Παρακολουθώντας τις ready-to-wear συλλογές διάσημων σουηδέζικων brands παρατηρούμε πως ο κοινός τους παρονομαστής είναι αναμφίβολα το minimal στοιχείο. Κάθε creative director προσαρμόζει τον μινιμαλισμό βάση στο δικό του στυλ και έτσι έχουμε λιτές, αυστηρές και δυναμικές γραμμές χωρίς κραυγαλέες λεπτομέρειες.
Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια θυγατρική εταιρία της γνωστής H&M. Ωστόσο οι τιμές της & other stories ουδεμία σχέση έχουν με την οικονομική H&M, όπως επίσης και η ποιότητα των ρούχων. Το brand συνδυάζει το minimal στοιχείο τόσο με το αθλητικό όσο και με το πιο θηλυκό, «παίζοντας» με μία παλέτα χρωμάτων, διατηρώντας πάντα λιτές και καθαρές γραμμές.
Κάθε φορά που γίνεται αναφορά στην Acne αυτόματα σκέφτομαι τα μοναδικά δερμάτινα perfecto. Το brand είναι τόσο αναγνωρίσιμο για τα τέλεια δερμάτινα τζάκετ όσο για την μοντέρνα συνάμα κλασσική νότα που προσδίδει στις συλλογές ο creative director Jonny Johansson που είναι λάτρης του graphic design. Αξίζει να σημειώσουμε πως η ίδια η λέξη είναι τα αρχικά για το «Ambition to Create Novel Expressions».
Ακόμη μία θυγατρική της H&M αναγνωρίσιμη για το λογότυπό της την «νεκροκεφαλή». Ταυτότητά της, ο συνδυασμός των minimal γραμμών με pop-art και ιδιοσυγκρασιακά σχέδια.
Το minimal στοιχείο σε όλο του το μεγαλείο. Διαχρονικά, σύγχρονα και ευκολοφόρετα ρούχα για όλες τις ώρες. Ιδιαίτερο design εμπνευσμένο από την αρχιτεκτονική και την γεωμετρία εφαρμοσμένο σε basic κομμάτια που σε παροτρύνουν να τα προσαρμόσεις στο δικό σου στυλ. Επίσης θυγατρική της H&M.
Αν το μυαλό σας πήγε αμέσως στο ομώνυμο άλμπουμ του David Bowie του 1971, τότε πολύ καλά κάνατε. Είναι αργκό που σημαίνει πως όλα είναι «cool και ήσυχα», η λέξη αυτή έγινε αμέσως το σήμα κατατεθέν του brand που είναι αναγνωρίσιμη για τις θηλυκές γραμμές, το σκανδιναβικό ethnic αέρα, πάντα σε συνδυασμό με το minimal style.
One thought on “Minimalism made in Sweden”