες ζωγραφικής, που στο Μεσαίωνα αποκτούν μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση. Το καλλιτεχνικό ύφος ξεφεύγει από τον ρομαντισμό και υιοθετεί έντονα το δραματικό στοιχείο, όπως αυτό αποτυπώνεται μέσα από τις πολλές διαφορετικές υφές και φωτοσκιάσεις.
Ωστόσο, η εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνοτροπίας εκτός του ότι επηρέασε ολόκληρη την Ευρώπη, έφτασε στις μέρες μας να εμφανίζεται μέσα από καμπάνιες σχεδιαστών μόδας και να τις αναδεικνύει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι καμπάνιες του Christian Louboutin, όπως αυτή του 2008-2009, τις οποίες επιμελείται ο φωτογράφος Peter Lippmann. Τα ιδιαίτερα παπούτσια με το κόκκινο τακούνι, ανάλογα με το στυλ που αντιπροσωπεύουν εντάσσονται σε τραπέζια δείπνου και γίνονται ένα με αυτά. Έτσι, παπούτσια που εκπέμπουν αέρα πριγκιπικό θα στηθούν δίπλα σε ασημένιες πιατέλες γεμάτες καραμέλες και γλυκίσματα, ενώ άλλα, με κορδόνια και δεσίματα, θα στολίζουν ένα γεύμα που θα έπαιρνε κανείς σε μια εκδρομή στο δάσος.
Η δημιουργική φωτογράφιση και διαφήμιση φτάνει στο αποκορύφωμά της, καθώς ο Lippman καταφέρνει για ακόμα μια φορά, να ταιριάξει με τον πιο ‘ορθό’ και ταυτόχρονα παράδοξο τρόπο, στοιχεία κλασσικής ζωγραφικής με το εναλλακτικό στυλ που πρεσβεύουν οι συλλογές του Louboutin, δίνοντας το πιο εκρηκτικό αποτέλεσμα.