Με τη λεζάντα: ”Εσύ, το τσέκαρες; Αν το μυαλό σου πάει αλλού, καλά κάνει και πάει. Γιατί η καλύτερη πρόληψη είναι ο τακτικός έλεγχος” συνοδεύει ο λογαριασμός της Misko στο Instagram ένα εικαστικό με δύο κατσαρόλες που θυμίζουν το γυναίκειο στήθος.
Κλείνοντας με τα #breastcancerawareness και #breastcancerawarenessmonth η Misko είναι άλλη μία εταιρεία που με δημιουργικό τρόπο θέλει να υπενθυμίσει ότι ο Οκτώβριος είναι ο Μήνας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού.
Τα σχόλια στην ανάρτηση και στις αναπαραγωγές που έχουν γίνει στα social media είναι -όπως το περιμέναμε- θετικά, με τους χρήστες του διαδικτύου να τονίζουν τη σημασία της αφύπνισης και της παρακίνησης για τον ετήσιο έλεγχο κάτι που αρκετές γυναίκες κάθε χρόνο αμελούν.