Ζούμε στην εποχή της ψηφιακής αναγέννησης και ως παιδιά του διαδικτύου, ακόμη και η καλλιτεχνική μας έκφρασή συνοψίζεται σε “χώρους” όπως το Instagram, το Pinterest ή το Tumblr. Το τελευταίο, ήταν το μέσο που χρησιμοποίησε η καλλιτέχνις Ilse Valfre, όταν άρχισε για πρώτη φορά να μοιράζεται το έργο της με τον κόσμο.
Στην αρχή, με αργά αλλά σταθερά βήματα, ξεκίνησε να δημιουργεί μια σχέση με εκείνους που ακολουθούσαν το σχεδιαστικό της έργο και ήθελαν να κατέχουν ένα κομμάτι από αυτό. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης διαδραμάτισαν τεράστιο ρόλο στον καθορισμό των πρώτων δομικών στοιχείων, με αποτέλεσμα η Valfre τρία χρόνια αργότερα να γίνει μια εμπορική επωνυμία γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ με διανομή σε 28 χώρες και με πάνω από 250 καταστήματα παγκοσμίως. Σε έναν κόσμο ταχείας μόδας, αυτή η καλλιτέχνις και σχεδιάστρια μόδας χρησιμοποίησε τα κοινωνικά μέσα για να ανταγωνιστεί τα μεγάλα brands. Τα έργα της εκκρίνουν αισθήματα αντίστασης και εξέγερσης, διατηρώντας πάντοτε τη θηλυκότητα και τη φρεσκάδα ενός έφηβου κοριτσιού και αποδεικνύοντας ότι για να είναι είσαι ανένταχτος, δε σημαίνει ότι πρέπει να αποκηρύξεις το ροζ χρώμα.
Γεννημένη στη Sonora του Μεξικού, η Ilse διατηρούσε τη θέση της δασκάλας σε νηπιαγωγείο μέχρι το 2010, όταν η λαχτάρα της για ελευθερία και ταξίδια, έστρεψε την προσοχή της στην εικονογράφηση, το σχέδιο μόδας και το blogging. Όχι μόνο έχει επιτύχει ως νεαρή γυναίκα επιχειρηματίας, αλλά έχει ανασχηματίσει την άποψη των γυναικών για την τέχνη. Για την Ilse, τα χαρακτηριστικά ενός Valfre Girl δεν είναι άλλα από το θάρρος, την αντοχή και το επαναστατικό πνεύμα, να ξέρει να γιορτάζει τις διαφορές της, να βρίσκει τρόπους ώστε να αντισταθμίζει τα ελαττώματά της και να υπερασπίζεται τον εαυτό της με κάθε κόστος.