Μια εμπνευσμένη καμπάνια υπό τον τίτλο #ImNoAngel αποφάσισε να λανσάρει η εταιρία γυναικείων εσωρούχων Lane Bryant, σπάζοντας το κατεστημένο των συνηθισμένων προτύπων ομορφιάς που έχει επιβάλλει η κοινωνία. Στόχος της εκστρατείας αυτής είναι να επαναπροσδιορίσει τι είναι σέξι αποδεικνύοντας ότι κάθε σώμα, παρά τις ατέλειές του, μπορεί να είναι όμορφο.
Για τη προώθηση του #ImNoAngel, η εταιρία συνεργάστηκε με διάσημα μοντέλα που χαρακτηρίζονται για τις καμπύλες τους μεταξύ των οποίων οι Ashley Graham, Candice Huffine και Marquita Pring. Χαρακτηριστικό της εκστρατείας είναι το γεγονός ότι πουθενά δεν αναφέρεται ο όρος ‘’plus-size’’. Τον τελευταίο καιρό γίνεται όλο και πιο έντονη η συζήτηση σχετικά με το αν ο συγκεκριμένος όρος είναι μια ετικέτα επιζήμια για την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση των νεαρών κοριτσιών ή όχι. Με το #ImNoAngel, η Lane Bryant επαναπροσδιορίζει τη σεξουαλικότητα και ένθερμα υποστηρίζει πως τα όμορφα συναισθήματα δεν πρέπει να περιορίζονται σε συγκεκριμένα μεγέθη.
Με τον τρόπο αυτό η διεθνούς φήμης εταιρία εσωρούχων, που τα νούμερά της κυμαίνονται από 14 ως 28, ‘’προκαλεί΄’’ τον οίκο Victoria’s Secret χρησιμοποιώντας μάλιστα και τον χαρακτηρισμό με τον οποίο αποκαλεί ο ίδιος τα μοντέλα του. Το 2014 η Vicrotia’s Secret λάνσαρε μια διαφημιστική καμπάνια που απαρτιζόταν από υπερβολικά λεπτά μοντέλα υπό το σύνθημα ‘’The Perfect Body’’ . Φυσικό και επόμενο ήταν να προκαλέσει τις αντιδράσεις του κοινού και μάλιστα η καμπάνια κατηγορήθηκε πως για ‘’ανεύθυνη εμπορική προώθηση’’, θέτοντας διόλου ρεαλιστικές προσδοκίες των γυναικείων αναλογιών.
‘’ Η εκστρατεία #ImNoAngel δημιουργήθηκε για να παροτρύνει όλες τις γυναίκες να αγαπήσουν κάθε κομμάτι του εαυτού τους. Η εταιρίας μας υποστηρίζει ακράδαντα ότι οι καμπύλες είναι σέξι και σκοπός της είναι να ωθήσει τις γυναίκες να νιώθουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με το σώμα τους’’, αναφέρει η Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Linda Heasly.