Ο Φώτης Τσιμέλας και οι συνεργάτες του δημιουργούν το INFLUENCERS με την πρόθεση να παράξουν ”ένα έντυπο συναίσθημα”, όπως λέει ο ίδιος. ”Σαν μια εμπειρία φτιαγμένη από χαρτί, μελάνι και ιδέες. Αυτός είναι ο στόχος κάθε φορά. Να κάνει τον αναγνώστη του να αισθάνεται ότι κρατάει στα χέρια του κάτι πολύτιμο, που δε θέλει να το χάσει, αλλά να το εξερευνήσει και να ταυτιστεί μαζί του”.

Το ΙNFLUENCERS τελικά είναι ένα τριμηνιαίο coffee-table έντυπο που επανεφευρίσκει την έννοια του περιοδικού.
influencers-01-cover
Το πρώτο τεύχος

Πως ξεκίνησε η ιδέα ενός περιοδικού τέτοιου είδους;

Στην εποχή της απαξίωσης των εντύπων, θέλαμε να αποδείξουμε στους εαυτούς μας, αλλά και στην αγορά ότι μπορείς σήμερα να δημιουργήσεις ένα coffee-table magazine με τόσο προσεγμένο τρόπο που να κερδίσεις τις εντυπώσεις κάνοντας, όμως, κάτι ουσιαστικό. Από την άλλη, επειδή το παράσημο κάθε εντύπου, και μέσου, είναι το κοινό του, επιλέξαμε εμείς την πλειοψηφία των αναγνωστών του δημιουργώντας μία βάση από χιλιάδες επιδραστικούς ανθρώπους από κάθε τομέα και στους οποίους αποστέλλουμε το περιοδικό. Με λίγα λόγια, ένα πολύτιμο έντυπο με ένα απολύτως στοχευμένο κοινό.

Γιατί Influencers;

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, ο καθένας μας αποτελεί ένα εντελώς μοναδικό μείγμα από χαρακτηριστικά, ιδέες και έργα άλλων ανθρώπων που μας επηρεάζουν. Η επιδραστικότητα είναι το δικό μας ζητούμενο και κριτήριο. Οι επιδραστικοί είναι τα υλικά μας, αλλά και το κοινό που θέλουμε να συγκινήσουμε.

Ζούμε σε μια εποχή που οι περισσότεροι από εμάς ακολουθούν το ‘less is more’ αλλά βλέπουμε το Influencers να επενδύει στον μαξιμαλισμό. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Επενδύουμε σε αυτό που μπορεί να κάνει την καρδιά του αναγνώστη να χτυπάει δυνατά, να αισθανθεί έκπληξη και διάθεση να ανακαλύψει σελίδες και λέξεις. Για να το πετύχουμε έπρεπε να επιλέξουμε συγκεκριμένες πρώτες ύλες, κόντρα στο ρεύμα και στις πρακτικές της εποχής. Επίσης, είναι καλύτερα να λες όσα χρειάζεται, χωρίς να επαναλαμβάνεσαι. Τέσσερις φορές το χρόνο είναι αρκετές για ένα έντυπο αυτής της κατασκευής να δώσει το στίγμα του διατηρώντας την προσμονή για το επόμενο.

screenshot-2017-03-21-15-38-34

Πως αποφασίζετε την βασική θεματολογία κάθε τεύχους;

Η θεματολογία πολλές φορές αποφασίζει η ίδια ποια θα είναι. Υπερβάλλω, για να τονίσω την άποψή μου ότι τα έντυπα επιλέγουν τα ίδια πολλές φορές την κατεύθυνση που θα πάρουν παρασύροντας τους δημιουργούς τους. Γενικά, οι ιδέες που ανακύπτουν κάθε φορά έχουν να κάνουν με το κριτήριο των συντελεστών της ομάδας, που καλό είναι να διαφέρουν μεταξύ τους, αλλά να πιστεύουν στο ίδιο φάντασμα, σε αυτό το μυστήριο πνεύμα που κρύβεται πίσω από τον τίτλο του περιοδικού.

Γιατί αποφασίσατε η μορφή του να μοιάζει με coffee table book και όχι με την μορφή κάποιου άλλου είδους premium περιοδικού;

Ολοι οι άνθρωποι των περιοδικών λατρεύουμε τα coffee-table books για τα συναισθήματα που μας πυροδοτούν όταν τα βλέπουμε και τα εξερευνούμε ανοίγοντας στην τύχη κάποια σελίδα. Το Influencers θέλαμε να φαίνεται εξίσου πολύτιμο, αλλά και να έχει την ανθεκτικότητα να μένει σε ένα coffee-table σαν αντικείμενο.

screenshot-2017-03-21-15-38-15

Ποιο ήταν το θέμα που σας δυσκόλεψε περισσότερο απ’ όλα στο πρώτο τεύχος;

Το ζήτημα στην αρχή πάντα είναι το μείγμα των θεμάτων. Το μείγμα δημιουργεί τον χαρακτήρα του εντύπου. Συνεπώς πρέπει να εξετάσεις όλα τα συστατικά που θες να έχει αυτή η προσωπικότητα που πλάθεις. Το ακόμα πιο δύσκολο όμως είναι το να προσθέσεις ψυχή.

Ποιο ήταν το θέμα που ξεχωρίσατε;

Το εξώφυλλό μας. Μια φωτογραφία του μεγάλου Κινέζου φωτογράφου Φαν Χο: Μια γυναίκα στέκεται σε έναν τοίχο όπου οι συμμετρίες, οι φυσικές σκιάσεις, τα παιχνίδια του φακού, όλα μαζί δημιουργούν ένα έργο Τέχνης. Υπήρχε και μια δεύτερη επιλογή εξωφύλλου, η οποία θα εμφανιστεί στο δεύτερο τεύχος και είναι ακόμα πιο κοντά στο μήνυμα που προσωπικά θα ήθελα να εκπέμπουμε. Γενικά, τα εξώφυλλα μας, θα κινούνται μεταξύ Τέχνης και Μόδας.

screenshot-2017-03-21-15-24-19

Που μπορούμε να το βρούμε;

Οι INFLUENCERS είναι ένα coffee-table magazine διαστάσεων 23Χ30 cm που κυκλοφορεί τέσσερις φορές το χρόνο και αποστέλλεται σε μια λίστα κάποιων χιλιάδων επιλεγμένων ανθρώπων που εμείς θεωρούμε ότι επιδρούν στους κύκλους τους, τους τομείς τους και γενικά στα πράγματα. Επίσης, μόνο 999 επιπλέον τεύχη διατίθενται στο www.influencers.gr για όποιον θέλει να το εξασφαλίσει.

Το δεύτερο τεύχος των Influencers κυκλοφορεί στις αρχές Απριλίου.