Αν είσαι από αυτούς που τους έχει φάει το άγχος λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων για τα δώρα που θέλουν να πάρουν, ο εκδοτικός οίκος Penguin Random House έχει μια λύση να προτείνει. Φέτος, επέλεξε να προωθήσει όσο περισσότερο γίνεται τα βιβλία ως δώρα για τους αγαπημένους σου, μέσα από την καμπάνια, “Books Make Us Better”.
Δουλεύοντας μαζί με την εταιρία Anyways Creative, δημιούργησαν το πιο καλαίσθητο και γιορτινό microsite που θα βρεις σήμερα. Εκεί το να διαλέξεις το κατάλληλο βιβλίο έγινε ξαφνικά πιο εύκολο. Mπορεί να θες να βρεις το καλύτερο βιβλίο για σένα. Μπορεί, όμως, ο παραλήπτης να είναι η μαμά σου, ο αδερφός σου ή το ανιψάκι σου. Σε κάθε περίπτωση, όλο και κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό θα έχει ο καθένας από αυτούς. Μπορεί ο αδερφός σου να μην βγάζει ποτέ τα ακουστικά του ή η μαμά σου να αποφάσισε να κάνει έναν βιβλιομαραθώνιο. Όπως και να’χει, οι εκδόσεις Penguin έχουν προνοήσει για όλα.
Έτσι αφού επιλέξεις τον παραλήπτη και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του από την λίστα, ο εκδοτικός οίκος ξεκινά να ψάχνει ανάμεσα σε όλους τους τίτλους που έχει διαθέσιμους. Και μιλάμε για πολλούς τίτλους βιβλίων. Έτσι στο τέλος σου παρουσιάζει 3 διαφορετικές επιλογές βιβλίων που μπορείς να κάνεις δώρο. Εκεί αρχίζει και το διασκεδαστικό κομμάτι της διαδικασίας.
Οι τρεις αυτές επιλογές έρχονται με την μορφή gif σε όμορφες εικόνες. Από εκεί και πέρα εξαρτάται από σένα. Ή θα μπεις να αγοράσεις το βιβλίο που σου άρεσε περισσότερο ή θα ξεκινήσεις να μοιράζεσαι παντού τα γιορτινά αυτά gifs. Αυτά μάλιστα είναι αποτέλεσμα της δουλειάς του Ben Ommundson, ενός illustrator που δούλεψε παρέα με την Anyways Creative. Για το βέλος που έγινε ένα ανυπόμονο χεράκι στο microsite της Penguin και για την εξαιρετική αισθητική.
Το βιβλίο ως δώρο σε κάποιον αγαπημένο μπορεί και να ακουστεί συνηθισμένο τελικά. Το να βρεις το κατάλληλο βιβλίο για τον καθένα, όμως, δεν είναι σίγουρα σύνηθες. Πολλές φορές τρώμε τις ώρες μας μπροστά στα ράφια των βιβλιοπωλείων προσπαθώντας να διαλέξουμε το καλύτερο. Ίσως όμως να μην σκεφτόμαστε όπως θα έπρεπε. Ψάξε αυτό το ένα χαρακτηριστικό του παραλήπτη του δώρου σου και μετά θα είναι όλα πιο εύκολα.