Το πρώτο ελληνικό T-shirt brand μετράει ήδη δυο καλοκαίρια και δεν έχεις παρά να το ανακαλύψεις.
Έχεις πάθος με τη μουσική και η εμμονή σου είναι να ανακαλύπτεις νέους καλλιτέχνες πριν από τους άλλους; Δεν αποχωρίζεσαι ποτέ τα t-shirt με έξυπνα logo και cool στάμπες παρόλο που γενικότερα βαριέσαι τα της μόδας; Το Muzitee σου εξασφαλίζει όλα τα παραπάνω με ένα μόνο κλικ. Το Muzitee (Music+Tee) λοιπόν είναι ένα ολοκαίνουργιο ελληνικό brand με ειδίκευση στα T-shirt, που απευθύνεται στους λάτρεις τη μουσικής σε όλο τον κόσμο.
Ο Βαγγέλης Ορφανίδης, δημιουργός αυτής της ιδέας, θέλοντας να αξιοποιήσει επιχειρηματικά μεν, δημιουργικά δε τον κόσμο του διαδικτύου και αφού δεν έβρισκε κάποιο brand που να ασχολείται με τη μουσική κουλτούρα και όχι με τη “διαφήμιση” κάποιου συγκροτήματος, το καλοκαίρι του 2013 αποφάσισε να δημιουργήσει το Muzitee, ένα t-shirt brand με vintage αισθητική για όσους αγαπούν τη μουσική. “Τα T-shirt εκτός από πολύ ωραίος καμβάς έκφρασής είναι και το μόνο ρούχο που αγοράζω με ευχαρίστηση… Επίσης, η μουσική είναι το πάθος μου, οπότε σκέφτηκα να τα συνδυάσω”, αναφέρει ο Βαγγέλης σε συνέντευξή του.
Τα τινά και ιδιαίτερα πρωτότυπα είναι τρία. Πρώτον! Αν ρίξεις μια ματιά στο Muzitee.com θα παρατηρήσεις ότι οι τιμές των t-shirt δεν είναι συνηθισμένες. Στη θέση του 19,90 ή 19,99 ή 20, θα δεις το 19,81 που δεν είναι παρά η ημερομηνία γέννησης του Βαγγέλη και παρόλα τα τιμολογιακού τύπου θέματα που μπορεί να αντιμετώπισε, εκείνος επέλεξε να πρωτοτυπήσει.
Δεύτερον! Το Μuzitee εκτός των άλλων είναι μια μουσική κοινότητα. Τι εννοώ;! Με τη αγορά κάθε T-shirt λαμβάνεις αυτόματα κι έναν κωδικό τον οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις στην ενότητα “free music” που θα βρεις στο site και να εξερευνήσεις νέους καλλιτέχνες και νέες μουσικές. Η σκέψη του Βαγγέλη ήταν να προσεγγίσει νέους καλλιτέχνες της ανεξάρτητης σκηνής να τους ζητήσει ένα δείγμα δουλειάς τους το οποίο θα παρουσιάζεται κάθε μήνα στους music lovers του Muzitee.
Τρίτον! Με την πρώτη ματιά, αυτό που θα σου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι η συσκευασία των T-shirt. Ο Βαγγέλης λοιπόν, ψάχνοντας μια ιδιαίτερη συσκευασία που θα εξέφραζε τη φιλοσοφία του brand αλλά και με σκοπό αυτός που θα την παραλάβει να την κρατήσει και να μην καταλήξει στον κάδο των σκουπιδιών, βρέθηκε ανάμεσα σε παλιές κίτρινες κασέτες της δεκαετίας του ’80. Αυτό ήταν! Μια χάρτινη συσκευασία με μορφή συλλεκτικής vintage κασέτας ήταν αυτό που θα ταίριαζε καλύτερα με την ιδιαίτερη αισθητική του brand, ακόμη και το κίτρινο χρώμα της(!)
Όταν η κρίση σε περιορίζει και νομίζεις ότι οι δυνατότητές σου μειώνονται, εσύ μπαίνεις δυναμικά πίσω στο παιχνίδι, με όρεξη για νέα πράγματα και διάθεση να κάνεις αυτό που αγαπάς.
*Το φετινό καλοκαίρι αναμένεται να βγει η νέα σειρά Muzitee που κάνει εστιάζει κυρίως στην ηλεκτρονική μουσική.