Και ναι, εκτός των άλλων «τρικυμιών» που έχει προκαλέσει η πανδημία του Covid-19 στην καθημερινότητά μας, έχει επηρεάσει στο έπακρο και την αίσθηση του στιλ μας, διαμορφώνοντας εκ νέου τις αγοραστικές μας συνήθειες.
Μετά από μήνες εργασίας στην άνεση και τη ζεστασιά του σπιτιού μας, μετά από μήνες εργασίας υπό την ηγεσία ενός «νέου μοντέλου» ή αλλιώς την υβριδική εργασία, η μερική επιστροφή στο γραφείο μάς γεμίζει με αντιφατικά συναισθήματα. Φυσικά οι ντουλάπες μας είναι οι πρωταγωνιστές σε αυτή την ταινία μικρού μήκους.
Η εστίαση στην άνεση μπορεί να έχει διώξει τις γραβάτες ή τα ψηλοτάκουνα παπούτσια, αλλά έχει προκαλέσει και μια νέα επιθυμία για χρηστικά και «δροσερά» ρούχα. Το ζητούμενο; Ρούχα αρκετά κομψά για μια «έξυπνη» εμφάνιση στο γραφείο, αλλά και αρκετά χαλαρά για τις τηλεδιασκέψεις στο τραπέζι της κουζίνας.
Η μόδα έχει αλλάξει
Η μόδα έχει αλλάξει, εμείς έχουμε αλλάξει, οι ανάγκες μας έχουν αλλάξει. Αυτό ακριβώς είναι το σημείο στο οποίο οι μεγάλες μάρκες δίνουν τη μέγιστη προσοχή τους. Zara, Mango, H&M και άλλα ονόματα-κλειδιά στη βιομηχανία της μόδας, έχουν εντάξει στους ιστότοπούς τους «smart casual» παντελόνια, πουκάμισα ή φορέματα, τα οποία εναλλάσσονται φαντασμαγορικά με τα lounge ή αθλητικά ρούχα. Ό,τι ακριβώς επιζητά ο μέσος καταναλωτής εν έτει 2021. Πολλές από τις κορυφαίες μάρκες μόδας έχουν λανσάρει νέες συλλογές για αυτή τη μοναδική σεζόν επιστροφής στην εργασία, καθώς η χαλάρωση των περιορισμών και οι εκστρατείες εμβολιασμού έχουν οδηγήσει στην κινητικότητα.
Όπως τονίζει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters, το πολυκατάστημα El Corte Ingles, δήλωσε ότι η ζήτηση για άνετα ρούχα γραφείου αυξήθηκε το καλοκαίρι, επιταχύνοντας τον Σεπτέμβριο καθώς οι πελάτες επέστρεψαν στα γραφεία και τις επαγγελματικές συναντήσεις.
Η μόδα έχει αλλάξει ριζικά και μετά από σχεδόν δύο χρόνια μακριά από τον χώρο εργασίας, όλοι νιώθουμε ότι οι ανάγκες μας είναι πλέον διαφορετικές. Οι άνδρες δεν θα βγουν αλώβητοι από αυτές τις αναταράξεις. Οι άνδρες επιθυμούν επίσης άνεση. Η Lucia Danero, σύμβουλος αγορών στο El Corte Ingles στη Μαδρίτη, δήλωσε ότι έχει παρατηρήσει μια ροή πελατών που αναζητούν ανανέωση της ντουλάπας τους. Οι γραβάτες φαίνεται να απουσιάζουν. «Πριν, ήταν αδιανόητο για έναν άνδρα να πάει στο γραφείο με φούτερ, τώρα όμως το βλέπουμε», τόνισε.
Μια παγκόσμια χαλαρή κοινότητα
Φυσικά, η συγκεκριμένη τάση είναι παγκόσμια. Σε όλη την υφήλιο, οι καταναλωτές έχουν μόνο έναν βασικό στόχο: να νιώθουν άνετα στο γραφείο. Τέλος πια τα στενά φορέματα, τα σακάκια, ή τα ψηλοτάκουνα. Πλέον έχει έρθει η κατάλληλή στιγμή για να αφιερώσουμε τον χώρο που απαιτείται στα σύγχρονα και άνετα ρούχα εργασίας, στα «αδιάκριτα» εκείνα κομμάτια που θα μας εξασφαλίσουν την ευελιξία και την άνεσή μας.
Και ναι, παρά το γεγονός ότι υπάρχει μια παρόρμηση να ντυθούμε ωραία μετά από τόσο μεγάλο διάστημα εγκλεισμού, η ανάγκη μας για άνεση εξακολουθεί να κατέχει τα ηνία. Ρούχα σε φωτεινά χρώματα, ρούχα που δεν μας περιορίζουν, ρούχα που τα επιλέγουμε επειδή μας αρέσουν και όχι επειδή μας το επιβάλλουν από το εργασιακό περιβάλλον. Ρούχα που μας εκφράζουν. Απλά, όμορφα και καθημερινά.