Στα τέλη του περασμένου Αυγούστου, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στη νορβηγική βασιλική οικογένεια καθώς η Märtha-Louise παντρεύτηκε τον σαμάνο Durek Verrett. Έτσι γνωρίσαμε καλύτερα την κόρη Leah Behn – και τη νεανική της επιχειρηματική διάθεση.

Η Leah Behn, μόλις ολοκλήρωσε το ντεμπούτο της στην πασαρέλα στο Oslo Runway, όπου άνοιξε την επίδειξη για το βιώσιμο brand Murlong Cres φορώντας ένα λευκό μακρύ φόρεμα με λεπτομέρειες από κορδέλες. “Ήταν καταπληκτικό, ήταν τόσο νέο και συναρπαστικό, νιώθω ότι έμαθα πολλά”, είπε με ενθουσιασμό, ντυμένη απλά με ένα μαύρο σακάκι, λευκό τοπ και μικρές κρίκους στα αυτιά, κρεπαρισμένα μαλλιά και ελάχιστο μακιγιάζ. “Ήταν λίγο τρομακτικό, αλλά απλά πρέπει να το αποδεχτείς!”

 
View this post on Instagram
 

A post shared by Vogue Scandinavia (@voguescandinavia)

Η έξοδος από το comfort zone, είναι αυτό που οδήγησε την Behn σε αυτό το σημείο. Η 19χρονη κόρη της πριγκίπισσας Märtha-Louise της Νορβηγίας και του αείμνηστου πρώην συζύγου της Ari Behn ήταν από τους πρώτους που είδαμε στο TikTok το 2018, η οποία περνούσε ώρες μετά το σχολείο τελειοποιώντας μακιγιάζ και στη συνέχεια αναρτώντας τα ως tutorials για τους φίλους της. “Ήταν κάπως τρομακτικό”, μοιράζεται. “Όταν είσαι τόσο νέα και είσαι η πρώτη που αναρτά κάτι που θα το δουν όλοι οι συμμαθητές σου, ωστόσο είμαι χαρούμενη που δεν το άφησα να με κρατήσει πίσω, γιατί δεν θα ήμουν εδώ σήμερα αν το είχα!”

Σήμερα, η Behn έχει συνολική εμβέλεια πάνω από 400,000 στα TikTok, Instagram και YouTube, με τα βίντεό της ‘GRWM’ να συγκεντρώνουν πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές. Είναι στο μεγαλύτερο influencer agency της Νορβηγίας, Kontent – με άλλους πελάτες όπως οι Anniken E. Jørgensen, Emma Ellingsen και Tale Torp Torjussen – και πρόσφατα λάνσαρε την πρώτη της επιχείρηση, ένα brand ομορφιάς που ονομάζεται Dorah, από το μεσαίο της όνομα Isadora.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by dorah (@dorahbyleah)

Tο βασικό προϊόν του brand είναι η Dream Cream, ένα αντηλιακό με ελαφριά απόχρωση που ενσωματώνει τη φιλοσοφία της Behn για τη φροντίδα του δέρματος μέσω του μακιγιάζ. Διατίθεται σε τέσσερις αποχρώσεις, περιγράφεται ως “ενυδατική και βελτιωτική ενίσχυση του δέρματος”, με SPF 30, και γεννήθηκε από την απογοήτευση της Behn της οποίας η ευαίσθητη επιδερμίδα, παρουσίαζε αντιδράσεις μετά τη χρήση παραδοσιακών brands. Διατίθεται αποκλειστικά στο H&M Beauty online στη Νορβηγία, Σουηδία και Φινλανδία, και σε 64 καταστήματα στη Νορβηγία (και αργότερα στη Σουηδία αυτή την φθινοπωρινή περίοδο), τρεις από τις τέσσερις αποχρώσεις εξαντλήθηκαν μέσα στις πρώτες 24 ώρες.

Η Leah Behn συμμετείχε στενά στην αισθητική του brand που διαθέτει απλή, minimal συσκευασία και λιτές γραμματοσειρές. “Η αισθητική του brand είναι πολύ σημαντική, είναι η πρώτη εντύπωση που έχουν οι άνθρωποι”, μοιράζεται. “Λατρεύω προϊόντα που φαίνονται ωραία στο vanity, οπότε ήταν σημαντικό για μένα να είναι ένα όμορφο προϊόν επίσης”.

Το brand της Behn είναι vegan και cruelty-free, με τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο της ταυτότητάς του. “Παράγεται στην Ιταλία με 80% ανακυκλώσιμο πλαστικό και το χαρτί είναι 40% ανακυκλώσιμο”, εξηγεί περήφανα. “Δουλέψαμε πολύ για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε συσκευασία για την Dream Cream που να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλική προς το περιβάλλον”.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by dorah (@dorahbyleah)

Η συμπερίληψη ήταν επίσης κλειδί για την Behn, που ήταν μέρος της απόφασης να λανσαριστεί η Dream Cream ως ενισχυτής δέρματος, αντί για απόχρωση – ο προϋπολογισμός δεν επέτρεπε αρκετές αποχρώσεις για να δουλέψει για όλους, οπότε αυτή η ιδέα εγκαταλείφθηκε υπέρ μιας πολύ ελαφρύτερης που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από κάθε τόνο δέρματος. Όταν ρωτήθηκε ποιος θα ήταν ο ιδανικός εκπρόσωπος της μάρκας, στάθηκε σκεπτική. “Θα ήθελα να λανσάρω την καριέρα κάποιου άγνωστου”, πρότεινε.

Η Behn εμπνέεται από τον κοντινό της κύκλο φίλων – που περιλαμβάνει την influencer Frida Seeman και τον ηθοποιό Tale Torp Torjussen – καθώς και από επιχειρηματίες ομορφιάς όπως οι Matilda Djerf και Hailey Bieber. “Λατρεύω που κάνουν αυτό που αγαπούν”, λέει. “Είναι καταπληκτικό οι γυναίκες να στηρίζουν τις γυναίκες“.

Όσον αφορά το τι θα ακολουθήσει για την ανερχόμενη επιχειρηματία, υπάρχουν νέα λανσαρίσματα προϊόντων στον ορίζοντα, με σχέδια που έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή από τώρα έως τα μέσα του 2025. Μπορεί να περιλαμβάνουν φροντίδα μαλλιών ή άρωμα; “Θα μπούμε πρώτα στο μακιγιάζ”, λέει με δισταγμό, “Αλλά δεν ξέρω τι θα φέρει το μέλλον, σίγουρα μπορεί να συμβεί…”

Η Dorah είναι διαθέσιμη online στη Νορβηγία, Σουηδία και Φινλανδία και στα καταστήματα H&M στη Νορβηγία τώρα.