Η Benefit ίσως είναι μία από τις αγαπημένες εταιρείες μερικών γυναικών γιατί έχει καταφέρει να συνδυάσει πολύ καλή ποιότητα προϊόντων με τέλειες συσκευασίες! Εγώ απλά θέλω να ζήσω το παραμύθι μου με αυτά τα καλλυντικά! Εσάς ποια είναι η γνώμη σας;
Τις προάλλες χάζευα τα προϊόντα τους και σκέφτηκα να ρίξω μία ματιά στην ιστορία τους και στο πως ξεκίνησε η εταιρεία. Αν σας αρέσει κι εσάς αυτό πάρτε καφέ/τσάι ή ότι πίνετε και πάμε να κάνουμε αναδρομή στο παρελθόν!
1976: Τότε ήταν που η Jean & Jane Ford αποφάσισαν να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα καλλυντικών στο San Francisco με το όνομα “Face Place”. Αυτή ήταν και η αρχή των όλων!
1977: Το πολύ γνωστό σε όλες μας Bene-tint “γεννήθηκε” τότε με διαφορετική ονομασία φυσικά.
1980: Τα πράγματα πήγαιναν αρκετά καλά με αποτέλεσμα να ανοίξουν το 2ο κατάστημα στο San Francisco.
1990: Η εταιρεία πλέον αλλάζει όνομα και από Face Place γίνεται Benefit Cosmetics. Η έμπνευση ήρθε από ένα ταξίδι που έκανε η Jane στην Ιταλία. Καθώς γύριζε από το ταξίδι έπρεπε να αποφασίσουν οι δύο αδερφές το όνομα της εταιρείας. Θέλανε κάτι που να ταιριάζει με τη λέξη Bene που στα Ιταλικά σημαίνει καλό. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε το όνομα Benefit!
1999: Μετά από πολλές επιτυχίες και καινούρια καταστήματα σε Ευρώπη και Αμερική, η Benefit εξαγοράζεται από τον οίκο Louis Vuitton Moet Hennessy(LVMH).
2012: Όλοι γνωρίζουμε τη Benefit για τα μαγικά προϊόντα της σε σχέση με την περιποίηση φρυδιών, και πολλές από εμάς έχουμε επισκεφθεί τα “Brow Bars” όπως τα αποκαλούν. Έτσι το 2012 η εταιρεία κατακτά το ρεκόρ Guiness για τις “περισσότερες αποτριχώσεις φρυδιών με κερί μέσα σε 8 ώρες από μία ομάδα”. Εάν δεν είναι αυτοί οι ειδικοί τότε ποιοι είναι;
Στις αρχές του 2104 η Benefit δημιούργησε το Inner Beauty Challenge με moto, “7 days. 7 ways to Laugh. Love & Live Louder”. Ο στόχος ήταν οι άνθρωποι να νιώσουν συνδεδεμένοι, πιο δυνατοί και προετοιμασμένοι να βοηθήσουν άλλους που παλεύουν συναισθηματικά. Το μήνυμα αυτού του κινήματος είναι ότι η αγάπη και η υποστήριξη είναι πιο δυνατά από τις εσωτερικές και εξωτερικές φωνές που μας κάνουν να αισθανόμαστε άσχημα για τον εαυτό μας.
Όπως μπορούμε να καταλάβουμε η εταιρεία εκφράζει πολλά παραπάνω από το να είναι απλά μία εταιρεία καλλυντικών και αυτό είναι που πιστεύω την κάνει ξεχωριστή, πέρα από τις εκπληκτικά εμπνευσμένες συσκευασίες που κρύβουν μία μικρή ιστορία από πίσω τους.
εικόνες: pinterest