Το να έχεις οικολογική συνείδηση στη σημερινή εποχή δεν δηλώνει μόνο προτίμηση ενός συγκεκριμένου τρόπου ζωής, αλλά είναι και αναγκαιότητα.

Αναγκαιότητα επίσης αποτελεί και η αυτοφροντίδα μας. Τις περισσότερες φορές σε αυτή συγκαταλέγεται και η ρουτίνα ομορφιάς και περιποίησης που ακολουθούμε πολλές από εμάς. Είναι ξεκάθαρα πλέον, πως η μοίρα του πλανήτη είναι στα χέρια μας.

Θα έχεις παρατηρήσει άλλωστε πως ολοένα και περισσότερες εταιρείες ομορφιάς, έχουν στραφεί προς μία πράσινη κατεύθυνση για το ατομικό και συνολικό όφελος. Η ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα είναι ένα κεφάλαιο μείζονος σημασίας που μας αφορά όλ@. Κάθε φορά λοιπόν, που χρησιμοποιείς ένα eco friendly προϊόν ομορφιάς βοηθάς στη διάσωση του πλανήτη μας.

Αν κάνεις μία ενδοσκόπηση σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο τομέα της ομορφιάς πιθανότητα να καταγράψεις μεγάλες ποσότητες άνθρακα και πολύ πλαστικό. Τι σημαίνει αυτό; Η βιομηχανία ομορφιάς που μας ωθεί να φροντίσουμε το “σπίτι μας” το σώμα μας, το πρόσωπο μας, η ίδια ακριβώς ξεχνά πως σπίτι μας είναι και το περιβάλλον που αναπνέουμε και ζούμε.

Με λίγα λόγια, για πολλά χρόνια η δραστηριότητα τεράστιων beauty brands όχι μόνο δεν καλλιεργούσε οικολογική συνείδηση, αντιθέτως λειτουργούσε εναντίον του περιβάλλοντος και του πράσινου τρόπου ζωής.

Η νέα εποχή των εταιρειών ομορφιάς

Καθώς ο πλανήτης μας χτυπάει το “κόκκινο κουδούνι” ολοένα και πιο συχνά, συνειδητοποιούμε πως είναι επιτακτική ανάγκη να αφήσουμε πίσω μας τοξικές για το περιβάλλον συνήθειες και να υιοθετήσουμε πράσινο τρόπο σκέψεις αγοράζοντας πράσινα προϊόντα, φιλικά προς εμάς και προς το περιβάλλον.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by weDo/ Professional (@wedo_act)

Η φράση “μα δεν υπάρχουν προϊόντα ομορφιάς με οικολογική συνείδηση” φαίνεται ότι αποτελεί παρελθόν. Όχι μόνο υπάρχουν αλλά είναι εξίσου ποιοτικά και αποδοτικά. Πάρε ως παράδειγμα τη weDo/Professional, η οποία διαθέτει σειρές προϊόντων με vegan συστατικά, 100% cruelty free, των οποίων η συσκευασία είναι από ανακυκλώσιμα υλικά. Η συγκεκριμένη εταιρεία παράγει προϊόντα περιποίησης μαλλιών, με λιγότερα και αγνότερα συστατικά, τα οποία έχουν εξίσου μεγάλη απόδοση. Η εταιρεία δημιουργήθηκε από μία μικρή ομάδα ανθρώπων με κίνητρο την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών  σε περιβαλλοντικά ζητήματα, προσφέροντας του μία εμπειρία περιποίησης που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από προϊόντα που χρησιμοποιούσες ως σήμερα. Για όσους πιστεύουν πως μία εταιρεία που χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα vegan συστατικά δεν θα έχει μεγάλη γκάμα προϊόντων, η weDo/Professional διαψεύδει κυκλοφορώντας στην αγορά 17 ετικέτες ομορφιάς, τόσο για τα μαλλιά όσο για το σώμα. Υπάρχουν ακόμη, εταιρείες που παραδοσιακά χρησιμοποιούσαν άνθρακα και άλλα συστατικά επιβλαβή για το περιβάλλον. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους ως προς μία πράσινη παραγωγή, δημιουργώντας νέα εξελιγμένα προϊόντα ομορφιάς που συμβαδίζουν με τις προσωπικές μας ανάγκες και τις ανάγκες της εποχής.
 
View this post on Instagram
 

A post shared by Garnier Greece (@garniergr)

Η εταιρεία Garnier συγκαταλέγεται στον κατάλογο με τις εταιρείες που παρουσιάζουν ενσυναίσθηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον. Είναι αναμφισβήτητα μία ένδειξη ότι ποτέ δεν είναι αργά να αντικαταστήσουμε τις παλιές μας συνήθειες. Επιπλέον, αυτό είναι ένα αρκετά ενθαρρυντικό εγχείρημα που δίνει ανάσα αισιοδοξίας και στους καταναλωτές που εμπιστεύονται χρόνια συγκεκριμένες εταιρείες για τη προσωπική τους φροντίδα.

Τα θετικά του να χρησιμοποιείς προϊόντα ομορφιάς φιλικά προς το περιβάλλον

Εύλογα λοιπόν καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως ολοένα και περισσότερες εταιρείες ομορφιάς δείχνουν ενδιαφέρον ως προς τα πράσινα προϊόντα. Το περιβάλλον είναι ο στόχος είναι όμως και η αφορμή. Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα έχει καταφέρει να φέρει στο προσκήνιο εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα για τη περιποίηση του προσώπου, των μαλλιών και του σώματος. Τα πράσινα συστατικά φαίνεται να ανταποκρίνονται πολύ θετικά στις ανάγκες των καταναλωτών. Ολοένα και περισσότεροι εκφράζουν δημόσια τη στήριξη τους και το πόσο ικανοποιημένους τους άφησε ένα προϊόν αυτής της κατηγορίας. Αυτό ακριβώς είναι και το ισχυρό “όπλο” των εταιρειών με τη πράσινη ένδειξη. Ήρθε λοιπόν η κατάλληλη στιγμή, όχι μόνο να θέλουμε αλλά να χρησιμοποιούμε στη beauty ρουτίνα μας προϊόντα σαν τους ανθρώπους που χρειαζόμαστε δίπλα μας, δηλαδή non toxic!