Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσα από ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς κόπο και χωρίς να χάνουν χρόνο σε μετακινήσεις από το ένα μαγαζί στο άλλο.
Πιθανότατα να πιστεύεις ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα του Zara ή του H&M έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ωστόσο το ηλεκτρονικό κατάστημα που βρίσκεται στην κορυφή και έχει προσελκύσει εκατομμύρια καταναλωτές είναι το asos.com.
Πρόκειται για ένα βρετανικό ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας και ομορφιάς και το όνομα του προέρχεται από τα αρχικά του “As Seen On Screen”, αφού όταν το site άνοιξε το 2000 πουλούσε προϊόντα εμπνευσμένα από τις στιλιστικές επιλογές διασήμων προσώπων. Το Asos απευθύνεται κυρίως στους νέους ενήλικες, πουλάει πάνω από 850 μάρκες καθώς και τη δική του σειρά ενδυμάτων και αξεσουάρ. Επιπλέον, διαθέτει ιστότοπους στην Αυστραλία, στις ΗΠΑ, στη Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ρωσία, Ιταλία καθώς και στην Κίνα.
H βρετανική internet marketing εταιρεία SEMrush πραγματοποίησε μια έρευνα για τις συνήθεις στο onlne shopping περιλαμβάνοντας μεγάλα online stores όπως τα Zara, H&M και άλλα.
Σύμφωνα με το το WWD, οι συντάκτες της έρευνας αναφέρουν ότι τα social media έχουν παίξει τεράστιο ρόλο στην ανάπτυξη του fashion marketing. Το ASOS είναι νικητής με 6.1 εκατομμύρια Instagram followers και celebrity fans όπως η Elle Fanning, η Gigi Hadid και η Taylor Swift.
Η λίστα με τα top 10 online stores είναι η εξής:
- asos.com
- hm.com
- macys.com
- zara.com
- wildberries.ru
- forever21.com
- jabong.com
- gap.com
- urbanoutfitters.com
- zappos.com